Dagboek van gebruiker: joël

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van joël te bekijken (8 pagina's)
Start datum: Zaterdag 23 Juni 2007 8:40 am
Laatste bewerking: Maandag 15 September 2008 11:31 am
Dagboek en dit topic zijn 2045 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 4 waarderingen)

Auteur Onderwerp
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat een schitterende filmpjes zeg! Wat een drukteschopper is Tinto! Shocked Is 'ie altijd zo actief? (Hij geniet wel uitbundig van zijn bad!)
Leuk dat je de filmpjes geplaatst hebt!!!

haha ja hij is atlijd zo actief haha altijd gezellig met tinto haha. hij lult ook de oren van je kop en is gewoon zo gek als een deur.

ik zal is kijken of ik nog wat nieuwe filmpjes kan maken dit was al een wat ouder filmpje.

oow en tinto zijn lievelings speeltje is een emmer haha daar kan hij echt uren mee spelen, dan gooit hij de emmer in het rond en gaat hij er in rollen en gek doen haha.
Bericht Donderdag 29 Mei 2008 8:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat heb ik genoten van die filmpjes van Tinto zeg. Kontje naar beneden en badderen maar, hoe zalig om te zien. Hartje . Ik dacht nog dat ie een sprong zou maken in de emmer maar heel subtiel zijn poepje naar beneden, was grappig om te zien, echt mooi Laughing Laughing

Maar wat ging Tinto er ineens als een wervelwind ervandoor, zo snel dat ie kan klimmen, een leuke gekkerd. Laughing Veertje Veertje
Bericht Donderdag 29 Mei 2008 11:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ha Joël, heb je nog meer beeldmateriaal? Very Happy
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

heey ja ik heb laatst nog wat leuke filmpjes gemaakt ik zal is kijken of ik van de week tijd heb om ze er op te zetten
Bericht Zondag 29 Juni 2008 8:40 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik hoop dat je van de week tijd hebt. Very Happy
Bericht Zondag 29 Juni 2008 8:51 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oooooo, ik kijk er ook alweer naar uit hoor. Veertje Veertje
Bericht Maandag 30 Juni 2008 9:18 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Zooo die gaat echt los zeg.. Zowel tijdens de voorbereidingen als tijdens het bad! Laughing Ze glijdt zelfs uit! Laughing Laughing (kan haar geloof ik weinig schelen!)
Hoe lang ben je daarna bezig geweest met dweilen? Of heeft Bo geholpen? (Ze kan zo goed met de handdoek overweg.. Misschien heeft ze je ook geholpen?)
Bericht Maandag 15 September 2008 12:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aaaaaaa, wat een zalige pagina. Heb er volop van genoten en volgens mij heeft Bimbo ook volop genoten. Hele leuke pagina, vind het een schitterende gaai. Veertje Hartje
Bericht Maandag 15 September 2008 2:13 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat leukkkkkk die badder filmpjes wat genieten ze daar heerlijk van heh?! Very Happy
Mijn caique Charu deed dat ook altijd in de gootsteen en vond dat ook zo heerlijk!
Was echt een genot om naar te kijken!
Het zullen ook altijd 1 van mijn favo gaaitjes blijven Hartje
Bericht Zondag 21 September 2008 7:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

ja bimbo is helemaal gek van badderen in de gootstreen vooral als de zon lekker schijnt dan gaat hij helemaal los lekker fluiten en zingen tussen door.

en dan lekker buiten drogen met een handoek er bij vind bo ook altijd lekker ze gaat zich dan ook echt afdrogen.

helpen met dweilen ben ik mee bezig want het was wel goed nat hahaha, maar je moet er wat voor over hebben he.
Bericht Zondag 21 September 2008 8:35 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja dat dweilen etc ken ik ook nog wel Laughing en ik heb ook lamellen in de keuken en die kon ik dan ook gelijk allemaal afdrogen haha maar ach het was altijd voor een goede zaak, toch?! Wink
Als ze maar lol hebben dat is het voornaamste Very Happy

Leuk dat Bimbo zo zichzelf droogt met een handdoek, zo lief ook om te zien Hartje
Ze zijn ook zo leukkkk!
Bericht Maandag 22 September 2008 8:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha dweilen hoort er dus bij? Je kan het toch proberen? Om ze het te leren! Mr. Green
Bericht Dinsdag 23 September 2008 9:37 am
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat een feest zeg om Bo te zien douchen / badderen Very Happy
Bericht Zondag 28 September 2008 7:23 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 14 Oktober 2008 12:19 am
  Berichten van afgelopen: