|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Manon79 te bekijken (6 pagina's) |
| Start datum: Dinsdag 23 Oktober 2007 10:41 am |
| Laatste bewerking: Maandag 27 Juli 2009 9:02 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 4098 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Sarah
Moderator

Hoi hoi,
Hoe gaat het ondertussen met jullie?  |
Maandag 27 Juli 2009 11:31 am |
|
|
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
|
|
|
Hoi hoi!!!
Moet eigenlijk echt vaker online gaan. Maar zit op werk al hele dag achter pc, dus thuis laat ik dat ding eigenlijk zo veel mogelijk met rust!
Ga vanavond ns uitgebreid rondkijken op fluffies, is al zo lang geleden!
Bij ons is alles ok. Sypie is nogaltijd even ondeugend als eerst! Heeft een nieuwe sport... In de badkamerkast gaan zitten en zo snel mogelijk alles wat m in de weg ligt er uit gooien!
Mijn vriend en Sypie zijn inmiddels onafscheidelijk. Is wel s anders geweest. Als hij thuis komt vraagt hij eerst hoe het met Sieps is, en als het meezit, vraagt hoe het met mij is... Dan 's avonds voor de tv, hebben ze knuffeluurtje.. Erg he... Wel superlief!!
Sypie is inmiddels wel zijn staart kwijt. Deze heeft hij uit frustratie na de verbouwing en verhuizing uitgetrokken. Echt heel erg zielig! Maar hij kan zich verder wel heel goed redden. Alleen erg balen dat hij die veertjes uit blijft trekken. De dierenarts zei dat er verder niks aan te doen is. Hebben wel verschillende spraytjes e.d. geprobeerd...
Maar voor de rest alles onder controle!
Hoe is het bij jullie? |
Maandag 27 Juli 2009 11:58 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hoihoi,
Wat leuk van jullie te lezen. Ja, dat ding laat je wel eens graag met rust dan, begrijp ik wel, alleen missen we jullie wel, daarom dat ik ff kwam vragen hoe het ging.
Wat leuk te lezen hoe die kleine ondeugd tekeer gaat met de spulletjes in de kast op de badkamer, geweldig joh. Hhahahaha, hier is het ook zo hoor als mijn man thuiskomt eerst de gaaitjes en dan misschien ik, ach ja, vind ik niet zo erg.
Zijn staart, het enige wat je kan doen is eigenlijk geen aandacht aan geven en voor de rest krijgt hij voldoende aandacht lees ik dus daar kan je niet zoveel aan doen dan. Als er medisch geen oorzaak is dan kan je niet zoveel zelf doen.
We hopen je zeker terug te zien, heel fijn je nu terug te lezen.  |
Maandag 27 Juli 2009 12:10 pm |
|
|
Manon79
Beginnende vlieger
Over aandacht hoeft meneer niet te klagen! Hij regeert hier ongeveer het huishouden... Als we naar bed gaan zetten we zijn kooi altijd bij ons op de kamer. Wij kijken altijd in bed nog ff tv. Met Sypie natuurlijk. Maar dan kan hij als ie ons moe is, zelf naar z'n kooitje gaan. Dit geeft hij aan door op z'n kooi te gaan zitten. Dat betekent dat ie eten wil. Dus dan krijgt ie nog wat te eten, en een paar slokjes water, en dan pas wil ie z'n kooitje in... En dan begint onze dag, altijd rond 06.30, met één enkel fluitje van S. Dat betekent dat ie op zijn kussen wil liggen, of bij mn vriend in de nek. (in de nek mag hij alleen als één van ons wakker is. Is anders te gevaarlijk.)Dus dan moet ik m uit zn kooitje halen en op zn kussen leggen. En dan is het goed. Dan slaapt hij nog een paar uurtjes. Hij heeft echt zo z'n eigen ritueeltjes. Echt zo lief!!!  |
Maandag 27 Juli 2009 4:36 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Euh, zijn we een beetje verwend? Hihihihi, zo lief zeg. Leuk is dat als je zoiets leest, echt wel. Je leest wel eens andere dingen maar dit, wow, zoveel leuks en aandacht voor die lieverd. Aan aandacht zeker niets tekort en aan liefde al helemaal niet.  |
Maandag 27 Juli 2009 4:49 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:44 pm
|
|
|
|
|