|
|
|
| Klik hier om het dagboek van John_19 te bekijken (2 pagina's) |
| Start datum: Maandag 14 Januari 2008 12:36 pm |
| Laatste bewerking: Zondag 3 Februari 2008 1:58 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1505 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
Sarah
Moderator

Haha, dat is echt wel leuk die foto als Chico op zijn rugje ligt te spelen. Het is zo schattig om te zien.  |
Zondag 3 Februari 2008 7:05 pm |
|
|
John_19
Kuikentje
héhé, het fototoestel was daar op het juiste moment , binnenkort kan ik hem zo in mijn hand leggen ook oefening baart kunst alhoewel dat er nog veel oefening gaat moeten zijn  |
Zondag 3 Februari 2008 7:10 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Het zal wel lukken, hij ligt blijkbaar graag op zijn rugje dus waarom niet in je hand. Geef hem anders dat balletje als je hem in je hand legt, kan helpen om hem rustig te houden en zo weet hij misschien dat hij mag spelen als hij daar ligt en voelt hij zich ook op zijn gemak.  |
Zondag 3 Februari 2008 7:47 pm |
|
|
|
|
John_19
Kuikentje
Heb ik al geprobeert, soms werkt het soms niet, dan probeert hij zich 'vast te houden' aan mijn vingers, en soms houd hij zich een beetje te hard vast, een geluk dat hij nog maar klein is, owee als hij groot wordt en zijn snavel de volle 100% leert gebruiken maar ja dat doet nu een papegaai eenmaal, zou jammer zijn als ze een snavel hebben die ze niet gebruiken  |
Zondag 3 Februari 2008 8:59 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik vrees dat mijn man het daar niet altijd even eens mee is, die voelt Joske's snavel soms echt wel heel goed. Maar kusjes mag hij altijd vragen, dat is geen probleem, enkel aaien is een groot probleem. Al moet ik nu wel toegeven dat het vandaag redelijk is geweest. Hij heeft hem een 3 tal keer kunnen aaien zonder gebeten te worden. Heb hem dan ook gezegd niet te wachten tot Joske toch begon te bijten en dat hij hem moest belonen terwijl het goed ging. We zullen zien de komende weken en maanden hoe het evolueert.  |
Zondag 3 Februari 2008 9:08 pm |
|
|
John_19
Kuikentje
Hier bij mij thuis ben ik de enige dat al goed gebeten geweest is door Chiko, naar mijn ouders en broer bijt hij ook maar hij loopt meer rond met mij dan met hun Als ik hem op de grond zet, dan wil hij mij volgen en als ik te snel ga probeert hij te vliegen, dan blijf ik staan en roep ik hem en dan kijkt hij zo met zijn oogjes of ik hem zou gaan halen Ik ga ook eens mijn oogjes op hem richten als hij mij bijt en zien wat hij zou doen (nog een beetje harder bijten ) vandaag heeft hij zijn middagpapje niet meer gekregen, dacht dat hij zot ging worden maar het viel nog goed mee, dan om 20u zijn pap gegeven en hij bleek blij dat hij die spuit zag Ik had zelfs de tijd niet om zijn kooi te openen  |
Zondag 3 Februari 2008 9:17 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Dan is hij nog echt wel met zijn papje bezig zo te horen. Kan wel zijn dat dat snel verandert en hij zelf minder en minder wil. Op het laatste waren we aan het afbouwen en Jos die bouwde zelf nog wat sneller af. Hij wou elke dag minder als wat wij aan het afbouwen waren.  |
Zondag 3 Februari 2008 9:23 pm |
|
|
John_19
Kuikentje
Heb Chiko vanmorgen even meegenomen naar de badkamer en even getoond hoe een wastafel werkt, was wel geinteresseerd in het dopsel van de afvoer, maar geen interesse voor het lopende kraantje Dan nadien Chiko even getoond aan onze koningspoedel, natuurlijk een beetje schrik dat de hond hem zou vastpakken maar was eerder omgedraaid, Chiko wou de hond vastnemen Chiko dan terug in zijn kooi gezet en even de leguaan aan de wastafel gezet, dat beestje is altijd blij als ze in het water mag (i know ik heb veel huisdieren ) |
Maandag 4 Februari 2008 12:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Troost je, het is hier ook een halve dierentuin maar hier zijn wel meer van die dierengekken. Wat Chico zijn avontuur betreft aan de wastafel, wees blij dat hij al interesse heeft voor de dop want dat is een goed begin. Je mag niet teveel verlangen. Onze Jos die fladderde weg als hij nog maar de wastafel zag. Het is een bange luis. Maar we geven ook niet op, het zal wat langer duren maar zal ook wel lukken, stapje voor stapje.  |
Maandag 4 Februari 2008 1:00 pm |
|
|
|
|
John_19
Kuikentje
Heb geluk dat de kleine Chiko minder schrik heeft, Joe is ook wel geinteresseerd in een lopende kraan maar hij kijkt er gewoon naar, Joe durft zelfs niet op een tafel staan. Straks Chiko nog een beetje laten spelen, hopelijk blijft hij deze keer met zijn 2 pootjes op de grond  |
Maandag 4 Februari 2008 1:04 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Heb je ook een jumpertje dan? Of is het eerder een fladderaar? Hahaha  |
Maandag 4 Februari 2008 1:13 pm |
|
|
John_19
Kuikentje
Momenteel fladderaar Zou grappig zijn als Chiko begint met jumpen :p |
Maandag 4 Februari 2008 2:06 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Zeg dat wel, spring anders even voor hem, wie weet doet hij je gewoon na. Sta hier ook soms te springen voor Jos, die kijkt mij aan of ik gek aan het worden ben. Wie weet doet hij wel eens gewoon met mij mee. Dan moet ik dat wel filmen.  |
Maandag 4 Februari 2008 2:30 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi John, hoe is het met Chiko? |
Donderdag 13 Maart 2008 8:53 am |
|
|
John_19
Kuikentje
Hoi
Met Chiko gaat alles goed, hij komt 's morgens meestal mee aan tafel en heeft nogal de neiging om naar onze andere papegaai te stappen, het verwonderd me dat hij geen schrik heeft, vermits Joe groter en ouder is, het is echt een kleine deugniet geworden
Ik zal binnenkort nog enkele foto's posten van hem
Greets
John en Chiko |
Donderdag 13 Maart 2008 9:10 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 2:32 am
|
|