|
|
|
| Klik hier om het dagboek van jedi2000 te bekijken (10 pagina's) |
| Start datum: Zaterdag 14 Juni 2008 2:28 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 7 Januari 2009 7:56 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 5097 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Je moet eens in het topic in het advertentiehoekje kijken, daar staat een hele lap uitleg.
Wat ik wil zeggen is dit; al zou logeren voor een lange tijd kunnen, is het dan nog eerlijk naar de vogel toe? Hij settelt helemaal, raakt gewend aan de omgeving en mensen, en dan zou hij na weet ik veel hoe lang zijn huisje opnieuw kwijt moeten raken (want zo voelt het voor hem aan iedere keer dat hij verhuist)? Ik vind dat hij er ook beter af is met definitief nieuw baasje. |
Zondag 4 Januari 2009 2:03 pm |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Je moet eens in het topic in het advertentiehoekje kijken, daar staat een hele lap uitleg.
Wat ik wil zeggen is dit; al zou logeren voor een lange tijd kunnen, is het dan nog eerlijk naar de vogel toe? Hij settelt helemaal, raakt gewend aan de omgeving en mensen, en dan zou hij na weet ik veel hoe lang zijn huisje opnieuw kwijt moeten raken (want zo voelt het voor hem aan iedere keer dat hij verhuist)? Ik vind dat hij er ook beter af is met definitief nieuw baasje.
ja eigenlijk heb je ook wel gelijk.. ik d8 als het maar een paar week is maar langere tijd ja dan heb je wel gelijk..
en ik ga gelijk even in topic kijken/.. |
Zondag 4 Januari 2009 2:06 pm |
|
|
jedi2000
Kuikentje
|
|
|
Helemaal mee eens. Dat wil ik Alba niet aan doen en heeft hij zeker niet verdiend. En ook voor een paar weken heb je hetzelfde, dat maakt volgens mij niet uit. hij moet hoe dan ook weer helemaal wennen als hij verhuisd. Hij moet een definitief huis krijgen. Maar het is wel aardig meegedacht hoor en ik begrijp de zorgen. Ik hou hem het liefst ook hier, maar het is echt niet anders...
quote:
Originally posted by dragonflyer
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Wat ik wil zeggen is dit; al zou logeren voor een lange tijd kunnen, is het dan nog eerlijk naar de vogel toe? Hij settelt helemaal, raakt gewend aan de omgeving en mensen, en dan zou hij na weet ik veel hoe lang zijn huisje opnieuw kwijt moeten raken (want zo voelt het voor hem aan iedere keer dat hij verhuist)? Ik vind dat hij er ook beter af is met definitief nieuw baasje.
ja eigenlijk heb je ook wel gelijk.. ik d8 als het maar een paar week is maar langere tijd ja dan heb je wel gelijk..
en ik ga gelijk even in topic kijken/..
|
Zondag 4 Januari 2009 2:12 pm |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
heb topic gelezen en ik denk dat je helemaal gelijk hebt..
vind het een enorm moeilijk besluit maar ook knap.. |
Zondag 4 Januari 2009 2:17 pm |
|
|
|
|
sansji
Eitje
| de kaketoe |
|
|
Hallo,
Ik heb interesses in de kaketoe Alba, ik heb vaak veel tijd over en ben opzoek naar een metgezel die me langer kan bijstaan dan even zoals hond/kat. Verder kan ik goed overweg met vogels en heb onlangs mijn dierenarts-assistente diploma behaald.
Verder kan ik geen email vinden, maar mocht u nog willen mailen en eventueel contact.
sannedezwart_1990 @ hotmail .com ( zonder spatie en ik weet niet hoelang dit mag, gezien de site geen emails toestaat.. ) ^^" het spijt me voor de medewerkers, maar ik ben zeer geintresseerd in dit vogel vriendje.
met vriendelijke groet,
Sanne de Zwart |
Zaterdag 10 Maart 2012 10:21 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:01 pm
|
|
|