Dat ziet er heel mooi uit Joze en wat lief zo met zijn drietjes.
Groetjes Diana
Maandag 18 Juni 2007 11:28 am
Sue Moderator
Hahahaha! Die Kayla.. Heb je allemaal nieuwe speeltjes, vindt ze het te spannend worden! het zal vast wel beter worden, want het zijn superspeeltjes. Ben benieuwd hoe erg die rollercoaster er van langs gaat krijgen.
(Zazu en Scuttle hebben 'm redelijk mishandeld)
hoy Joze
wat een boel kippetjes heb je mijn vraag is ik zie dat je twee BB hebt hoe heb jij dat gedaan met bij elkaar zetten ik heb waarschijnlijk een mannetje van 9mnd die heb ik al een half jaar nu heb ik er een baby bij gekocht waarschijnlijk een popje maar ze moeten niets van elkaar weten zou ze graag bij elkaar in een kooi zetten omdat het anders zoveel kooien worden hier en ik het ook gezelliger vind,hoe kan ik dit het beste doen?Chico het (mannetje) is behoorlijk dominanant ze zijn allebei gekortwiekt groetjes en alvast bedankt erg leuke pagina heb je trouwens
Maandag 28 Januari 2008 4:19 pm
Sue Moderator
Wat een leuke foto's Joze.. Ik krijg bij Taffy altijd het idee dat ik naar een zwart wit foto zit te kijken.
Ik was net ff door jullie dagboek aan het bladeren, wat heb je een schattige gaaitjes joh. Hoe gaat het met ze?
Heb ik net in je gebruikerspagina gevraagd, maar misschien dat ik beter eerst je dagboek had gekeken, hahaha, stom belgje dat ik ben
Zaterdag 18 Juli 2009 3:28 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:10 pm