|
|
|
| Klik hier om het dagboek van MariekevC te bekijken (1 pagina) |
| Start datum: Zaterdag 25 Oktober 2008 10:30 pm |
| Laatste bewerking: Zondag 28 Juni 2009 12:18 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1000 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4 met één waardering)
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zondag 28 Juni 2009 12:18 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hey Marieke, wat fijn dat ze zo genoten hebben. Veel plezier in Oirschot.
Heb je trouwens foto's gemaakt? |
Zondag 26 Oktober 2008 12:02 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Heerlijk is dat om nog even met je vogels van het najaars zonnetje te genieten  |
Zondag 26 Oktober 2008 12:30 pm |
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
Natuuuuuuurlijk de camera vergeten, maar ik zag dat andere wel foto's van mij hebben gemaakt, dus die pik ik gewoon. hahahhaa |
Maandag 27 Oktober 2008 10:30 pm |
|
|
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
http://www.fluffies.org/nl/flu.....php?id=478
ff gepikt. hahahahaa
Het was een bescheiden groepje en we kende elkaar eigenlijk allemaal. Vandaar dat we ook naar binnen konden aan het einde. De meeste komen zelfs vaker bij elkaar op bezoek.
Ik heb 's morgens bij diegene die het organiseerde lekker koffie gedronken. Dat proberen we al 2 jaar af te spreken, maar door de afstand komt het er iedere keer niet van.
Het was gelukkig de hele tijd droog.
We zijn ook nog naar een pottenbakkerij geweest. Die mevrouw had speciaal voor ons tegeltjes gebakken met papegaaien er op. Hartsikke leuk natuurlijk en we moesten koffie blijven drinken. hahahaha
Al met al een ontzettend gezellige dag. Volgend jaar gaan we hier weer een keer wandelen. Het waren geasfalteerde paden en dat is wel erg prettig. Er waren ook 2 mensen in een rolstoel mee.
Gaaitje hebben natuurlijk ook genoten, die waren bekaf toen we thuis kwamen. |
Maandag 27 Oktober 2008 10:42 pm |
|
|
Evgenia
Kuikentje
Beste Marieke.
Ik lees dat u 2 grijsjes geadopteerd hebt, kunt u misschien wat tips aan mij geven? Heb er 1 sinds 2 maanden, maar het valt niet mee, ik werk meer dan 3xper dag met hem en vind dat ik te weinig resultaat bereikt heb. Hoe kan ik op snel termijn een vogel tam maken? Weet u dat? Dat zouden Momo en ik echt op prijs stellen  |
Maandag 18 Januari 2010 12:10 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Waarom moet het snel gaan? bij geen enkele gaai gaat het snel want dan zet je druk bij ze en dat is niet wat je wil want dan geraak je hun vertrouwen kwijt. Ik heb het gevoel dat je gewoon te snel wil gaan.
Laten we je vraag ook in het volgende topic verder behandelen, daar stelde je je vraag ook en anders gaan de vragen/antwoorden door elkaar lopen
http://www.fluffies.org/nl/gri.....highlight= |
Maandag 18 Januari 2010 12:33 pm |
|
|
Evgenia
Kuikentje
Dank je wel, Sarah. Ik las op internet, dat er een snelle manier van tam maken bestaat, waarin ze de vogel in de badkamer(bijv.) zetten en laten opstappen. Die man zei dat het na een half uur werkt, omdat de vogel ziet dat je alleen maar wilt dat hij opstapt en dan natuurlijk altijd beloond wordt. Dus daarom wil ik deze vraag aan jullie stellen: kan dat? werkt het? ik wil Momo's vertrouwen absoluut niet verliezen!
Maar kan ik hem in de handdoek onder de douche zetten? want hij doucht met een plantenspuit heel graag.
quote:
Originally posted by Sarah
Waarom moet het snel gaan? bij geen enkele gaai gaat het snel want dan zet je druk bij ze en dat is niet wat je wil want dan geraak je hun vertrouwen kwijt. Ik heb het gevoel dat je gewoon te snel wil gaan.
Laten we je vraag ook in het volgende topic verder behandelen, daar stelde je je vraag ook en anders gaan de vragen/antwoorden door elkaar lopen
http://www.fluffies.org/nl/gri.....highlight=
|
Maandag 18 Januari 2010 12:47 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Stel je vraag gerust in het topic dat je gestart hebt aub, anders blijven we alles door elkaar halen. Dank je |
Maandag 18 Januari 2010 12:49 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Een heerlijke dag voor jullie allemaal, en dat met de lente in het zicht  |
Dinsdag 19 Januari 2010 10:50 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:45 pm