In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Ben niet zo'n internet wonder... Maar neem aan dat jullie wel begrijpen dat het gaat om het kooitje wat ik op mn dagboekpagina heb gezet... Schaam schaam...
Ga het via bluetooth proberen. Zijn echt superlief! Maar ja... is ook een superlief pietje!!! Misschien dat ik t vanavond ga proberen anders wordt het pas volgende week (Zijn dit weekend weg....). (Je weet wel... waar ik geen zin in heb... Moet ik Sypie missen )
Donderdag 25 Oktober 2007 8:06 am
Fluffy Sue Site Admin
Ik ben benieuwd! Veel succes en als je hulp nodig hebt..
Probeer er nog wel wat van te maken hoor..
Kreeg net een smsje van mijn moeder. (Had hun adres opgegeven omdat wij overdag aan het werk zijn.) De nieuwe kooi voor Sypie is er al!!!! Echt te gek!!!! Snel he!!!!
Ben superbenieuwd!!!
Vrijdag 26 Oktober 2007 11:14 am
Fluffy Sue Site Admin
WOW! Wat gaaf zeg! Fijn dat 'ie er al is. Wanneer ga je 'm halen en in elkaar zetten?
Ff snel een berichtje. Zijn nu in Kijkduin Erg gezellig hier! Vanmorgen heel uitgebreid over het strand gewandeld met de hond. Heerlijk, ff uitwaaien! Vanmiddag naar Den Haag geweest om te winkelen!! Altijd leuk!!! (Supermooie jas gekocht. )
Wel jammer dat Sieps er niet bij kan zijn. Maar ja... Volgende keer misschien! Had m gisteren naar mijn ouders gebracht. Krijg altijd brok in m'n keel als ik m weg moet brengen... (Ben echt een held hè! ) Maar weet wel dat ie het goed heeft bij hun!
Morgen nog wat dingen ondernemen. Wil graag naar het Escher Museum in Den Haag, maar geloof dat ik de enige ben...
En dan... ligt eraan hoe laat we terug zijn, 's avond Sieps weer ophalen!!! En... zijn nieuwe kooi!!! Weet nog niet wanneer we m opzetten, maar denk dat dat deze week ergens wordt. Ben wel heel erg benieuwd!!!
Zaterdag 27 Oktober 2007 7:47 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 4:32 am