Dagboek van gebruiker: johan

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van johan te bekijken (1 pagina)
Start datum: Zaterdag 3 Januari 2009 11:16 pm
Laatste bewerking: Zondag 18 Januari 2009 11:33 pm
Dagboek en dit topic zijn 677 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
johan
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 18 Januari 2009 11:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Johan.. Geef je Eos twee keer per dag eten? Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat niet te weinig is? Ik meen dat ze op die leeftijd 3 keer eten moeten krijgen maar zeker weet ik het niet. Embarassed
Bericht Zaterdag 3 Januari 2009 11:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Toen ik mijn grijze roodstaart kreeg was hij 10 weken en at hij nog drie keer per dag + vast voer. We hebben daarna pas afgebouwd naar twee en daarna gaf ze zelf aan dat ze niet meer hoefde.

Maar misschien heb je er nu ook gewoon pas twee gegeven en krijgt ie straks nog.

Hij/zij ziet er wel lief uit hoor Hartje
Bericht Zondag 4 Januari 2009 1:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oei, dat is inderdaad wel te weinig hoor. Confused
Bericht Zondag 4 Januari 2009 4:36 pm
johan
Eitje

eten  Reageer met quote  

Om alle misverstanden te voorkomen, krijgt Eos Vanaf zijn tweede dag bij ons , inderdaad 3 maaltijden voorgeschoteld. Eos weegt 365gr en ik geef hem dus 3x 36ml pap. dat zou moeten voldoende zijn? Is wel telkens razend zot van de honger.
Bericht Zondag 4 Januari 2009 11:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Johan, als je vragen hebt over Eos kan je ze het beste op het forum stellen: http://www.fluffies.org/nl/alg.....n-vf5.html
Als je ze in je dagboek zet, is de kans klein dat er op gereageerd wordt. Wink
Bericht Donderdag 8 Januari 2009 10:10 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi hoi, Johan. Elke kweker zal vast zijn eigen manier hebben om het af te meten. Vandaar is het nogal moeilijk voor me te zeggen of 36 ml genoeg is per keer. Ik kreeg van mijn kweker de info mee om hem 's morgens te wegen en van dat gewicht 10% te geven qua papvoeding. Maar, zoals ik al zei, het kan zijn dat jouw kweker anders te werk gaat, wat daarom niet minder goed is hoor maar ik kan het minder beoordelen zo omdat ik die methode niet ken.
Ben wel blij te lezen dat het 3 keer per dag is, oef, hahaha, was al ongerust. Laughing
Bericht Donderdag 8 Januari 2009 11:36 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje, Eos is vroeg met eten. Eet hij de pellets echt op of verkruimelt hij ze?
Bericht Maandag 19 Januari 2009 6:52 am
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik kan helaas geen antwoord op je vragen geven Johan. Maar WELKOM!!!
Iemand anders hier kan je vast wel helpen. Very Happy
Bericht Maandag 19 Januari 2009 7:33 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Johan,

Sorry dat ik nu pas uw vragen zie. Misschien is het makkelijker om vragen te stellen op het forum zelf, krijg je ongetwijfeld heel veel reactie.

Nu, over Eos. Van dag op dag stoppen met de voeding is niet slim en niet aan te raden. Hoeveel keer per dag krijgt Eos nu nog pap? Welke leeftijd heeft Eos nu?
Bericht Zaterdag 24 Januari 2009 1:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe gaat het nu met jullie?
Bericht Zondag 19 Juli 2009 7:54 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:03 pm
  Berichten van afgelopen: