Dagboek van gebruiker: joze

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van joze te bekijken (42 pagina's)
Start datum: Woensdag 23 Augustus 2006 9:05 am
Laatste bewerking: Dinsdag 1 April 2008 9:39 pm
Dagboek en dit topic zijn 34287 keer bekeken
Waardering     (4 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
maximuspink
Kuikentje

Reageer met quote  

Dat ziet er heel mooi uit Joze en wat lief zo met zijn drietjes.

Groetjes Diana
Bericht Maandag 18 Juni 2007 11:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha! Die Kayla.. Heb je allemaal nieuwe speeltjes, vindt ze het te spannend worden! het zal vast wel beter worden, want het zijn superspeeltjes. Ben benieuwd hoe erg die rollercoaster er van langs gaat krijgen.
(Zazu en Scuttle hebben 'm redelijk mishandeld)
Bericht Maandag 2 Juli 2007 10:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat een leuke pagina zeg Very Happy
Bericht Zondag 26 Augustus 2007 10:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
chico2007
Net uit het ei

Reageer met quote  

hoy Joze
wat een boel kippetjes heb je Smile mijn vraag is ik zie dat je twee BB hebt hoe heb jij dat gedaan met bij elkaar zetten ik heb waarschijnlijk een mannetje van 9mnd die heb ik al een half jaar nu heb ik er een baby bij gekocht waarschijnlijk een popje maar ze moeten niets van elkaar weten zou ze graag bij elkaar in een kooi zetten omdat het anders zoveel kooien worden hier Crying or Very sad en ik het ook gezelliger vind,hoe kan ik dit het beste doen?Chico het (mannetje) is behoorlijk dominanant ze zijn allebei gekortwiekt groetjes en alvast bedankt erg leuke pagina heb je trouwens Wink
Bericht Maandag 28 Januari 2008 4:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's Joze.. Ik krijg bij Taffy altijd het idee dat ik naar een zwart wit foto zit te kijken. Laughing
Bericht Vrijdag 11 April 2008 8:29 pm
Daisydee
Eitje

Reageer met quote  

hahaha ze zijn wel nieuwsgierig he die aga's van jou.. Ik heb er ook twee .. geniet er iedere dag van Hartje
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 12:28 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik was net ff door jullie dagboek aan het bladeren, wat heb je een schattige gaaitjes joh. Hoe gaat het met ze?
Heb ik net in je gebruikerspagina gevraagd, maar misschien dat ik beter eerst je dagboek had gekeken, hahaha, stom belgje dat ik ben Stom! Stom!
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 3:28 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:10 pm
  Berichten van afgelopen: