|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Linda te bekijken (7 pagina's) |
| Start datum: Donderdag 17 Januari 2008 9:31 pm |
| Laatste bewerking: Zaterdag 2 Februari 2008 8:54 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 2793 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Linda
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zaterdag 2 Februari 2008 8:54 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat een gave boom hebben ze zeg. En wat slaapt ie lief bij je  |
Dinsdag 29 Januari 2008 10:14 pm |
|
|
Linda
Eitje
Ja de boom is geweldig!! Echt een goeie beslissing geweest...
Heerlijk he, als ze nog zo jong zijn kunnen ze nog zo lekker bij je slapen.. hihi.. |
Dinsdag 29 Januari 2008 10:30 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Was al wat te vroeg met reageren, je was bezig met nog 2 pagina's. Waar die op de stofzuiger zit, helemaal leuk  |
Dinsdag 29 Januari 2008 10:32 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een verschrikkelijk gave pagina's heb je gemaakt zeg! Ik moest eventjes goed kijken hoe ze daar zaten in de douche. Ze worden wel erg donker he, als ze nat worden?
En tja, wie rommel maakt moet ook helpen opruimen. Da's nog eens opvoeding! |
Dinsdag 29 Januari 2008 10:44 pm |
|
|
Linda
Eitje
Ik had ook nog eea in te halen! Ben alweer van de 17e lid en bijna nog geen foto's... Nou, nu heb ik het wel weer even goed gemaakt he?
Maak kennis met mij, noa en nando.
Ik blijf het geweldig vinden: papegaai voor het douchen, papegaai na het douchen. Blijft niks meer van over en inderdaad, ze worden een heel stuk donkerder na het douchen.. hahaha.. |
Dinsdag 29 Januari 2008 10:58 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Linda,
Hele mooie paginakes. Echt knap op de stofzuiger. Ik had ze trouwens eerst niet beide zien zitten in de douche, zag er maar 1. Maar, het ziet er daar wel gezellig uit, knus in de zetel.  |
Woensdag 30 Januari 2008 11:15 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat heb je inderdaad goedgemaakt.. Maar niet voor lang! (Grapje hoor)
Sommige gaaitjes krimpen heel erg door het douchen. Van Zazu bljift (als hij nat wordt) weinig over. Scuttle krimpt bijna niet. Heel vreemd. |
Donderdag 31 Januari 2008 9:51 pm |
|
|
PeCe
Vlieger
|
Leuk en mooi al die foto's van Nando en Noa. Blijft genieten om foto's van edelpapegaaien te zien. Zo heerlijk in de natuur, net echt, net alsof ze daar zo "leven". Douchen blijft altijd leuk, ook de manier waarop ze verkleuren, het verschil als ze nat zijn. Maar minstens net zo mooi drogen ze weer op en zo lekker "fris" als ze dan ruiken. Genieten, ik hoop nog veel meer van zulke foto's te mogen zien. |
Donderdag 31 Januari 2008 11:19 pm |
|
|
|
|
Linda
Eitje
Oeps... oke oke... Zal weer wat leuke foto's schieten..
Grappig dat de één een complete metamorfose ondergaat na een douchebeurt en de ander helemaal niet.
Ik heb trouwens nog wel leuke filmpjes, maar hoe zet ik die in mn dagboek? |
Vrijdag 1 Februari 2008 9:28 am |
|
|
Angela en pino
Vlieger
mooie birdy's hoor!!  |
Vrijdag 1 Februari 2008 4:51 pm |
|
|
PeCe
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Linda
Ik heb trouwens nog wel leuke filmpjes, maar hoe zet ik die in mn dagboek?
Twee mogelijkheden. De een is de knop [upload filmpje] te gebruiken die beschikbaar is als je een pagina bij wil werken. De andere optie (die ikzelf gebruik) is de filmpjes op een film account (youtube of photobucket) te zetten en hier de link naar dat filmpje te plaatsen. De eerste optie ziet er mooier uit, de tweede vind ik makkelijker. Vooral omdat je die link op meerdere forums kunt gebruiken. |
Zaterdag 2 Februari 2008 1:14 am |
|
|
|
|
Linda
Eitje
Oke, de opie opload fimpje heb ik zien staan, alleen dan geeft hij aan dat het filmpje te groot is. Dus moet even kijken naar een andere manier. Iemand nog andere suggesties ipv you tupe? |
Zaterdag 2 Februari 2008 7:45 pm |
|
|
PeCe
Vlieger
|
Ik weet niet hoe groot het filmpje is, maar anders kan je het misschien met moviemaker (standaard bij Windows XP) je huidige filmpje openen en vervolgens "kleiner" opslaan. Misschien dat je het dan wel kan uploaden.
Voor het geval dat je het niet kan vinden, vaak staat een snelkoppeling bij [bureau accesoires] of anders via de Windows Verkenner in de map C:\Program Files\Movie Maker staat het programma |
Zaterdag 2 Februari 2008 8:16 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Linda, kan je eens kijken hoe groot de filmpjes zijn? En wat voor file-type? AVI denk ik? |
Zondag 3 Februari 2008 11:40 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:28 pm
|
|
|
|
|