Dagboek van gebruiker: mamajan

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van mamajan te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Zondag 5 Juli 2009 11:59 pm
Laatste bewerking: Maandag 27 Juli 2009 10:41 pm
Dagboek en dit topic zijn 1063 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
mamajan
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 27 Juli 2009 10:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat leuk om het hele verhaal te lezen met al je ervaringen op die dag. Ik kon helemaal met je meeleven hoe je dag was!
En je verteld dat Arie vroeg naar bed kon na een enerverende dag, maar ik heb het gevoel dat de dag voor jou ook zeer enerverend was!
Ik ga snel naar je foto's kijken!!
Bericht Maandag 6 Juli 2009 6:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met Arie. Femke, ik kreeg het zelf moeilijk toen ik las hoe moeilijk het afscheid was voor haar, kan ook niet anders maar gelukkig zal ze Arie nog kunnen zien, via het forum, een bezoekje later. Sterkte Femke en weet dat je hier ook welkom blijft hoor, hoef je geen gaaitje voor te hebben hoor.

Mamajan, jij hebt denk ik ook was stress doorstaan maar gelukkig is alles goed gegaan en is Arie toch al bij al vrij relaxed thuisgekomen bij jullie. Lekker kennismaken met Cootje, heb de foto's gezien, ziet er niet slecht uit die kennismaking, lekker douchen en lekker buiten spelen, zalig toch. Hartje
Bericht Maandag 6 Juli 2009 7:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Egwene
Wat leuk om het hele verhaal te lezen met al je ervaringen op die dag. Ik kon helemaal met je meeleven hoe je dag was!
En je verteld dat Arie vroeg naar bed kon na een enerverende dag, maar ik heb het gevoel dat de dag voor jou ook zeer enerverend was!
Ik ga snel naar je foto's kijken!!

Ik heb al een paar enerverende weken achter de rug en door alle mooie dingen die er gebeurd zijn, kan ik nu 's nachts niet meteen slapen, terwijl ik doodmoe ben. Shocked
Bericht Maandag 6 Juli 2009 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Haha, ja dat kan ik me voorstellen. Je lichaam is waarschijnlijk wel moe, maar je hoofd vol van alle (leuke en positieve) dingen.
Bericht Maandag 6 Juli 2009 11:43 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

feli mamajan
Arie zit volgens mij helemaal goed bij jullie.. aan de foto's te zien en aan je verhaal te lezen ook..
Veertje
Bericht Maandag 6 Juli 2009 5:38 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb g e n o t e n van je schitterende foto's. Geweldig. En wat gaat dat gelijk goed tussen die 2 zeg.

Heel veel plezier met Arie. Het is jou en Arie van harte gegund. Volgens mij zit tie helemaal op zijn plekkie Veertje

groetjes, Nel
Bericht Maandag 6 Juli 2009 8:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

Vandaag Arie met Co buiten gezet, maar heel kort want er kwam een onweersbui aan. Ik vond de boom van Arie leuker dan de ijzeren standaard van Co en heb die in de serre gezet en daar zitten ze nu lekker, Co op het randje en Arie boven in, kan hij zo de keuken in kijken. Ze hebben lekker samen gedoucht. Co wilde Arie niet op haar stok en liet dat merken door een beetje te pikken naar hem. Ja je moet ook niet alles meteen willen, dus Arie op het rekje gezet en samen laten uitlekken.

