Dagboek van gebruiker: lientje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van lientje te bekijken (14 pagina's)
Start datum: Maandag 25 Juni 2007 9:08 pm
Laatste bewerking: Donderdag 26 Juni 2008 8:14 pm
Dagboek en dit topic zijn 2279 keer bekeken
Waardering     (4 met één waardering)

Auteur Onderwerp
lientje
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 8:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een lieverdje is Dirk zeg! Je zal hem wel missen. Sad
Bericht Maandag 25 Juni 2007 9:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Lientje, wat voor vogel is dat op de eerste foto? Met het poesje in de stoel? Very Happy
Bericht Maandag 25 Juni 2007 10:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
lientje
Net uit het ei

Kauw...  Reageer met quote  

Dat is een kauw, in onze schoorsteen woont een hele familie, op een gegeven moment hadden ze een gat in de schoorsteenbodem gemaakt en zat deze jongeman op zolder tussen de takken van de kunstkerstboom. We hebben hem verzorgd en weer in de tuin gezet.
Bericht Maandag 25 Juni 2007 10:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Kauw...  Reageer met quote  

Ohhh wat gaaf zeg! Very Happy En wat goed dat je 'm weer in de tuin hebt gezet. Kwam hij later terug?
De buren hier hebben al drie keer hun nest vernield. Sad Zij vinden het niets. Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 9:47 am
lientje
Net uit het ei

Leuke buren...  Reageer met quote  

Tja, Kauwen zijn niet geliefd, boeren hangen hier dode kauwen aan palen om anderen af te schrikken Evil or Very Mad In onze schoorsteen zitten ze al jaren, ons huis staat vrij maar evengoed weleens commentaar dat er op de was wordt gepoept, "ik heb een wasdroger "zeg ik dan met een big smile.... Very Happy De jonge kauw werd weer in de groep op genomen, ik liet hem elke dag in de tuin zien en zijn moeder wist dat hij het was...geweldige trouwe beesten toen ik hem in de tuin zette was er een boel opwinding en tumult bij de broertjes en zusjes, maar Pa maaktte daar op een gegeven moment een eind aan. Hij is niet terug gegaan naar de schoorsteen maar bleef wel in de buurt. Geweldige beesten,wat de mensen nou tegen ze hebben is mij een raadsel... Sad
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 10:12 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Leuke buren...  Reageer met quote  

Tja, dat begrijp ik ook niet.. De buren hier vonden ze vies. Sad

Vind het wel erg om dode kauwen aan palen te hangen. Maken ze die zelf dood? Want dat mag meen ik niet!!
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 10:19 am
lientje
Net uit het ei

ja dat mag wel....  Reageer met quote  

Kauwen zijn vogelvrij, dus dat mag wel.. Evil or Very Mad Toen ik nog werktte kregen we wel eens jonge kauwen binnen, uiteraard werden deze geholpen, maar mijn baas zei dan wel, ik hoop maar dat hij heel ver hiervandaan gaat anders hebben we alles voor niets gedaan....
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 10:22 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: ja dat mag wel....  Reageer met quote  

He? Mag dat gewoon? Je mag ze geloof ik niet als huisdier houden, maar afschieten mag dus wel?! Evil or Very Mad
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 6:39 pm
lientje
Net uit het ei

ja helaas....  Reageer met quote  

Kauwen mogen idd worden afgeschoten...wat dat huisdier zijn betreft...zolang je in nederland krokodillen in je achtertuintje mag houden, neem ik mij ook het recht om zonodig een kauwtje aan te houden wanneer deze zichzelf in de natuur niet zou kunnen redden.
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 6:50 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: ja helaas....  Reageer met quote  

Ik zeg er verder niets van, maar ik vond het gewoon erg krom.. Dat je ze wel mag afschieten maar niet mag houden?
Bericht Dinsdag 26 Juni 2007 9:25 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat is 'ie lief zeg.. En hij krijgt al een staart. Very Happy
Toen ik hem zag kwam de naam 'Meeko' bij me op. Waarom weet ik niet. Laughing
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 3:42 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha hoezo een juwelendief? Het is zelf zo'n juweeltje. Lieve foto's hoor. Very Happy
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 10:15 pm
lientje
Net uit het ei

juwelendief  Reageer met quote  

Hij probeerd voortdurend de ringen van mijn vingr te halen...!
Bericht Zondag 1 Juli 2007 9:00 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: juwelendief  Reageer met quote  

Hahaha wat een grapjas! Hij wil vast juwelier worden!
Bericht Zondag 1 Juli 2007 12:40 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 9 Juli 2008 1:54 pm
  Berichten van afgelopen: