|
|
|
| Klik hier om het dagboek van mamajan te bekijken (2 pagina's) |
| Start datum: Zondag 5 Juli 2009 11:59 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 27 Juli 2009 10:41 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1062 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
mamajan
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sarah
Dat is ook zo, spijtig genoeg. Vrienden van ons hebben ook een ezel geadopteerd. Kromme poten, serieus krom en uitgemergeld was hij. Nu is het de grootste knuffel die je kan bedenken en als je aan de weide komt en je hebt geen lekkere wortel of zo mee dan gaat ie balken om zielig te doen omdat hij "WEER" geen eten krijgt, hahaha, moet je hem horen, je krijgt echt zo medelijden met hem als hij dat doet.
Maar, het is een schatje en zonder knuffel kom je niet voorbij de poort, hij loopt zijn poten van onder zijn lijf om aan de poort te geraken en zeker zijn knuffel gehad te hebben. Hij is gelukkig nu en dat is mooi om te zien.
Ja ezels zijn gek op knuffelen en eten, hahahaha, o het zijn zulke geweldige lieve dieren en fijn dat deze ezel nu ook gelukkig is. |
Woensdag 29 Juli 2009 11:31 am |
|
|
|
|
mamajan
Fladderaar
quote:
Originally posted by dragonflyer
Femke feli met je a.s. zoon
Mamajan heerlijk dat ie zich thuisvoelt.. en dat je je weer aan alles kan wijden..
Sarah.. ja is ook zo.. ik vind dat dieren altijd voor moeten gaan..(wilde soms dat ik een enorme ruimte had om alle verwaarloosde dieren op te vangen maar dan had ik denk ik een ruimte nodig zo groot als Nederland)
dan merk je het ook aan de dieren hoor zo lief ze kunnen zijn.
En dan zou het je kapot maken ook hoor, ik heb bij stichting Melief als vrijwilliger gewerkt, tjee ging er bijna zelf aan onderdoor en het is dat Henk mij tegen hield, anders was hier een aftakking van Melief geweest. |
Woensdag 29 Juli 2009 11:33 am |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Femke, gefeliciteerd met je aanstaande zoontje, wat zijn echo's heerlijk om te doen hè?
Marian, bedankt voor de leuke update, de foto van het tentje vind ik heerlijk, je ziet de guitigheid ( "zie je me zitten?" ) er vanaf spatten.
En die ezels, wow, het is bij jou echt een dierenparadijs.  |
Woensdag 29 Juli 2009 12:09 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ohhh, die Ezeltjes - ik vind Ezeltjes zo leuk
Dat niet af willen stappen - heeft Herman hier ook ene handje van. Of ik druk hem met mijn duim alsnog van de vinger af of wanneer ik al aan hem zie dat ie zo'n bui heeft, laat ik hem opstappen op het opstaptouw en leg dat samen met Herman op de kooi neer
Dat tentje is prachtig, Arie heeft gelijk dat ie erbij gaat zitten |
Zondag 2 Augustus 2009 12:10 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hey Marjan,
Ik hoorde dat Arie terug bij je was? Klopt dat?
Hoe gaat het nu met die kleine jongen?
Groetjes |
Donderdag 8 Oktober 2009 12:34 pm |
|
|
|
|
mamajan
Fladderaar
quote:
Hey Marjan,
Ik hoorde dat Arie terug bij je was? Klopt dat?
Hoe gaat het nu met die kleine jongen?
Groetjes
Klopt, Lara ging zichzelf weer knippen, dus nu hebben wij Arie weer. Het gaat tot nu toe goed, ik benader hem heel anders, probeer zoveel mogelijk lichaamscontact met hem te vermijden, ik vind het zelf zielig, want ik vind net of ik hem discrimineer, maar een vogel denkt niet als een mens. Ik heb ook een speciale opstapstok met een trechter eraan gemaakt, zodat hij niet meer in mijn handen kan hangen en tot nu toe gaat het allemaal goed. Nu mag ik ook niet bij zijn etensbak komen, want dat mag niemand en voorheen mocht ik dat wel. Met Coco samen gaat prima, ze zitten samen op de boom of boven op de kooi en Arie mag gewoon de kooi van Co in om te eten en drinken.
Van Femke heb ik niets meer gehoord, na de laatste mail dat Arie naar Eef is gegaan, dus die weet ook niet dat Arie hier terug is.
Bedankt voor je interesse en tips zijn altijd welkom. |
Donderdag 8 Oktober 2009 6:43 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoihoi,
Fijn dat het nu terug goed gaat, het is natuurlijk ff zoeken voor Arie hoe en wat maar hopelijk werkt het wel op deze manier en kan hij zalig oud worden bij jullie nu in de prachtige omgeving.
Ben er zeker van dat Femke meeleest af en toe hoor maar misschien heeft ze niet zoveel tijd om echt te reageren.
Laat ons duimen dat het goed blijft gaan, zou mooi zijn voor Arie ook natuurlijk.
Vele groetjes |
Donderdag 8 Oktober 2009 8:23 pm |
|
|
|
|
mamajan
Fladderaar
quote:
Hoihoi,
Fijn dat het nu terug goed gaat, het is natuurlijk ff zoeken voor Arie hoe en wat maar hopelijk werkt het wel op deze manier en kan hij zalig oud worden bij jullie nu in de prachtige omgeving.
Ben er zeker van dat Femke meeleest af en toe hoor maar misschien heeft ze niet zoveel tijd om echt te reageren.
Laat ons duimen dat het goed blijft gaan, zou mooi zijn voor Arie ook natuurlijk.
Vele groetjes
Ik hoop het wel, want dat was tenslotte de bedoeling. |
Donderdag 8 Oktober 2009 9:04 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:43 pm
|
|
|