Vanmorgen wilde Arie niet uit zijn kooi, ja daar stond ik natuurlijk, maar met behulp van de opstapstok is hij toch gekomen en toen zat hij meteen weer op mijn schouder. Hij vind het daar heerlijk om te zitten. Ik kan hem dan ook even strelen met mijn wang en over zijn vleugeltjes strelen. Ik verheug me wel op het eerste echte kroelmoment met hem. Vandaag heeft hij ook al lekker zitten fluiten en zitten roepen, dus dat gaat best goed komen.
Bericht Maandag 6 Juli 2009 10:26 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Marianne, fijn te horen!! Klinkt allemaal super goed. En ach... dat ie ff niet uit de kooi wilde.. dat is ook niet erg. Het is voor hem/haar ook allemaal nieuw. Als ik het allemaal zo lees. doet ie het super goed! Veertje
Bericht Dinsdag 7 Juli 2009 1:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Klinkt allemaal prima joh Veertje , dat Arie ff in zijn kooitje wou blijven, helemaal normaal lijkt me want hier zijn ze van kleins af al en met momenten houden ze ook liever ff een bezinning dan de clown bij mams te komen uithangen maar ik wil maar zeggen, niets mis mee en heel normaal.
En Cootje, die moet natuurlijk ff laten weten wat kan en wat niet kan, dat loopt nog wel los, Cootje lijkt me geen agressief gaaitje (in tegenstelling tot mijn aapjes hier die elkaar rauw lusten Laughing Laughing ), dat zie ik bij Cootje en Arie helemaal niet dus dat heeft gewoon wat gewenning nodig denk ik.
Leuk dat je ons op de hoogte houdt, helemaal fijn. Veertje Hulde!
Bericht Dinsdag 7 Juli 2009 7:48 am
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

Co is ook helemaal geen agressief gaaitje hoor, ik krijg ook wel eens een knauwtje, maar nooit tot bloedens en ze mag best aangeven wat ze wel en niet wil, net zoals Arie. Maar ik ben heel tevreden over mijn kippies.

Wordt vervolgd, zullen we maar zeggen.
Bericht Dinsdag 7 Juli 2009 11:31 am
femke
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi Marian,

Wilde ie niet uit zijn kooi, gelukkig kan ik er nu al weer om glimlachen.
Zeker omdat ik zo voor me zie hoe hij dan kan doen en weet dat het goed is.
Gelukkig maar dat hij zo braaf op zijn opstap stok stapt, is in dit geval ook beter voor je vingers denk ik.
Doet hij niet moeilijk als hij zijn kooi in moet?

Wel logisch eigenlijk dat arie niet ook op de douche stok mocht, dat is toch co's terein. Wat deed arie, snel wegfladderen?

Vindt het wel leuk dat de boom nog in gebruik is, ik was er zelf altijd wel trots op. Vindt co de boom ook leuk of durft hij nog niet echt op onderzoek uit?

Groetjes Femke
Bericht Woensdag 8 Juli 2009 7:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Femke,

Leuk je reactie te lezen. Fijn dat je lekker mee komt lezen en mee reageert. Super van je. Gaat het met je?
Bericht Woensdag 8 Juli 2009 8:22 pm
femke
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi Hoi,

Ondanks alles gaat het nu sinds gister goed, ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Deze kon ik nu eindelijk kopen van het geld dat ik voor Arie had gekregen. Ik heb nog geen dikke buik maar mijn oude broeken pasten allang niet meer en zaten ook niet meer fijn. Daarnaast merk ik dat mijn buik opeens steeds sneller groeit.
Dus ik ben er erg blij mee. Maar ik heb nog beter nieuws.
Maandag krijg ik de sleutels van een bejaarde flatje. Heel klein en ook maar voor tijdelijk want het wordt gesloopt uiteindelijk. Maar ik kan er even bijkomen,bevallen en wennen aan het ouderschap. Het is niet gemaakt op bewoning voor meerdere mensen dus het wordt erg krap, maar alles beter als
de kleine kamer die ik tijdelijk had ingepikt van mijn stief broertje.

Groetjes Femke
Bericht Donderdag 9 Juli 2009 7:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé, dat klinkt in elk geval al niet slecht, ook al is het tijdelijk, je kan ff op jezelf zijn, je rust vinden en vooral, met je kleintje zijn, je privé-plekje hebben.

Ja, op een bepaald moment gaan die gewone broeken niet meer echt makkelijk zitten (van horen zeggen) en het lijkt me ook niet zo goed een gewone broek, die knellen dan teveel. Laat dat buikje maar groeien, dat is de bedoeling
Bericht Donderdag 9 Juli 2009 7:54 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:43 pm
  Berichten van afgelopen: