|
|
|
| Het dagboek van: jodi is verwijderd |
| Start datum: Maandag 29 Mei 2006 9:35 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 11 April 2007 8:46 am |
| Dagboek en dit topic zijn 632 keer bekeken |
|
|
jodi
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Woensdag 11 April 2007 8:46 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Mooie vogel! nog jong.. hoe oud is die? |
Woensdag 31 Mei 2006 11:20 am |
|
|
|
|
Sylvia
Vlieger
Welkom op deze site!
Wat een ongelooflijk lief en mooi BB'tje
Ik heb zelf geen BB'tje, dus kan je niet helpen met het karkater van deze vogels, maar ik denk dat je op dit forum genoeg informatie kan vinden om een hele mooie relatie met hem te ontwikkelen.
Het is natuurlijk altijd beter om van te voren informatie in te winnen, maar ik denk dat er hier zat mensen zijn die je graag informatie willen geven over het houden van BB'tjes Kijk maar eens op het forum onder Poicephalus (daar horen BB'tjes ook bij)... Jamy is de moderator daarvan en heeft zelf twee boertjes, ze heeft veel ervaring en kan je vast verder helpen...
Heel plezier ermee en ik hoop dat je hier vind wat je zoekt  |
Woensdag 31 Mei 2006 7:43 pm |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Ooooooooh wat een lief schatje!!!!!
Wat een lief kopje!!!!!!!!  |
Donderdag 1 Juni 2006 4:08 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Zojuist maar eens gekeken op jouw dagboek!!
Wat een lief bb-tje!!
Hoezo ben je bang om hem kwijt te raken??
Gewoon goed zijn vleugelgroei in de gaten houden en als je merkt dat ze te ver gaat vliegen,gewoon weer kortwieken.
Ja,er komt wat bij kijken als je een gaaitje aanschaft,dat wisten we eerst ook allemaal niet hoor.Voordat we voor nieuwe zijn gaan kijken hebben we eerst heel veel hier gelezen.
Maar je zal heel snel gaan merken dat je een lief ,leuk en gezellig gaaitje krijgt als je er elke dag even mee bezig bent.
Veel succes en hou ons op de hoogte!! |
Zaterdag 3 Juni 2006 12:05 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ohh er is zelfs al een dagboek pagina! Wat leuk! Ik vind jodi (of was t nou jody ) een prachtige vogel...zooo lief baby achtig  |
Dinsdag 6 Juni 2006 11:15 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Wat jammer dat jullie afscheid moeten nemen van Jodi.
Ik heb even een topic geopend op het forum.
http://www.fluffies.org/nl/poi.....t5702.html
Dit wordt dor meer mensen gelezen.
Heel veel sterkte met alles,maar natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie kindje. |
Woensdag 11 April 2007 7:42 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Van harte gefeliciteerd met jullie kindje... maar ook heel erg veel sterkte voor jezelf. Meid wat vreselijk akelig dat je je zo naar voelt Het is vreselijk, maar t gaat weer over hoor! Onthoud dat goed! Is het misschien ook een idee om je BBtje tijdelijk (langere periode) onder te brengen en je zo te ontlasten? Dan kun je later alsnog beslissen of hij terug kan komen en je het weer aankunt en wilt. Iig heeeeel veel sterkte...wat je ook doet!!  |
Woensdag 11 April 2007 9:23 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine.
Heel erg dat je je nu zo belabbert voelt. Ik wens je alle sterkte die je nodig hebt. Maar vergeet niet: er is licht aan het einde van de tunnel.
De optie van Tommy is misschien zo gek nog niet. Denk er rustig over na. Wil je hem wel echt verkopen, ik ga overleggen met mijn man.
Maar denk er erg goed over na. Je hebt deze van jongs af aan en er een band mee opgebouwd.
Heel veel sterkte !!!!!!!!!! |
Woensdag 11 April 2007 12:15 pm |
|
|
Mieke
Kuikentje
Denk goed na over hoeveel hij voor je betekent alvorens je hem zou verkopen. Ik heb zelf ook heel donkere tijden meegemaakt. De laatste maanden was ik weer op de goeie weg, en onze papegaai en de liefde die ik ervan heb gekregen hebben mij zeker en vast geholpen. Sinds eind maart is hij echter vermist, en dat heeft rechtstreekse gevolgen voor mijn gezondheid. Ik voel mezelf echt weer achteruitgaan. Mijn omgeving en psycholoog hebben momenteel hun handen vol met me. Ik weet uiteraard niet wat jullie gaaitje precies voor je betekent en kan moeilijk in jouw plaats een beslissing nemen. Ik kan je alleen aanzetten tot nadenken vooraleer je spijt zou krijgen. In ieder geval veel sterkte! |
Vrijdag 13 April 2007 9:04 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:03 pm
|
|
|
|
|
|