|
|
|
| Klik hier om het dagboek van lorrita te bekijken (7 pagina's) |
| Start datum: Donderdag 25 Mei 2006 9:52 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 12 Oktober 2009 2:12 am |
| Dagboek en dit topic zijn 3388 keer bekeken |
|
|
lorrita
Kuikentje
Hahaha en zo is het maar net....
|
Dinsdag 29 September 2009 8:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by lorrita
quote:
Originally posted by Sarah
ik heb wel lekker je foto's gaan kijken in je foto-album dus je hebt me niet op mijn honger laten zitten, waarvoor dank
Uuuuuh ?? heb je een vertaler gebruikt ofzo?
niet op je honger laten zitten? hoe flik je dat?
Kan wel op mijn eten gaan zitten of honger hebben maar op mijn
honger gaan zitten? nog noooooit van gehoord of den ik nou gek?
Maar dan haal ik die foto's wel van me dagboekpagina en zet er wel de link bij ofzo.
Ben jij dit Belgje aan het uitlachen?  |
Dinsdag 29 September 2009 8:20 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

WAAAAAAA, de fotokes staan er nu helemaal hoor, hoef niets te doen, ze zijn perfect zichtbaar.
Paaskippetje, whahaha, lekker kippetje hoor  |
Dinsdag 29 September 2009 8:21 pm |
|
|
lorrita
Kuikentje
quote:
quote:
Originally posted by lorrita
quote:
ik heb wel lekker je foto's gaan kijken in je foto-album dus je hebt me niet op mijn honger laten zitten, waarvoor dank
Uuuuuh ?? heb je een vertaler gebruikt ofzo?
niet op je honger laten zitten? hoe flik je dat?
Kan wel op mijn eten gaan zitten of honger hebben maar op mijn
honger gaan zitten? nog noooooit van gehoord of den ik nou gek?
Maar dan haal ik die foto's wel van me dagboekpagina en zet er wel de link bij ofzo.
Ben jij dit Belgje aan het uitlachen?
Neeee ik zou niet durven om te lachen, snapte het alleen niet dus lachte maar om mezelf , tsja Noord-Brabant hier he ..pfffhahhaah , nee hoor ik lach niemand uit ik lach altijd iedereen toe. en dat doet lorrita ook altijd
|
Dinsdag 29 September 2009 8:26 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ach, ik kan het best hebben hoor, geen enkel probleem MAAR dan moet je wel op je hoede zijn voor mijn gekke toeren, whahaha, kan het gewoon vaak niet laten
Lachen mag best hoor, je voelt al snel als iemand het goed of slecht bedoelde dus No Problemo  |
Dinsdag 29 September 2009 8:28 pm |
|
|
|
|
lorrita
Kuikentje
oooh dan ben je niet als mij haha... en niks is mij tegek hoor zolang het wel leuk blijft he.
Dus ik moet op me hoede blijven , oei oei
|
Dinsdag 29 September 2009 11:57 pm |
|
|
Sarah
Moderator

You found your match, whahhaa |
Woensdag 30 September 2009 7:46 am |
|
|
|
|
lorrita
Kuikentje
quote:
You found your match, whahhaa
ok je begreep me dus, want niet moest NET zijn.
Dan ben je net als mijn , of k als jou, dakan ook heej hah.
Zo gek als een deur haha.
|
Maandag 12 Oktober 2009 12:39 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, wat kunnen katten zich toch zo in iets wurmen en dan het laten lijken alsof ze nog makkelijk liggen ook nog schitterende foto's hoor.
Mooi hoor, snaveltje vegen als je klaar bent met eten, mooie kooimanieren geleerd, hmm, hier ook maar introduceren denk ik want ik ben meestal het slabbetje
niet te lang wachten hé, we willen die verhalen niet te lang missen want ze zijn te leuk en de reacties van je ook maar wel heeeeeeeeel veel succes met je webwinkeltje hoor, zal vast superleuk gaan. |
Maandag 12 Oktober 2009 10:51 am |
|
|
lorrita
Kuikentje
|
|
|
quote:
Ow, wat kunnen katten zich toch zo in iets wurmen en dan het laten lijken alsof ze nog makkelijk liggen ook nog schitterende foto's hoor.
Ja te gek he haha , gisteren wilde hij zich proppen in een helft kleiner doosje,maar ok dat lukte dus écht niet haha.
Mooi hoor, snaveltje vegen als je klaar bent met eten, mooie kooimanieren geleerd, hmm, hier ook maar introduceren denk ik want ik ben meestal het slabbetje
Nah dat is haar niet echt geleerd hoor want ze deet dat ook eerst aan ons haha maar had een oude broek en daar een stuk van aan de kooi gehangen,nou dat ding heeft elk rafeltje gehad bij haar haha.
Dus je weet nu wat je moet doen he,gewoon aan de kooi hangen bij der zitstok,en laat maar hangen totdat hij/zij de lap gesloopt heeft,lekker kapot make,prachtig toch.
niet te lang wachten hé, we willen die verhalen niet te lang missen want ze zijn te leuk en de reacties van je ook maar wel heeeeeeeeel veel succes met je webwinkeltje hoor, zal vast superleuk gaan.
Nee ik wacht niet zolang hoor haha,leuk dat het nog iemand leuk vind haha.maar superleuk? hmm valt wel mee,is een sieraden winkeltje, maar loopt nog nietecht,moet overal nog even gaan promoten he haha, linken ruilen en aanmelden enzo. maar komt wel goed hoop ik,en anders dan maar niet dan hou ik gewoon alles zelffff.
 |
Maandag 12 Oktober 2009 1:33 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, je moet natuurlijk eerst naambekendheid zien te maken en dan pas is de start echt gemaakt. Dat vraagt wat tijd maar niet te snel opgeven hé, vraagt wat tijd maar het is niet dat het daarom niet lukt.  |
Maandag 12 Oktober 2009 2:28 pm |
|
|
lorrita
Kuikentje
haha ja ik weet het ja, heb een al een jaartje of 5..6 een website (waar ik nog weinig mee doe eigenlijk) dus weet wel hoe het moet gaan alleen is het dat werk he, link aanvragen,aanmelden enz enz enz. zoals je wel zal weten mischien pffff
maar komt goed , denk ik. we zullen zien ...
Máár toch bedankt hoor voor de uitleg haha echt wel lief
|
Woensdag 14 Oktober 2009 9:47 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:38 pm
|
|
|