In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
ja wat een mooie billen hé? vooral 't mannetje mag er wezen
en inderdaad, Lors off the ring fan!!! heb alle boxen in huis, en kijk ze regelmatig...wil zelfs op oudejaarsavond een "marathon" houden, niets op tv en alle tijd
ja hé Tommy, we zijn ook snel vooruit gegaan, dus hoef ik niet meteen van de leg te raken als we eens een kleine terugval hebben.....laat Japie 't maar niet merken daar zou hij dan meteen misbruik van maken!!!!
de tafelstandaard is ook een groot succes!
nu is mijn kennis er nog 1 aan het maken, die is dan hoger zodat ik Japie bij de tafel kan plaatsen of overal waar ik maar wil!!!
zelf ga ik proberen om van bezemstelen en touw een soort van miniklimboom te maken....want hij moet gewoon veeeeeeel minder op of in zijn kooi zitten!!! daar wordt hij alleen maar nog meer onzeker van!
gisteren is hij een groot deel van de middag mee geweest naar stal ('t zonnetje scheen!) en gisterenavond was hij weer zo verschrikkelijk lief en aanhalig!!! dus was hij weer de "oude" , en helemaal niet bang/onzeker van mij dus we gaan weer vooruit!
bedankt voor jullie leuke reacties
Maandag 19 December 2005 6:40 pm
marleen Kamikaze piloot
Wat leuke foto's Jeanette!!!!
volgens mij wordt ie dokter als ie groot is
Maandag 27 Februari 2006 10:51 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:29 am