Dagboek van gebruiker: Lorco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Lorco te bekijken (1 pagina)
Start datum: Dinsdag 24 April 2007 5:26 pm
Laatste bewerking: Woensdag 19 Augustus 2009 5:29 pm
Dagboek en dit topic zijn 1892 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

enne heb je al foto;s....
maaar toppie zeg.. leuk..
eh bedoel eigenlijk kan niet wachten op de update's... Embarassed
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 5:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

Ja hoor het lukt wel, maar ik moet nog even wat meer tijd hebben om het allemaal te regelen, maar ik zal beloven hem binnenkort verder bij te werken en niet meer zolang weg te blijven.
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 6:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Lukt het met de pagina? Of ben je nog bezig met eentje?

Hoi ik weet nooit of ik op citeren moet drukken of op reactie plaatsen, dus daar zal ik nog wel een rommeltje van maken
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 6:21 pm
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by millie
leuk hoor Very Happy waar heb je de ara vandaan als ik vragen mag?

Dat mag je vragen, we hebben hem/haar bij *CENSUUR* vandaan daar hebben we in het verleden ook onze andere gekocht en het bevalt ons goed.
Ik weet dat er door verschillende mensen vraagtekens bij hun staan, maar wij hebben alleen nog maar goede ervaringen met hun.
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 6:23 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Lorco
quote:
Lukt het met de pagina? Of ben je nog bezig met eentje?

Hoi ik weet nooit of ik op citeren moet drukken of op reactie plaatsen, dus daar zal ik nog wel een rommeltje van maken

Niet erg hoor, geen enkel probleem.
"citeren" klik je om iets aan iemand te zeggen

"reactie plaatsen", dan krijg je een blanco reactie, zonder dat je tekst van mij of iemand anders meeneemt, om daarop te reageren.
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 11:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, nu heb ik enkel op "reactie plaatsen" gedrukt en kreeg ik dus een blanco hokje. Maar weet je, het is allemaal geen ramp als je ergens verkeerd drukt hoor, we zijn allemaal mensen en door erop te drukken weet je het. Wink
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 11:05 pm
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Zo, nu he

b ik enkel op "reactie plaatsen" gedrukt en kreeg ik dus een blanco hokje. Maar weet je, het is allemaal geen ramp als je ergens verkeerd drukt hoor, we zijn allemaal mensen en door erop te drukken weet je het. Wink

Bedankt voor deze informatie
Bericht Zondag 19 Juli 2009 8:25 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Geen enkel probleem. Gelijk wat er is, als er vragen zijn dan stel je ze maar, we zijn er op er op te antwoorden (als we het weten natuurlijk en anders zoeken we het voor je Laughing )
Bericht Zondag 19 Juli 2009 9:07 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gaat goed lees ik met Twister. Beetje moeizamer met het eten maar misschien is twister nu zelfstandig aan het worden?
Bericht Donderdag 23 Juli 2009 8:51 am
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Gaat goed lees ik met Twister. Beetje moeizamer met het eten maar misschien is twister nu zelfstandig aan het worden?

ja ik denk wel dat hij dat graag wil, maar hij eet nog niet van harte zelfstandig dus we moeten hem een beetje dwingen met de pap
Bericht Donderdag 23 Juli 2009 5:07 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eet hij ook niet achter jullie rug om? Probeer vooral het gewicht op telkens dezelfde tijdstippen bij te houden. Het gewicht verteld veel.
Bericht Donderdag 23 Juli 2009 9:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gaat goed lees ik. Twister is goed op weg zelfstandig te worden. Ze bouwen de pap vanzelf af, merk je ondertussen ook al omdat de pap 's avonds al wat moeilijker gaat.

Leuk om te lezen dat Twister zich zo goed kan bezighouden, altijd fijn als ze zichzelf weten te vermaken ook. Ja
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 9:05 pm
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Gaat goed lees ik. Twister is goed op weg zelfstandig te worden. Ze bouwen de pap vanzelf af, merk je ondertussen ook al omdat de pap 's avonds al wat moeilijker gaat.

Leuk om te lezen dat Twister zich zo goed kan bezighouden, altijd fijn als ze zichzelf weten te vermaken ook. Ja

Ja het gaat de ene keer moeilijker naar binnen dan de andere keer, als ik het 's ochtend probeer over te slaan dan gaat hij echt nog wel roepen erom, dus we doen het nog wel, we wisten ook dat het bij deze iets langer zou duren.
Hij gaat echt op mijn plek op de bank zitten en om eten vragen.
Lekker eigenwijs, maar ook wel weer grappig om te zien, ze weten precies bij wie ze moeten wezen.

Hij kan zich inderdaad gelukkig goed bezig houden.

Even een vraagje nog was het filmpje nou te zien?
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 7:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb geen filmpje in je dagboek, noch in je foto-album kunnen zien.
Bericht Vrijdag 21 Augustus 2009 8:17 am
Lorco
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Ik heb geen filmpje in je dagboek, noch in je foto-album kunnen zien.

Dan is er toch iets mis gegaan, ik probeer het binnenkort nog wel een keer.
Bericht Zondag 23 Augustus 2009 6:48 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:34 pm
  Berichten van afgelopen: