|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Liz te bekijken (15 pagina's) |
| Start datum: Woensdag 26 April 2006 3:52 pm |
| Laatste bewerking: Dinsdag 21 Juli 2009 3:25 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 10970 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4.8 uit 5 waarderingen)
|
|
Liz
Vlieger
Hey! Ja, goed! Heel druk, ben mijn eigen bedrijf begonnen en dat loopt aardig. maar ik kon hier een tijdje niet inloggen, beetje raar. Nu gelukkig wel weer.
Heb 12 aga's nu:
Granny Smith en Elstar
Chiquita en Merlot
Syrah en Kalina
Tago Petite Negri en Elan Negro Largo
Mytta en Bamboe
Pingo de Mel en Green Ischia.
Zal binnenkort nog eens nieuwe foto's posten! |
Dinsdag 21 Juli 2009 1:09 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Hoi Liz, wat leuk weer wat van je te lezen.
Ben benieuwd hoe ze er allemaal uit zien.
Een hele tijd terug zijn er inderdaad wat problemen geweest met inloggen. Ik had er zelf ook last van. Gelukkig is dat inmiddels weer helemaal opgelost
Wat leuk dat je voor jezelf bent begonnen zeg. Kan me voorstellen dat je het daar enorm druk mee hebt  |
Dinsdag 21 Juli 2009 2:44 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoihoi,
Welkom terug zal ik dan maar zeggen. Gelukkig lukt het inloggen nu wel. Leuk dat je ons terug komt vergezellen. Enueh, gefeliciteerd met je eigen bedrijf. Wat doe je precies als ik vragen mag? (als je me te nieuwsgierig vindt, dan negeer je mijn vraag maar hoor, ben een nieuwsgierig Belgje )
Maar, fijn dat je terug bent en dat je binnenkort een update plaatst, whoohoo, kijk er al helemaal naar uit.  |
Dinsdag 21 Juli 2009 6:14 pm |
|
|
|
|
Liz
Vlieger
Leuk zeg, zo'n warm welkom terug!
Wilde net al een dagboekpagina aanmaken, maar dan moet ik al m'n foto's gaan verkleinen naar 100 kb O.o Kan ik ze ook via photobucket hier zetten? Dat zal wat sneller gaan.
Natuurlijk mag je naar mijn bedrijf vragen Sarah, ik ben er best trots op, dus vertel er graag over
Mijn bedrijf heet Animal's Faith en ik doe vanalles met dieren. Voornamelijk oppas, gedragstherapie en herplaatsing. De gedragstherapie gebruik ik meestal in combinatie met de oppas en zeker met de herplaatsing. Zodat ik alleen brave dieren plaats
Ik heb een website, maar weet niet of ik die hier mag plaatsen? |
Dinsdag 21 Juli 2009 7:17 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat leuk zeg - werken met dieren.
Volgens mij mag je die link wel plaatsen hoor - maar ik zal het even voor je na vragen
Een programmaatje om snel je foto's te verkleinen is Thumbnails. Wanneer je dat invult op google - komt er een pagina waar je dat kunt downloaden.
Of je kunt je foto's plaatsen in je foto album - dan hoef je ze niet te verkleinen, dat doet het album voor je  |
Dinsdag 21 Juli 2009 7:54 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat een superberoep heb je zeg. Woei, niet simpel heb ik de indruk maar heb er wel veel respect voor. Het leuke is natuurlijk als je de dieren een nieuwe thuis kan geven.
Volgens mij is het geen probleem mocht je er ook een pagina over maken hoor, kan je vast daar ook de link inzetten.
Maar, misschien beter wachten op Sue haar goedkeuring
Prachtig werk lever je in elk geval toch wel als ik dat zo lees.
En zoals Esjo al zei, via een album moet je ze niet verkleinen maar wil je toch liever een dagboekpagina maken dan kan je een verkleinprogramma nemen die handig is, zoals Esjo al voorstelde.  |
Dinsdag 21 Juli 2009 8:24 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:32 pm
|
|
|
|
|