|
|
|
| Klik hier om het dagboek van kaatjuh87 te bekijken (13 pagina's) |
| Start datum: Maandag 9 Juni 2008 10:12 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 28 Juli 2008 3:34 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1750 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Sarah
Moderator

Dank je maar ik heb er eerlijk gezegd niet echt over moeten nadenken, het is gewoon zo. Ik heb bijvoorbeeld een hond gehad, een dobermann waarvan ze zijn oren verkeerd hadden geknipt en die vielen dus hierdoor binnenstebuiten op zijn kop, moeilijk om uit te leggen hoor maar was geen zicht, je zag dus eigenlijk zijn binnenste van zijn oor op zijn kop liggen. Het was een afschuwelijk zicht en dat kwam nooit meer goed maar ik zag hem doodgraag en hij was superlief en wat de mensen ook lelijk aan hem vonden, hij was een lieve schat en dat was alles wat telde.
Misschien net daardoor dat ik op die woorden kwam, het komt vanzelf |
Zondag 15 Juni 2008 8:06 am |
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
ik ben het helemaal met je eens... al zijn je beesten nog zo lelijk ze zijn idd zo mooi als dat je zelf vind..... het gaat toch om de binnenkant...
 |
Zondag 15 Juni 2008 5:11 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hun karakter zegt soms meer als hun uiterlijk, wees daar maar zeker van. |
Zondag 15 Juni 2008 5:53 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat een leuke tekst op je dagboekpagina. Mag ik wel een klein woordje raad geven? Ik zou vinnie niet wassen voor het slapen gaan, het is beter ze in de voormiddag te wassen zodat ze de hele dag hebben om droog te worden. Nat gaan slapen zou er kunnen voor zorgen dat ze het sneller koud krijgen en ziek worden. Je doet je uiterste best hoor, maar wou het toch even als tip meegeven.
Wel goed dat je Vinnie in de waan laat dat ie wel kan vliegen, zall nog wel komen. Hahahahaha, die flapvoeten, leuk gevonden.  |
Dinsdag 17 Juni 2008 9:46 am |
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
thanks maar ik maak hem niet echt nat hoor .
we doen namelijk pootjes wassen ivm met de poep die hij er soms op heb zitten..,,. en dan steek hij zelf zn koppie er nog effe onder,... dus is hij niet echt nat..... maar ik hou je tip in gedachten ... thanks  |
Dinsdag 17 Juni 2008 10:05 am |
|
|
Sarah
Moderator

|
Dinsdag 17 Juni 2008 10:39 am |
|
|
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
owja nog over dat vliegen...
ik denk niet dat vinnie ooit vliegt,
zn ouders hebben bijna zn halve vleugel opgegeten en ik denk niet dat het nog aangroeit want ik kon tot op zn bot kijken
maja we zien het wel  |
Woensdag 18 Juni 2008 9:38 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, ik dacht dat het misschien terug zou aangroeien. Kon zijn natuurlijk maar ach, ook als hij nooit vliegt zal hij een schatje blijven.  |
Woensdag 18 Juni 2008 9:40 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Het was een kort leventje voor Vinnie, maar daarin heeft hij toch liefde en warmte gekend. Het mocht helaas niet duren.
Veel sterkte  |
Donderdag 19 Juni 2008 12:05 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ooohh nee, wat vreselijk dat Vinnie is overleden. . Gelukkig heb je, hoe kort zijn leventje ook, zijn leven wel heel mooi gemaakt. Hij had een echt maatje aan jou en jij aan hem. Koester die momenten.
Heel veel sterkte met dit verlies.  |
Donderdag 19 Juni 2008 12:11 pm |
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
thanks....
wat ik nu Ga zeggen klinkt heel stom....
we hebben namelijk ook 2 honden en Vinnie maakte geen geluid,,,
maar het is stil in huis:(
och wat baal ik hiervan.....
maja we zullen het ermee moeten doen heh ik kan hem nie terug halen..
we hebben hem net begraven...
mn vriend vind het lullig voor mij maar hij wil eigenlijk geen vogel meer..
maar ik wel..... word nog een leuke discussie.........................
verdorie en ben ik nog jarig ook:(
nou thanks voor jullie medeleven..xxx |
Donderdag 19 Juni 2008 12:14 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Karlijn, klinkt helemaal niet stom, echt niet. Wij hebben zelf ook 2 honden en ook al is Jos dan niet zo stil, ik kan goed begrijpen dat het anders is zonder Vinnie, stil, een gemis.
Misschien moet je je vriend gewoon heel even tijd geven om terug aan het idee te wennen van een andere vogel.  |
Donderdag 19 Juni 2008 12:34 pm |
|
|
|
|
kaatjuh87
Fladderaar
hoi sarah,
mn vriend is gewoon niet zown vogel fan.. hij heeft 1 keer Vinnie geaait en dat was omdat ik het wou...
maar er komt gewoon een nieuwe vogel alleen weet ik nog niet wanneer..
ik wil goed nadenken over wat voor een vogel want ik wil het liefst een beetje stille vogel die niet al te klein is want ik vin dbijv. een grasparkiet heel leuk maar zo klein en ielig..hihi dan durf ik ze niet goed te aaien omdat ik bang ben dat ik het te hard doe
ik wil misschien een Valkparkiet die heb ik altijd al graag gewild... maar ik ben nog aan het kijken voor informatie....
maar jah het is toch geen Vinnie...
Tjonge jonge Vinnie was hier ong. 2 weken ofzo? en ik was echt al enorm aan hem gewend..... en van hem gaan houden.... grr baal der zo van...
kheb mn pa gebeld en vond het heel rot voor me.. en bood me gelijk een nieuwe aan DE SCHAT maar ik heb netjes nee gezegd
deze keer wil ik geen halsband meer denkik... ik ga er eerst maar eens over nadenken wat ik wil........................... |
Donderdag 19 Juni 2008 12:40 pm |
|
|
jedi2000
Net uit het ei
| Sterkte... |
|
|
Hey Kaatje,
Ik wens je heel veel sterkte. Ik leef echt met je mee. Wij hebben ook veel vogels en sinds een week een Witkuif. Ik weet hoe gehecht ik er nu al aan ben, dus laat staan hoe jij je erbij voelt. Ik heb vluchtig gelezen dat jij je hebt ontfermd over Vinnie. Zo te lezen heeft hij wel een goed leventje gehad bij jou. Sterkte met verwerken.
Groet Jessie. |
Donderdag 19 Juni 2008 1:01 pm |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
heel veel sterkte met dit grote verlies. |
Donderdag 19 Juni 2008 2:16 pm |
|
|

|
|