|
|
|
| Klik hier om het dagboek van margreet te bekijken (33 pagina's) |
| Start datum: Zondag 14 Juni 2009 9:23 pm |
| Laatste bewerking: Vrijdag 25 Juni 2010 10:55 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 10806 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4 uit 3 waarderingen)
|
|
margreet
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sarah
Wonderlijk mooi eigenlijk hé hoe de ouders er zo voor zorgen en ze echt leren zelfstandig te zijn. Genieten hoor en ik denk dat je echt gaat smelten als zo'n klein kopje uit dat gat komt gluren
Dat is inderdaad deze week gebeurd en ik heb wel een paar uur gekeken. Zo ontzettend mooi dat je inderdaad smelt. |
Zaterdag 12 Juni 2010 3:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

*zucht*, de natuur kan toch mooi zijn. Kan me zo voorstellen dat je daar echt voor gaat kijken want ik zou het ook doen en dan "piep", een kopje, hahahaha, mooi hoor. |
Zaterdag 12 Juni 2010 9:34 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Die had ik inderdaad gezien, zo lief joh. Maar, ik denk dat het al helemaal om te smelten is als je het echt ziet gebeuren zo. In elk geval, het is heerlijk als ze zo initiatief beginnen te nemen. |
Zaterdag 12 Juni 2010 9:56 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Leuk is dat hé, dat moment van uitvliegen en dat toch nog onbeholpen gedrag. En dan het voorzichtig proeven van eten maar toch ook nog veel bedelen bij paps en mas.
Gefeliciteerd met deze goede resultaten  |
Vrijdag 18 Juni 2010 8:29 pm |
|
|
margreet
Fladderaar
Dank je Esjo
Het is echt prachtig om te zien hoe de jongen iedere dag iets bij leren en steeds handiger worden. Vandaag waren de oudste twee al een stuk zekerder van zichzelf, dus ook de schommels ontdekt en dat vonden ze erg leuk. Ze waren ook allerlei zaken aan het proeven. Ik had een mengsel van tomaat, gekiemd zaad en eivoer gemaakt (in ministukjes) en dat vonden ze heerlijk. Ze waren het ook echt aan het eten en niet alleen proeven. Morgen maak ik een mix van appel en peer. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen denk ik.
Nr 3 vloog vandaag ook diverse keren door de voliere en dan kun je het verschil goed zien. Nr 4 zat wel steeds te kijken maar durfde nog niet verder dan het opstapje. Ik verwacht dat die morgen wel iets verder durft te gaan. Alleen achterblijven is ook niet zo knus meer. |
Vrijdag 18 Juni 2010 10:26 pm |
|
|
margreet
Fladderaar
Ze zijn nu alle 4 uitgevlogen en ook hele dagen in de voliere. Het is leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan, op welke manier ze dingen leren en hoe geduldig paps is. Alleen 's nachts maken ze nog graag gebruik van het nest als lekkere knusse en veilige slaapplaats. Nu is mams telkens in het blok aan het rommelen en gisteren hebben ze ook weer gepaard. Daar ben ik iets minder blij mee. |
Zaterdag 26 Juni 2010 10:42 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ow, wat super dat ze zijn uitgevlogen. Moet dat een heerlijk mooi zicht zijn om ze nu allemaal bezig te zien. Dat nest, dat is niet abnormaal lijkt me, het is hun veilige plaatsje. |
Zaterdag 3 Juli 2010 5:54 pm |
|
|
esjo
Moderator

Nou, hebben ze de plannen doorgezet met weer een nestje of hebben ze een rust pauze ingelast?
En de kleintjes allemaal weg of heb je er nog gehouden? |
Dinsdag 3 Augustus 2010 8:31 pm |
|
|
|
|
margreet
Fladderaar
Ze hebben geen nieuw nestje gemaakt, daar had ik ook even geen behoefte aan. Maar ja ik heb niets te willen hè. Ik ben er wel blij mee dat ze niet doorgezet hebben. De kleintjes zijn gebleven en ze wonen nu met z'n allen in een extra brede kamervoliere (85x60x185). Laatst zei iemand dat ze een super villa hebben. In ieder geval groot genoeg voor 6 aga's |
Dinsdag 3 Augustus 2010 9:17 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat leuk dat je ze allemaal nog hebt - wat een gezellige boel. En fijn dat ze niet doorgezet hebben met nog een nestje  |
Dinsdag 3 Augustus 2010 9:21 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:45 pm
|
|
|
|
|