|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Maantje te bekijken (7 pagina's) |
| Start datum: Zondag 9 September 2007 6:21 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 11 Februari 2008 9:24 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 2306 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 4 waarderingen)
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 11 Februari 2008 9:24 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Maantje, wat een lieve foto van Maiky.. Het is een schetige amazone. Kijk uit naar nieuwe foto's en verhalen!  |
Maandag 10 September 2007 8:36 am |
|
|
Ziya
Moderator

Wat een mooie amazone! |
Dinsdag 11 September 2007 9:49 am |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Wat een mooi amazone en wat een leuke verhaaltjes zeg
Met die windgong (hoe leuk ook) zou ik uitkijken. nu zit hij er misschien nog niet aan maar het metaal waar het van gemaakt is, is vast geen rvs en daardoor giftig. Behalve dat kan hij verstrikt raken in de draden. |
Dinsdag 11 September 2007 11:36 am |
|
|
joke
Vlieger
|
Mooie foto's zeg en ik heb ff goed naar het blauw gekeken, en ze heeft ook veel blauw in het gezicht en dat word steeds intenser met de jaren let maar eens op  |
Dinsdag 11 September 2007 11:39 am |
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
quote:
Originally posted by esjo
Wat een mooi amazone en wat een leuke verhaaltjes zeg
Met die windgong (hoe leuk ook) zou ik uitkijken. nu zit hij er misschien nog niet aan maar het metaal waar het van gemaakt is, is vast geen rvs en daardoor giftig. Behalve dat kan hij verstrikt raken in de draden.
Ik weet het hoor met die windgong en hij kan er dan ook zeker niet bij. Zodra hij echt op zoek gaat en richting gong dan gaat hij eraf. Oh en trouwens, de gong is niet van metaal
Hoi joke, Maiky heeft geen blauw in het gezicht hoor. Het lijkt misschien zo op de foto's ( in heb niet zo'n best toestel) maar hij is echt helemaal groen En ik zie het vanzelf wel met dat blauw, was alleen benieuwd  |
Dinsdag 11 September 2007 12:48 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Wat maak jij er telkens een leuk beeldverhaaltje van heel grappig om te lezen. Moest ook zo lachen om het verhaaltje met de veer
Maar leuke foto's van Maiky en is hij nu al helemaal gewent bij jullie? |
Vrijdag 14 September 2007 9:41 pm |
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
Hij begint al aardig te wennen, al is het natuurlijk nog wel wat vreemd allemaal. Het fijne is wel dat hij niet alleen mij accepteerd maar net zo lief is voor mijn vriend. Alleen had ik vandaag net even wat meer hihi want ik kreeg zomaar een kusje yeahhhh
Nu hem nog zo ver krijgen dat hij op wil stappen maar ik heb haast het idee dat dat onbegonnen werk is  |
Vrijdag 14 September 2007 9:58 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Ah wat lieffffff dat je een kusje kreeg, wat geniet je dan he?!
En waarom denk je dat dat onbegonnen werk is ivm opstappen? |
Vrijdag 14 September 2007 10:10 pm |
|
|
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
Hij is echt heel erg bang voor wat te dichtbij komt Ik heb alles al geprobeert om hem minder bang te laten zijn en dichterbij te laten komen maar helaas. Met handschoen , zonder handschoen, mouw over mijn hand, een opstap stok enz maar alles wat in de buurt komt loopt hij heel hard voor weg.
We hebben zelfs een paar dagen een stokje vast gemaakt aan zijn kooi met wat lekkers op het eind( wat ie ECHT lekker vind dus ) waar ie niet bij kon maar niks hoor.... Hij gaat onder geen beding ook maar met één pootje op dat stokje
Maar ik ben nog niet uitgeprobeert en wie weet met een hoop geduld  |
Zaterdag 15 September 2007 7:46 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm en in een hele vreemde omgeving, doet hij het daar ook niet? Daar lopen ze vaak hard achter je aan. (Jij bent het enige wat ze kennen en daar hobbelen ze dan wel achteraan) |
Zaterdag 15 September 2007 6:29 pm |
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
In een andere omgeving heb ik het nog niet geprobeert. Ik krijg em onder geen beding uit zijn kooi en om met zijn giga kooi te gaan slepen vind ik ook zo wat Ik doe dat één keer in de week naar buiten om zijn kooi een super beurt te geven met de slang en dat is al een vreselijke klus  |
Zondag 16 September 2007 10:08 am |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Wat een prachtig gaaitje is Maiky.  |
Zondag 16 September 2007 10:46 am |
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
Dankjewel Het is ook een schatje hoor, alleen jammer genoeg een beetje bangig Maar ook dat komt vast wel goed  |
Zondag 16 September 2007 11:28 am |
|
|
Danny
Moderator

Dat zal zeker wel goed komen.
Door omstandigheden,ben ik een tijdje niet online geweest,dus zal de verhalen nog wel ergens lezen. |
Zondag 16 September 2007 11:32 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 3:01 am
|
|
|
|
|