Dagboek van gebruiker: lizzy20

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van lizzy20 te bekijken (5 pagina's)
Start datum: Woensdag 21 Januari 2009 8:45 pm
Laatste bewerking: Zondag 29 November 2009 8:23 pm
Dagboek en dit topic zijn 1849 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha ET heeft een aparte manier om een tent te gebruiken. Misschien wel een buitenaardse gewoonte? Laughing

Ik wil zo ook wel wakker worden. Lekker vers sapje, en relaxed bijkomen.. Jammergenoeg heet ik geen ET.
Super foto's! Ja
Bericht Zondag 29 Maart 2009 7:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

E.t. is dan wel op vakantie bij Millie maar eens terug willen we heel graag horen hoe E.T het ook thuis doet, zou SUPER zijn. E.T heeft het nu al duidelijk fijn op vakantie, dat hebben we vernomen van Millie maar hoe gaat het met jullie avonturen thuis, samen? Laughing
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 1:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

E.t. wordt straks weer opgehaald Sad zal hem wel missen hoor.
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 4:45 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, dat geloof ik graag, je wordt het al snel gewend weer met eentje erbij natuurlijk. Troosten
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 5:12 pm
lizzy20
Kuikentje

Reageer met quote  

hey millie ik zie nu pas de foto;s erg leuk Very Happy
maar ik wilde je even vertellen, ze maakt al zijn geluidjes weer hoor Veertje en lekker he,heeft ze ook al weer gezegd Hartje

in de auto vonden we al dat ze ons gewoon herkende!? Hartje toch 17 dagen weg geweest Zon
nogmaals dank je wel voor de goede zorg en huh Denken we denken om de zonne pitten hoor Embarassed
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 8:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by lizzy20
hey millie ik zie nu pas de foto;s erg leuk Very Happy
maar ik wilde je even vertellen, ze maakt al zijn geluidjes weer hoor Veertje en lekker he,heeft ze ook al weer gezegd Hartje

in de auto vonden we al dat ze ons gewoon herkende!? Hartje toch 17 dagen weg geweest Zon
nogmaals dank je wel voor de goede zorg en huh Denken we denken om de zonne pitten hoor Embarassed

ik hoop het dat je daar aan denkt anders gaat e.t. niet oud worden hoor!!!!!!!!!
Bericht Zaterdag 8 Augustus 2009 12:30 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jaja, een jaar vliegt voorbij. E.T is al een jaar bij je maar heeft dan ook duidelijk veel geleerd. Knap wat ze kan zeggen hoor. Veertje
Ze geniet duidelijk met volle teugen, kan gewoon niet beter zo. Veertje
Bericht Maandag 30 November 2009 9:02 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy ja de tijd gaat hard hoor!!!!!!!!!!!!!

LEuk dat jullie zo blij zijn met E.t
Veertje
Bericht Maandag 30 November 2009 9:45 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Time fly's when you're having fun Mr. Green
Heerlijk om te horen dat het zo goed gaat met jullie schat Veertje
Bericht Dinsdag 1 December 2009 7:04 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:33 pm
  Berichten van afgelopen: