Dagboek van gebruiker: Laura B

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Laura B te bekijken (29 pagina's)
Start datum: Zaterdag 4 Februari 2006 10:18 pm
Laatste bewerking: Donderdag 27 Mei 2010 10:30 am
Dagboek en dit topic zijn 35354 keer bekeken
Waardering     (5 uit 5 waarderingen)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een heel gemakkelijk en snel verklein programma is thumbnails. als je dat invult op google - dan krijg je wel een pagina waar je het gratis kan downloaden.

Nu alleen nog het plaatsen Wink Mr. Green
Bericht Zondag 19 Juli 2009 8:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hihihi, bedankt Esjo...tis maar goed dat jullie me zo achter de broek aanzitten..... Mr. Green
Bericht Maandag 20 Juli 2009 7:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 20 Juli 2009 7:18 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

En wel twee up-date's Veertje Veertje
Cleo ziet er goed uit, ze heeft ook zo'n schattig koppie Hartje En heb je de hint begrepen om lekkere thee te zetten voor Cleo of ........ Stom

Leuk die rijfoto's Very Happy Ik heb zelf vroeger ook veel gereden en wanneer ik dan weer rij foto's zie begint het toch wel weer te kriebelen.
Bericht Maandag 20 Juli 2009 9:42 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Esjo????????? Kom je nu niet een jaartje achter??????? Shocked
Bericht Maandag 20 Juli 2009 9:48 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Esjo????????? Kom je nu niet een jaartje achter??????? Shocked

Embarassed Yep - je hebt helemaal gelijk. Moet je nagaan hoe oud die pagina al is dat ik niet eens meer weet dat ik hem gezien heb. Twisted Evil Mr. Green

Maar het is en blijft ene leuke pagina Veertje
Bericht Dinsdag 21 Juli 2009 2:59 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, de tijd gaat ook gewoon heel erg snel en toevallig was het ook juli dus waarschijnlijk dat je vandaar ff verkeerd zat maar het zijn inderdaad schitterende pagina's, dat is een feit Ja
Bericht Dinsdag 21 Juli 2009 5:40 pm
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

*kuch* leeftijd*kuch* Nanaaa!
neuhh GRAPJE Very Happy
Bericht Dinsdag 21 Juli 2009 8:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahaha, euh, beetje verkouden Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 21 Juli 2009 9:12 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk om Cleo eindelijk weer eens te zien Hartje Veertje
Wat een schatje is het. Je zou het bijna vergeten zolang is het geleden dat we hem zagen Twisted Evil

Was je wedstrijd aan het rijden? Ziet er mooi uit hoor Veertje
Bericht Dinsdag 15 September 2009 9:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow wat een leuke kiekjes zeg! Heb je een lens gekocht? Ik had gedacht dat de kiekjes gemaakt met een fish eye lens wat meer vervormd zouden zijn. Smile Valt dus wel mee! (Cleo staat er gekleurd op! Mr. Green )

Leuk om jou op Floris te zien trouwens.. Volgens mij wil Sarah deze foto's ook wel zien. Die is dol op paardjes. Smile
Bericht Woensdag 16 September 2009 9:40 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow Cleo kan toch nooit op een Aliën lijken,zo'n scheetje joh. Gaat goed met die lens hoor, leuk effect zo.

Smelt smelt, MEGA smelt. Wat een knapperd is Floris, mooie bouw heeft die knapperd vind ik. Leuke gezellige zit denk ik of vergis ik me?
Lijkt me een ideaal paardje om door te zitten met draf of ik kan me wel vergissen hoor maar je hebt grip met Floris, dat doet veel.

Hihihi, je zat wel wat Charlie Chaplin maar het leuke is dat je het kan beoordelen en erop kan letten. Die tenen blijven vaak een vergeetpunt maar hé, het is ook best krampachtig om te netjes te blijven houden hé.

Mooie foto's hoor en absoluut genoten.
Bericht Woensdag 16 September 2009 11:56 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

heb heerlijk gekeken..
alien, floris
heerlijk
Bericht Woensdag 16 September 2009 1:59 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Wow wat een leuke kiekjes zeg! Heb je een lens gekocht? Ik had gedacht dat de kiekjes gemaakt met een fish eye lens wat meer vervormd zouden zijn. Smile Valt dus wel mee! (Cleo staat er gekleurd op! Mr. Green )

Leuk om jou op Floris te zien trouwens.. Volgens mij wil Sarah deze foto's ook wel zien. Die is dol op paardjes. Smile

Hulde! dank dank voor de leuke reacties....Idd Sue, ons viel het resultaat met de fish eye ook een beetje tegen. De enige foto's die mooi lukken zijn van grote, lange gebouwen (bijv stations)
Zal snel weer eens normale foto's van Cleo plaatsen...
Bericht Woensdag 16 September 2009 6:02 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ow Cleo kan toch nooit op een Aliën lijken,zo'n scheetje joh. Gaat goed met die lens hoor, leuk effect zo.

Smelt smelt, MEGA smelt. Wat een knapperd is Floris, mooie bouw heeft die knapperd vind ik. Leuke gezellige zit denk ik of vergis ik me?
Lijkt me een ideaal paardje om door te zitten met draf of ik kan me wel vergissen hoor maar je hebt grip met Floris, dat doet veel.

Hihihi, je zat wel wat Charlie Chaplin maar het leuke is dat je het kan beoordelen en erop kan letten. Die tenen blijven vaak een vergeetpunt maar hé, het is ook best krampachtig om te netjes te blijven houden hé.

Mooie foto's hoor en absoluut genoten.

Hoi Sarah, speciaal voor jou foto's van Floris....het is idd een erg mooi paard om te zien, maar doorzitten in draf is op hem erg moeilijk, hij gooit erg hoog op. Als hij goed op de achterhand is, dan lukt het en het gaat steeds beter. Die tenen van mij zijn een drama, die leiden een eigen leven... Mr. Green Het was mn eerste dressuur wedstrijdje... Veertje Ik ben meer van het buitenrijden...

Enne, Esjo, helemaal grappig dat je mn oude pagina met zoveel enthousiame weer hebt bekeken... Nanaaa!
Bericht Woensdag 16 September 2009 6:07 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:26 pm
  Berichten van afgelopen: