Dagboek van gebruiker: joël

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van joël te bekijken (7 pagina's)
Start datum: Zaterdag 23 Juni 2007 8:40 am
Laatste bewerking: Donderdag 3 Juli 2008 9:02 pm
Dagboek en dit topic zijn 1785 keer bekeken
Waardering     (4.33 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Joël.. Hoop dat je onze bezorgdheid niet ziet als zeuren. Puntje bij paaltje ben jij z'n mams en beslis jij.. Wink

Wat jammer dat de andere twee eitjes niet uitgekomen zijn. Volgende ronde beter? Smile Hoop dat je ons op de hoogte houdt van de ontwikkeling van dit jong!
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 6:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat een leuke filmpjes!!
wat is ie lekker aan het spellen met dat klosje Very Happy
Bericht Donderdag 21 Februari 2008 3:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke filmpjes en wat een leuke gekke gaai zeg. Die zijn toch wel lief zeg en zo bij de pinken. Laughing Laughing Een schatje is is het. Klopt het dat deze ook erg sociaal zijn?
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 10:33 am
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Wat een leuke filmpjes en wat een leuke gekke gaai zeg. Die zijn toch wel lief zeg en zo bij de pinken. Laughing Laughing Een schatje is is het. Klopt het dat deze ook erg sociaal zijn?

ik ken niet veel andere qaique's maar die van mij is erg sociaal. hij is super met andere mensen. eerst altijd even een half uurtje de kat uit de boom kijken en dan gaat hij helemaal los dan moet iedereen hem knuffen en komt hij bij iedereen zitten. ook is hij super lief voor andere gaaien. zelfs met mijn hond is hij super lief.

dus ja bootje is wel sociaal Very Happy
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 5:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat wou ik even vragen omdat wij nu een grijsje hebben en er over nadenken om nog een gaaitje te nemen en deze is 1 van de kanshebbers mochten we er nog eentje kopen. Laughing
Bedankt alvast.
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 10:22 pm
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Dat wou ik even vragen omdat wij nu een grijsje hebben en er over nadenken om nog een gaaitje te nemen en deze is 1 van de kanshebbers mochten we er nog eentje kopen. Laughing
Bedankt alvast.

ik vind het super vogeltjes maar ik denk dat je er wel van moet houden. want ze zitten geen seconde stil haha Very Happy
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 10:43 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik moet nu wel toegeven dat ons Joske ook een "energiebommetje" is. Als die zo overdag eens zit te suffen dan begin ik al te twijfelen of er niks scheelt Shocked . Gewoon omdat die zo actief is. Laughing
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 10:52 pm
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

haha zo gaat het hier ook. bo is altijd zo druk aan het spelen. hij slingerd door de hele kooi schud aan al zn speeltjes en rolt nog een paar keer op zn rug haha en als hij niet druk doet is hij of aan het eten of hij licht bij iemand te knuffelen Very Happy
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 10:40 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is toch schattig als je ziet dat ze het zo naar hun zin hebben. Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 24 Februari 2008 11:24 am
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Dat is toch schattig als je ziet dat ze het zo naar hun zin hebben. Laughing Laughing Laughing

daar doen we het tog allemaal voor Very Happy onze gaaitjes moeten gelukig zijn en het naar hun zin hebben. en wij zijn er om ze te bedienen haha
Bericht Maandag 25 Februari 2008 1:19 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat is ie leuk aan het spelen met dat flosje Very Happy
Bericht Dinsdag 26 Februari 2008 10:49 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Joël,

Sorry dat ik pas nu reageer. Embarassed

Hij is inderdaad er leuk aan het spelen met dat flosje. Laughing

Dat eerste filmpje moet je goed bewaren hoor. Zo worden zo snel groot en dan kan je geen filmpjes of foto's meer maken van toen ze klein waren. Het komt er een beetje raar uit maar je snap hopelijk wel wat ik bedoel. Wink
Bericht Maandag 10 Maart 2008 2:05 am
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat een ontzettende leuke filmpjes zeg!
Heb echt genoten!
Enneh... wil Tinto wel even lenen hoor... de vloer kan hier ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken Wink
Bimbo heeft een leuk hoog stemmetjes zeg!
Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 29 April 2008 9:30 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Achhh wat lief zeg! Wat een schattig stemmetje heeft ze zeg. Hartje
Bericht Woensdag 28 Mei 2008 8:53 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een schitterende filmpjes zeg! Wat een drukteschopper is Tinto! Shocked Is 'ie altijd zo actief? (Hij geniet wel uitbundig van zijn bad!)
Leuk dat je de filmpjes geplaatst hebt!!!
Bericht Donderdag 29 Mei 2008 8:17 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 4:22 pm
  Berichten van afgelopen: