Dagboek van gebruiker: jedi2000

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van jedi2000 te bekijken (9 pagina's)
Start datum: Zaterdag 14 Juni 2008 2:28 pm
Laatste bewerking: Donderdag 28 Augustus 2008 1:30 pm
Dagboek en dit topic zijn 1309 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Vlieger

Re: De eerste schade opgenomen....  Reageer met quote  

wow.. leuke foto's en wat een prachtige java tree!
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 11:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat is nogal wat ik zou ddenk ik ook een kooi kopen voor de momenten dat je er niet bent, ook handig voor als hij naar de oppas moet of jij gaat op vakantie dan is het wel makkelijk als hij een kooi gewend is.

en veilig voor je spullen en de gaai. hihhihi wat een boefjes zijn het ook he.

Hoe oud is alba?
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 3:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

YIKES! Hij heeft al zoveel gesloopt? Gelukkig zaten er geen snoeren in het stopcontact en is er verder niets gebeurd. Misschien kan je een kleine kooi kopen als hij er veel uit is. Very Happy
Als je vaker weg bent is een iets grotere misschien handig.
Kaketoes kan je zo slecht leren om te blijven, daar zijn ze veel te ondernemend voor. Sad
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 8:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ooooo, gelukkig is de schade nog beperkt gebleven want ze zijn net als kinderen op zoek en net dat wat het meest gevaarlijk is is ook het meest aantrekkelijk natuurlijk zoals snoeren en zo. Ik zou een kooi toch ook niet te lang meer uitstellen hoor, kwestie van met een gerust hart weg te kunnen gaan. Embarassed
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 8:59 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow wat een mooie vogel is Alba toch. Hartje
Je vinger ziet er wel erg gehavend uit, dwars door de nagel! Shocked Ik werd draaierig toen ik het zag.

Eventjes over het kettinkje: Neem AUB rvs ketting enzo. Het is wat duurder, maar ik heb een vogeltje verloren aan zware metalen vergiftiging en dat wil je echt niet meemaken. De dierenartskosten zijn bovendien behoorlijk hoog. Ik was een paar honderd euro kwijt plus reiskosten. Het heeft ook niet mogen baten. Crying or Very sad
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 8:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Auw, die beet lijkt me superpijnlijk. Shocked

Wel hele leuke foto's van Alba, heel mooi gemaakt en duidelijk. Wat leuk dat je op een wandelafstand woont en zo op stap kunt met Alba. Laughing
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 2:09 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi.. Wat is er geupdate? Ik zie wel dat je dagboek is geupdate maar kan niets vinden!
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 8:30 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo te zien heeft Alba al heel wat superleuke dingen om zich mee bezig te houden. Hahaha, je zou op de duur zelf nog een gaai willen zijn. Laughing Laughing
Bericht Zondag 29 Juni 2008 7:16 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een leuke pagina! Veertje Alba heeft behoorlijk wat speeltjes. Nu nog actiefoto's! Twisted Evil
(kijk aub uit met verzinkte kettinkjes!! Het drama wat ik hier heb meegemaakt gun ik niemand!)
Bericht Zondag 29 Juni 2008 10:55 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow wat een mooie kaketoe is Alba! Alleen wat minder dat hij zoveel gesloopt heeft. Misschien kan je toch eens voor een kleine slaapkooi gaan kijken, want dit gaat echt een keer mis. Sad Hij kan ook een stroomkabel doorknagen en brand veroorzaken. Ik denk dat je daar niet op zit te wachten.. Sad
Bericht Zondag 29 Juni 2008 8:35 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O jee, Alba. Wat heb je toch allemaal gedaan. Nee! Nee! Ik vrees wel dat ik mij bij Sue moet aansluiten hoor. Stel dat hij iets inslikt wat niet mag, de stopcontacten eens gaat onderzoeken of een ingeplugde kabel gaat doorknagen, ik denk eerlijk gezegd niet dat je dat wil meemaken. Ik zou het niet vertrouwen. Alba zal superveel vrijheid hebben maar je wil hem niet kwijt, ben ik zeker van. Daarom net zou ik voor zijn veiligheid en die van jullie zorgen als jullie niet thuis zijn. Rolling Eyes
Bericht Maandag 30 Juni 2008 9:24 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje wat erg zeg.. Sad Ik hoop dat je snel de kooi hebt.. Sterkte. Troosten
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:20 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ik kan de foto's niet zien Sad
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Volgens mij staan alleen de foto's van Alba op z'n slechtst er. De rest is denk ik nog under construction?
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:25 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ah, er komt al wat. Wat is hij toch mooi he ... afgezien van de vleugels, dat doet zeer, maar het is een heel mooi vogeltje Hartje
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 8 September 2008 3:49 pm
  Berichten van afgelopen: