Dagboek van gebruiker: irene

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van irene te bekijken (1 pagina)
Start datum: Dinsdag 2 September 2008 6:27 pm
Laatste bewerking: Donderdag 31 Maart 2011 2:08 pm
Dagboek en dit topic zijn 2645 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
irene
Vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 31 Maart 2011 2:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje wat een verhaal zeg! Het zit je geloof ik niet mee. Hopelijk komt het met je voer nog goed, want dat is wel heel erg raar allemaal! Shocked
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 5:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat fijn dat de luchtreiniger inmiddels binnen is! Hoe bevalt 'ie?
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 7:17 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Ik ben zelf op me werk, en ben vrijdag pas weer thuis Sad . Volgens mijn vriend mertk hij het wel, het ruikt allemaal wat frisser Laughing Ik ben benieuwd hoe het gaat met me moeder haar allergie! Chico staat inmiddels met kooi en al in de huiskamer! Ik hoop dat het goedkomt Very Happy
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 7:22 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ben erg benieuwd!
Vrijdag pas weer thuis? Werk je ver van huis?
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 8:56 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ik ben erg benieuwd!
Vrijdag pas weer thuis? Werk je ver van huis?

Ik werk in Nieuw milligen ( bij apeldoorn) bij de Luchtmacht, vorige week woonde ik nog in Apeldoorn op kamers maar het werdt allemaal te duur ( huur ging veel omhoog; ik huurde bij zo'n 'huisjes melker' ) en we willen een huurhuis in Leeuwarden hebben ( dat is toch mien stadsje Hartje en me vriend heeft daar een vaste baan) Dus ik woon nu door de weeks op de vliegbasis waar geen huisdieren mogen komen, dus is chico naar me ouders! ( me vriend woont tijdelijk ook bij me ouders, tot we een huisje hebben in Leeuwarden, dan gaan chico mee met me vriend). Chico is vanacht ook beneden gebleven en dat ging prima! Me moeder is nog niet ziek geworden Very Happy
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:06 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Irene, wat een verhaal zeg. Wat naar hoe dat verloopt van dat voer. Gelukkig is de firma van de luchtreiniger wel correct, die zijn dan wel zo eerlijk en hun service is dan wel optimaal. Heel fijn om te horen trouwens.

Hé, nog een luchtmachtertje. Ik ben ermee gestopt maar heb 3 jaar vliegveldbewaking gedaan hier op de basis van Kleine Brogel in België Laughing
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:14 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Irene, wat een verhaal zeg. Wat naar hoe dat verloopt van dat voer. Gelukkig is de firma van de luchtreiniger wel correct, die zijn dan wel zo eerlijk en hun service is dan wel optimaal. Heel fijn om te horen trouwens.

Hé, nog een luchtmachtertje. Ik ben ermee gestopt maar heb 3 jaar vliegveldbewaking gedaan hier op de basis van Kleine Brogel in België Laughing

Ooh, ik deed eerst bewaking ( honden bewaking) maar door een ongeval zit in nu in de Logistiek wat niet mijn ding is! Ik hoop februarie of het nieuwe schooljaar weer naar school te kunnen Very Happy

Ja, bij die firma (cso- ho c a )ga ik vaker bestellen. Ze hebben daaa ook probeer verpakkig van senic pellets, een 'noten-bar' & nog veel dingen voor je gaai Very Happy maar bij ho nk a dierevoordeelshop niet Evil or Very Mad
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:23 am
yvon1968
Kuikentje

Reageer met quote  

ikzelf werkt bij een groothandel en daar komt ook altijd de dpd spullen langsbrengen
onze ervaring met de dpd is niet echt goed.
als ze je niet kunnen vindne of we hebben lunchpauze dan zetten ze gewoon zelf een handtekening
ik hoop dat je je voer nog krijgt
Bericht Donderdag 9 Oktober 2008 4:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by yvon1968
ikzelf werkt bij een groothandel en daar komt ook altijd de dpd spullen langsbrengen
onze ervaring met de dpd is niet echt goed.
als ze je niet kunnen vindne of we hebben lunchpauze dan zetten ze gewoon zelf een handtekening
ik hoop dat je je voer nog krijgt

Ik had ook al zo'n gevoel dat dpd niet geweldig is. Ik wist ook niet vantevoren wie de koeriers bedrijf zou zijn. Waar het DPD om draait; het zijn allemaal koeriers die per pakje krijgen betaald, dus ze willen zo snel mogelijk na aflevering pakje weer weg. En ze balen als iemand er niet is, dus het is mogelijk dat hij gewoon een naam van de bordjes afhaalde en zelf een handtekening namaakte.

Ik werkt op een expeditie waar we ook vaak koeriers van DPD ontvangen. Hun wagen is gewoon volgegooit met pakjes, niet netjes opgestapeld.. nee echt alles ligt door elkaar. Ze hebben een computer waarin staat hoeveel pakketjes er moet worden geleverd en dan moeten ze die vaak nog tussen de andere zoeken. En ze gooien er echt mee!

Ik hoop echt dat ik me voer nog krijg!
Bericht Donderdag 9 Oktober 2008 9:31 pm
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoi Irene,

fijn dat je je luchtreiniger al hebt.... Nu nog hopen op dat voer Confused

Die link met die pagina's van dat speelgoed heb ik, is van "gitties" volgens mij dat je bedoelt Very Happy
Was idd een heel leerrijke pagina, hier heb je even de url naar de pagina;

http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4221.html

Groetjes, Tara
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 10:26 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by TaraDW
Hoi Irene,

fijn dat je je luchtreiniger al hebt.... Nu nog hopen op dat voer Confused

Die link met die pagina's van dat speelgoed heb ik, is van "gitties" volgens mij dat je bedoelt Very Happy
Was idd een heel leerrijke pagina, hier heb je even de url naar de pagina;

http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4221.html

Groetjes, Tara

Je bent geweldig! Die zocht ik ja! Laughing

Ik ben namelijk druk aan het doe-het-zelf 'en , ben nu bezig met een douche stok! Very Happy
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 10:29 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Graag gedaan hoor Very Happy

Veel geluk iig! Lukt de douchestok?
Het is zeker beter als je de dingen zelf kunt maken dan ze altijd te moeten kopen, het scheelt een hoop en vaak zijn ze er doller op als je je zelf maakt Very Happy

Groetjes, Tara
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 10:31 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by TaraDW
Graag gedaan hoor Very Happy

Veel geluk iig! Lukt de douchestok?
Het is zeker beter als je de dingen zelf kunt maken dan ze altijd te moeten kopen, het scheelt een hoop en vaak zijn ze er doller op als je je zelf maakt Very Happy

Groetjes, Tara

Ik ga vanmiddag mee verder! Het scheelt echt veel geld & het is leuk om te doen Very Happy Ik zal wel foto's plaatsen als ie klaar is in me fotoalbum! Want zo moeilijk is het helemaal niet, zo'n stok maken Very Happy
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 10:39 am
Htp
Kuikentje

Reageer met quote  

Irene, ben jij dit???

Waar woon jij nu, want volgens mij woon jij bij mij op de straat.

De bereklauw kan dat kloppen????

Gr. Hanneke
Bericht Donderdag 16 April 2009 5:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:55 pm
  Berichten van afgelopen: