Dagboek van gebruiker: Ingriddb

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Ingriddb te bekijken (9 pagina's)
Start datum: Woensdag 10 Januari 2007 11:39 am
Laatste bewerking: Dinsdag 6 April 2010 2:15 pm
Dagboek en dit topic zijn 4066 keer bekeken
Waardering     (4 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo blijft 'ie in top conditie en continue klaar om foto's van zich te laten maken! Laughing
Bericht Woensdag 26 September 2007 10:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat ziet Rosco er fantastisch uit. Zo mooi poseren voor de foto's. Veertje
Bericht Donderdag 5 Juni 2008 9:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Rosco ziet er prachtig uit en geniet zichtbaar van het foto's nemen Very Happy
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 8:58 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk om weer een update van Rosco te zien! Veertje Wat een mooie vogel zeg! Hoop dat je af en toe wat foto's van 'm zal plaatsen. Cool
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 4:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe gaat het nu met jullie? Wink
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 1:43 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is Rosco mooi hé Hartje . Gelukkig is zijn/haar oogje goed genezen. Ik zie me ook niet meteen zalf aanbrengen eigenlijk, toch niet met nog 10 vingers over te houden bij mijn grijsje Shocked

Oei, wat zal je wel geschrokken zijn dat Rosco ging vliegen (toen was hij/zij) nog niet gewiekt?
Bericht Dinsdag 28 Juli 2009 8:53 am
Ingriddb
Eitje

Reageer met quote  

Nou het werd weer tijd, ik dacht het kan nog wel, maar hij vloog verder dan ik dacht... Engeltje

Gelukkig werd hij moe en ging hij eindelijk landen..arm beestje helemaal buiten adem! Embarassed
Bericht Dinsdag 28 Juli 2009 1:09 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Maar wel gelukkig voor jullie dat hij moe werd want stel je voor. Gelukkig is hij nu gewiekt dus dat ff bijhouden en dan is die kans ook weer kleiner dat het nog kan gebeuren.
Als je ff test voor je buiten gaat dan weet je wel dat het goedzit. Ff boven bed omhoog "gooien" en dan zie je zo hoe het zit voor die dag, vleugeltjes eens uitstrekken en zie je of je moet bijknippen of niet.
Bericht Dinsdag 28 Juli 2009 3:28 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk om weer wat over Rosco de lezen. Gelukkig dat ie niet zo ver kwam Shocked Schrikken hoor.
Het is zo gebeurd, al denk je dat ze niet kunnen vliegen, door een schrik reactie komen ze zelfs verder dan dat ze zelf dachten Wink
Bericht Donderdag 30 Juli 2009 11:01 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het poseren gaat hem ook supergoed af moet ik zeggen. 4 jaar, wat gaat de tijd toch snel hé. Gefeliciteerd nog. Feestje Veertje

Ik hoor dat je vooral geniet en verwend wordt, dan kan ik goed geloven dat je gelukkig bent. Yeah!
Bericht Woensdag 7 April 2010 8:31 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een mooie schat. fijn dat het zo goed gaat Veertje
Bericht Donderdag 8 April 2010 1:43 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een knapperd zeg! Hartje En dat gaat zeker snel mijn grijsje is al bijna 7 maandjes pff dat gaat snel Wink
Bericht Donderdag 8 April 2010 7:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:55 pm
  Berichten van afgelopen: