Wat een leuke filmpjes en wat een leuke gekke gaai zeg. Die zijn toch wel lief zeg en zo bij de pinken. Een schatje is is het. Klopt het dat deze ook erg sociaal zijn?
quote:Originally posted by Sarah
Wat een leuke filmpjes en wat een leuke gekke gaai zeg. Die zijn toch wel lief zeg en zo bij de pinken. Een schatje is is het. Klopt het dat deze ook erg sociaal zijn?
ik ken niet veel andere qaique's maar die van mij is erg sociaal. hij is super met andere mensen. eerst altijd even een half uurtje de kat uit de boom kijken en dan gaat hij helemaal los dan moet iedereen hem knuffen en komt hij bij iedereen zitten. ook is hij super lief voor andere gaaien. zelfs met mijn hond is hij super lief.
Dat wou ik even vragen omdat wij nu een grijsje hebben en er over nadenken om nog een gaaitje te nemen en deze is 1 van de kanshebbers mochten we er nog eentje kopen.
Bedankt alvast.
quote:Originally posted by Sarah
Dat wou ik even vragen omdat wij nu een grijsje hebben en er over nadenken om nog een gaaitje te nemen en deze is 1 van de kanshebbers mochten we er nog eentje kopen.
Bedankt alvast.
ik vind het super vogeltjes maar ik denk dat je er wel van moet houden. want ze zitten geen seconde stil haha
Ik moet nu wel toegeven dat ons Joske ook een "energiebommetje" is. Als die zo overdag eens zit te suffen dan begin ik al te twijfelen of er niks scheelt . Gewoon omdat die zo actief is.
haha zo gaat het hier ook. bo is altijd zo druk aan het spelen. hij slingerd door de hele kooi schud aan al zn speeltjes en rolt nog een paar keer op zn rug haha en als hij niet druk doet is hij of aan het eten of hij licht bij iemand te knuffelen
Hij is inderdaad er leuk aan het spelen met dat flosje.
Dat eerste filmpje moet je goed bewaren hoor. Zo worden zo snel groot en dan kan je geen filmpjes of foto's meer maken van toen ze klein waren. Het komt er een beetje raar uit maar je snap hopelijk wel wat ik bedoel.
Wat een ontzettende leuke filmpjes zeg!
Heb echt genoten!
Enneh... wil Tinto wel even lenen hoor... de vloer kan hier ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken
Bimbo heeft een leuk hoog stemmetjes zeg!
Dinsdag 29 April 2008 9:30 pm
Fluffy Sue Site Admin
Achhh wat lief zeg! Wat een schattig stemmetje heeft ze zeg.
Woensdag 28 Mei 2008 8:53 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat een schitterende filmpjes zeg! Wat een drukteschopper is Tinto! Is 'ie altijd zo actief? (Hij geniet wel uitbundig van zijn bad!)
Leuk dat je de filmpjes geplaatst hebt!!!
Donderdag 29 Mei 2008 8:17 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 4:22 pm