Dagboek van gebruiker: Lea_KN

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Lea_KN te bekijken (8 pagina's)
Start datum: Zondag 21 December 2008 2:00 am
Laatste bewerking: Dinsdag 22 November 2011 10:00 pm
Dagboek en dit topic zijn 2708 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Lea_KN
Net uit het ei

Reageer met quote  

Veertje Blij dat jullie vinden dat ik mijn pauzes hier voor mag gebruiken. Helaas mijn werkgever heeft anders besloten. Neee Neee
Wij hebben in het verleden namelijk heel veel nare en vervelende virusjes binnen gesmokkeld. Dus internet wordt beperkt en pagina's mogen niet en kunnen niet meer benaderd worden.
Ik zit in een luxe positie dat ik wel bijna alle internetpagina's kan bereiken. Fluiten Dus ik moet hier natuurlijk geen misbruik van maken. Maar ik weet dat jullie meeleven en wil jullie de laatste updates niet onthouden.

Oke, de laatste eier update (trom geroffel ........) Geen nieuw eitje tot nu toe. Sjorsie heeft net haar pellets opgepeuzeld (geweld en geprakt in water en dan warm opgediend!) en zit nu prins(es)heerlijk op haar boom die voor de schuifpui staat. Daar kijkt zij naar de arme vogeltje die nu koud in een kale boom vetbollen eten. Vogeltjes

Maar goed ik kom hier wederom op terug.

Groetjes en alvast smakelijk eten voor straks.
Bericht Woensdag 27 Januari 2010 4:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee, tuurlijk moet je er geen misbruik van maken maar zolang je het subtiel gaat aanpakken dan lezen we je en zijn wij ook lekker up to date en heb jij ons gelukkig gemaakt met je leuke teksten en natuurlijk de foto's. Leuke deal, toch? Laughing Laughing
Bericht Donderdag 28 Januari 2010 3:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ook vandaag geen ei?
Beter dan toch - weer het normale leven herpakken. Geen eitjes, geen gedoe Mr. Green
Bericht Donderdag 28 Januari 2010 9:34 pm
Lea_KN
Net uit het ei

Reageer met quote  

Yeah! Het is nog steeds rustig Yeah!

Geen ei vandaag.

Ik snap dit soort dingen niet. of zij legt 4 eieren in een tijdsbestek van een paar weken en nu maar 1-tje!

Zij is weer rustiger. Wel heel veel eisend maar de rust is weer terug.

Dank jullie voor de steun en de luisterende oortjes en schouders waar ik even op uit kon huilen.

Hulde!
Lea
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 11:18 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

You´re welcome Wink maar jij evengoed bedankt voor je leuke verhalen Veertje
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 7:42 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, wat een lief bericht van je. Je moet ons niet bedanken hoor. Wij zijn gewoon al heel erg blij dat we met dit te doen iemand een glimlach kunnen geven, dat is voor ons zoveel waard. Veertje
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 9:44 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

heb heerlijk meegelezen met je verhalen..
blij dat er geen ei meer is:)
gelukkig.. Veertje
Bericht Vrijdag 29 Januari 2010 10:03 pm
Lea_KN
Net uit het ei

Reageer met quote  

Oke, een glimlach??!! ik zit nu midden in de nacht met een smile van oor tot oor. Nee echt, ik bedenk mij net hoe moeilijk het is (misschien alleen voor mij) het is om een papegaai te houden. Het is makkelijk om van je grijsje te houden maar om te houden moet je echt geduld hebben en zeker een forum zoals dit!

het is een gevoelskwestie maar, ach misschien zit ik in een emotioneel moment nu.

Maar ik ben heel erg blij met dit forum met jullie!

en trouwens, nog steeds geen eitjes!

slaap lekker
Lea
Bericht Zondag 31 Januari 2010 12:44 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aaaa, lief van je. Emotioneel moment of niet, maakt niet uit hoor.

Blij dat je hier graag bent en dat je er een goed gevoel bij krijgt, dat is zo leuk te horen. Veertje
Bericht Woensdag 3 Februari 2010 9:10 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Van harte gefeliciteerd Sjors. En voor je baasje, dikke pluim ook hoor. Ik kreeg een kippenvel moment bij het lezen van je pagina en wil je ook bedanken met de complimenten naar het forum toe, doet echt deugd hoor. Ja Ja

Verder zou ik zeggen, geniet van elkaar, geniet van deze speciale dag en leuk te lezen dat alles zo super gaat, echt waar. Yeah! Yeah! Feestje
Bericht Dinsdag 15 Juni 2010 9:03 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat een mooie nieuwe pagina.
En dat je een tijdje niks geplaatst hebt...don't worry, iedereen hier heeft zijn tijden dat ze veel plaatsen en soms tijden niks. Ik heb ook een periode gehad dat ik weinig tijd had om pagina's te maken, maar dat ben ik nu aan het inhalen. Dat geeft helemaal niks. De gaaien zijn het belangrijkste, he?! Very Happy
Bericht Dinsdag 15 Juni 2010 9:57 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een prachtige leeftijd al. En wat super dat jullie die met elkaar in zo'n goede harmonie bereiken. Heerlijk Veertje
Bericht Vrijdag 18 Juni 2010 4:02 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:26 pm
  Berichten van afgelopen: