|
|
|
| Klik hier om het dagboek van ittheclown te bekijken (3 pagina's) |
| Start datum: Zaterdag 22 Augustus 2009 12:59 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 26 Augustus 2009 5:10 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1250 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
ittheclown
Kuikentje
Heb gijs hier 2 weken op proef dus heb zijn papieren nog niet krijg ik na de 2 weken gijsje heeft een gezondheids certifivaat en alles all ligt bij de man die hem opgevangen heeft als ik hem hou dan krijg ik alle papieren hij is nu 2 en een half is zon onderzoek dan alweer nodig ??
Weet niet precies waneer oude onderzoek gedaan is kan het eventueel wel navragen. |
Zondag 23 Augustus 2009 1:16 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik geloof dat de meeste ongeveer 1 keer per jaar een check-up doen.
Ik zou zelf als je deze net "nieuw" hebt hem gewoon even laten nakijken. Dan weet je zeker dat hij gezond bij je is gekomen. Dan kun je vanuit daar je eigen plan trekken zonder dat je al start met iets wat niet helemaal lekker is misschien... |
Zondag 23 Augustus 2009 1:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik zelf zou dus inderdaad, wanneer je beslist hem te houden, zelf ook een onderzoek laten doen door de arts die jij kiest. Ik zeg niet dat de arts niet eerlijk is of zo maar als je zelf je arts kiest en opnieuw een onderzoek laat doen, desnoods met bloedonderzoek, dan ben je voor jezelf een pak geruster en kan je van start gaan met jullie leven samen. Niet vergeten dat, mocht er toch iets zijn (sommige ziektes hebben tijd nodig om zich te nestelen dus oude verklaringen kunnen ongeldig zijn ondertussen omdat er nieuwe contacten zijn ontstaan voor de gaai)dan kan er snel ingegrepen worden, voeding aangepast worden, ...
Niet dat het dramatisch moet zijn hoor, niet panikeren maar hoe beter je op de hoogte blijft van de gezondheid van je gaaitje, hoe beter en eerlijk gezegd zou ik zelf de gezondheidsverklaring wel nuttig vinden maar nog een onderzoekje laten doen lijkt me niet overbodig. |
Zondag 23 Augustus 2009 1:26 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat een schat van een vogel. En gelijk al lekker genieten van het douchen  |
Maandag 24 Augustus 2009 8:41 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

O wat leuk joh, uit logeren gaan. Super hoor en heel erg goed voor hem. Hihihi, de ondeugd, met zaadjes gooien.  |
Woensdag 26 Augustus 2009 8:34 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:55 pm
|
|
|
|
|