Dagboek van gebruiker: Leslie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Leslie te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Vrijdag 14 Augustus 2009 11:53 am
Laatste bewerking: Vrijdag 14 Augustus 2009 11:07 pm
Dagboek en dit topic zijn 536 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Leslie
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 14 Augustus 2009 11:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

lieve foto van Coco in je dagboek!
Bericht Vrijdag 14 Augustus 2009 11:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Net zo'n leuke ervaring achter de rug en dan gebeurd dat thuis dat je op je snaveltje valt, arm schatje. Hoop dat je je beter voelt vandaag?
Anders misschien toch maar eens een consultatie maken bij de Vogelarts en ondertussen, indien Coco niet zelf eet, papvoeding aanbieden.
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 8:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow ow, die foto op je eerste dagboekpagina. Die is zoooooooo prachtig. Hartje
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 8:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Leslie
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik kwam vanmorgen beneden, en ze stond te popelen om uit haar kooi te gaan Very Happy en natuurlijk even haar voerbakje nagekeken, en daa was gelukkig uit gegeten Hartje
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 8:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Probeer zeker ervan overtuigd te zijn dat ze niet zomaar probeert te eten en op die manier eten op de grond gooit door de pogingen. Haar echt zien eten in de loop van de dag kan uitsluitsel geven, hou het een beetje in de gaten maar laat het niet opvallen dat je haar in de gaten gaat houden want daar kunnen ze misbruik van maken van die aandacht en dat is ook niet de bedoeling.

We horen het graag hoe het verder gaat. Kan goed zijn dat de schrik van het vallen gisteren ook grote parten gespeeld heeft in combinatie met de pijn natuurlijk.
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 8:31 am
joopie123
Fladderaar

Reageer met quote  

wat een scheetje Hartje ze is echt om op te vreten
en ja ben blij dat het na de val zoals het er uit toch goed gaat
hopenlijk dus alleen de schrik geweest zal nog ff duimen
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 8:55 am
Leslie
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ze slaapt veel, ze heeft daarnet wel een half uurtje behoorlijk gekletst.

Mijn vriend heeft haar vanmorgen heel vroeg zien eten, maar sinds ik wakker ben heb ik het nog niet met eigen ogen gezien Sad

Soms denk ik "ja, daar is onze Coco weer" maar dat is maar een momentopname Confused

Nu heb ik d'r even in de kooi gezet, en begint wel gelijk met eten, en ze gooit t niet op de grond..
Moeilijk hoor.. Sad
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 11:16 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is niet abnormaal dat ze er nog last van heeft, het is pas gisteren gebeurd en dat is de dag erna nog steeds best gevoelig. Hou het nog goed in de gaten maar mocht je niet gerust zijn ga dan ff op consultatie, beter een keertje teveel dan te weinig zeg ik altijd. Je moet er zelf ook gerust in zijn. Wij kunnen enkel raad geven maar jij ziet Coco en kent Coco natuurlijk het beste. Troosten
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 11:20 am
Leslie
Net uit het ei

Reageer met quote  

Het gaat gelukkig weer goed met d'r, ze is weer net zo vrolijk en kletserig als altijd, eet en drinkt goed.
Merk alleen nog wel dat ze niet veel klimt, maar dat is ook niet zo vreemd.
Bericht Zondag 16 Augustus 2009 4:54 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:27 pm
  Berichten van afgelopen: