De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: lindavg

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van lindavg te bekijken (8 pagina's)
Start datum: Donderdag 21 September 2006 10:51 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 15 Januari 2008 12:26 pm
Dagboek en dit topic zijn 2326 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
lindavg
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
linsey
Net uit het ei

Reageer met quote  

kan de buik eigenlijk niet zo goed zien Embarassed
Bericht Vrijdag 29 September 2006 11:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik ook niet. is het niet gewoon de krop
Bericht Vrijdag 29 September 2006 3:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De foto is erg groot,waardoor het moeilijk te zien is.
Mss. kun je de foto verkleinen en er dan meteen ook even een topic over openen!!!
Bericht Zondag 1 Oktober 2006 12:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's!!!
Echte caique trekjes!!!!
Bericht Donderdag 5 Oktober 2006 9:45 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

wat leuk een kleine caique! als je caique overal op getest is zal het wel goed zijn met hem ondanks die veertjes Wink erg leuk zijn ze he!? nu ik jouw caique zie moet ik weer aan nana denken toen ze kleiner was...nu is ze een half jaar! en ze is super!! Razz
Bericht Zondag 29 Oktober 2006 10:59 pm
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

HAllo hallo,

zou het kunnen dat je met de veren teveel langs de tralies schuurt? mijn vogels hebben dat ook wel eens. en dan zien de staarten er precies eender uit. maar dat groeit wel weer goed aan. De strepen kunnen op stress of verkeerde voeding wijzen, misschien wat te eentonig eten, dat kan. maar als de testen allemaal ok zijn, zal het ook wel goed zitten bij jou.
Bericht Maandag 30 Oktober 2006 2:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Frutti
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi Linda,

Ik heb een bonte boer en toen wij hem net opgehaald hadden zagen wij ook veren die kapot waren Shocked
(sommige waren zwart en verdund en andere zaten complete gaten in)

Confused ik ben toen eens op het internet gaan zoeken en het bleek veermijt te zijn.

Veermijten komen vaak bij kwekers voor vanwege het grote aantal vogels die soms niet altijd even goed worden verschoond.

Rolling Eyes Ook kan het komen door zaad daar kunnen ze vanuit land van herkomst al in mee gereisd zijn en als je vogel dat eet, eet dat vervolgens de veren van je vogel... Crying or Very sad

Wij zijn er uit eindelijk vanaf gekomen door ampullen te kopen tegen veermijt bij de dierenwinkel te verkrijgen laat je wel even adviseren hoeveel gram ze moeten zijn bij een bonte boer!

Die olie druppel je dan in zijn of haar nekje en dat moet je een paar keer herhalen. Na een aantal weken is het uitgewerkt nl. en niet meteen weg...

Bij die van ons is het uiteindelijk helemaal verdwenen.
Maar dat heeft zeker tot 2 daarop volgende veren ruien geduurd.

Veel succes Wink met je Boertje hartstikke leuke beestjes zijn het die van ons lult ons de oren van de kop!

xxx Lo Wink
Bericht Donderdag 2 November 2006 6:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahaha,prachtige foto's,Linda!!!
Het is net of ik naar Sam kijk,alhoewel die er op dit moment niet meer zo mooi uitziet. Die ravot zo erg met Jip,dat ie vooral zijn staartveren heeft beschadigt!! Sad
Bericht Vrijdag 22 December 2006 12:25 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een schitterende kiekjes Linda! Ik hoop dat je ons vaker zal verrassen met wat kiekjes! Cool
Zoals hij met z'n pootjes ligt, zo in elkaar geklemd.. Dat heb ik vaker gezien bij caiques. Laughing Net alsof ze een schietgebedje doen! Laughing Vind dat zó mooi. Wat een karaktertje!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:15 pm
lindavg
Kuikentje

Reageer met quote  

Dat zijn oudere foto's, heb nu nieuwe geplaatst.
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:27 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Linda,

Echt een wolk van een dochter, een vrolijke meid zo te zien, of toch in elk geval op dat moment. Hele leuke foto's. En ook nog een gratis tandartsbezoek. Het kan niet op.
Groetjes Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 3:08 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh wat een mooie dochter heb je zeg! Wat fijn dat Caico met Amy kan opschieten en dat hij haar ook knuffelt. Very Happy
Vriendelijk trouwens dat Caico je zo helpt met het huishouden: Vaatwasser uitruimen.. Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 7:00 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 3:55 am
  Berichten van afgelopen: