|
|
|
| Klik hier om het dagboek van marijnver te bekijken (1 pagina) |
| Start datum: Woensdag 11 Juli 2007 5:32 pm |
| Laatste bewerking: Vrijdag 17 Augustus 2007 8:46 am |
| Dagboek en dit topic zijn 473 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
marijnver
Kuikentje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Vrijdag 17 Augustus 2007 8:46 am |
|
|
Ziya
Moderator

Mooie aga's! en die baby's zijn lief!  |
Woensdag 11 Juli 2007 7:23 pm |
|
|
marijnver
Kuikentje
tis wel 1 baby hoor!!Waren het er maar meer...hoop dat het nog gebeurd maar dat moeten we nog maar zien he! |
Woensdag 11 Juli 2007 7:24 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat leuk dat je ons op de hoogte houdt van de ontwikkelingen v/d baby. Het is een liefje.  |
Woensdag 11 Juli 2007 9:19 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ahhh wat een lieve foto's zeg!  |
Zondag 15 Juli 2007 8:49 pm |
|
|
mirella
Fladderaar
Hallo, wat een leuk verhaal en een schatje, de ouders lijken ook erg veel op die van mij. Mijn baby's maakte persoonlijk ook niet veel lawaai toen ze klein waren, maar eens 6 a 7 weken, dan kwam er meer uit! Ik persoonlijk haal de baby's er na drie weken uit, soms iets eerder, ligt eraan hoe de ouders bezig zijn met de opvoeding en dan voed ik ze zelf met de hand. Heb dan ook een innige band met ze! Nou ben benieuwd of je nog verhalen hebt over baby!
Groetjes |
Donderdag 26 Juli 2007 11:43 am |
|
|
|
|
marijnver
Kuikentje
quote:
Originally posted by mirella
Hallo, wat een leuk verhaal en een schatje, de ouders lijken ook erg veel op die van mij. Mijn baby's maakte persoonlijk ook niet veel lawaai toen ze klein waren, maar eens 6 a 7 weken, dan kwam er meer uit! Ik persoonlijk haal de baby's er na drie weken uit, soms iets eerder, ligt eraan hoe de ouders bezig zijn met de opvoeding en dan voed ik ze zelf met de hand. Heb dan ook een innige band met ze! Nou ben benieuwd of je nog verhalen hebt over baby!
Groetjes
Heb je een idee wat voor kleur deze gup zal worden? Maar na drie weken de baby's eruit halen is wel leuk maar aangezien ik ook werk lijkt me dat niet verstandig aangezien ik niet 5 keer per dag eten kan geven...en ik durf het de ouders niet aan te doen...ze zijn er nog zo druk mee en zo beschermend...ik vind het zo zielig als ik de baby er al uit haal...
ik hoop van je te horen... |
Donderdag 26 Juli 2007 2:58 pm |
|
|
mirella
Fladderaar
|
|
|
hoi, ik zou het niet kunnen zeggen, ik heb daar niet zoveel verstand van, maar je moet maar eens bij mijn paginas kijken, ze lijken heel veel op de ouders waar ik ook een nestje van had.
Ja wij nemen de vogels mee naar het werk he in een boxje. Het nestje was ook de eerste keer hoor, en mijn ouders kweken er en die hebben mij gezegd wanneer ik ze er uit kon halen als ik ze echt handtam wilde maken. De ouders hebben het eventjes lastig maar na een tak trosgierst of krulwilg zijn ze het alweer vergeten en zijn ze weer blij om te spelen. De kleintjes daarentegen merken daar ook niks van, want je voed ze gewoon op de manier als de ouders dat doen. Je geeft ze eten, je maakt ze schoon en legt ze in hun tentje en dan slapen ze weer tot ze honger hebben.
Drie van de vier baby's zijn hier weggegaan toen ze 6 weken waren zodat de nieuwe baasjes hen ook kon eten geven, aangezien dat een bepaalde band schepte. En mijn vogeltjes zijn allemaal mooi en kerngezond. Aangezien ik ze liever allemaal had willen houden, maar door de financiele situatie dit niet mogelijk was, heb ik thuisjes gevonden bij mij in de buurt (de mensen hebben mij gevonden).
Ik had er veel moeite mee om ze weg te doen, maar nu heb ik er nog eentje en die zal hier blijven, die slaapt een half uurtje bij me in bed, die slaapt voor hij in zn kooi gaat een uur in mn trui, die gaat mee de anderen voeren en gaat mee naar de dierenwinkel, en eet wat ik eet. Gaat met mij mee douchen, als ik op de bank in slaap val dan slaapt hij ook!
Het gebeurd ook dat een van de ouders het beu geraakt en dan de pluimpjes van de kleintjes uit gaat trekken, gelukkig waren de mijne niet zo, de mijne waren wel blij dat ze weer wat tijd hadden voor hun zelf, ik heb ze trouwens ook niet allemaal tegelijk weggehaald, er zat een week tussen, ik heb het per twee gedaan.
groetjes mirella |
Donderdag 26 Juli 2007 3:24 pm |
|
|
marijnver
Kuikentje
Ik zou m graag meenemen naar mijn werk maar dat kan echt niet, ik werk in een ziekenhuis...en ik denk niet dat het wordt gewaardeerd als ik dat doe... |
Donderdag 26 Juli 2007 3:54 pm |
|
|
|
|
mirella
Fladderaar
Nee dat begrijp ik wel hoor! Iedereen voed zn vogeltjes op hoe die zelf wilt he! groetjes |
Donderdag 26 Juli 2007 3:58 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ahhh wat een lieverdje is de baby zeg. Ik weet niet of het een copy van de moeder wordt maar het is wel een schatje!  |
Donderdag 26 Juli 2007 11:05 pm |
|
|
marijnver
Kuikentje
@mirella: ik zou wel willen hoor, maar gewoon niet mogelijk....
en ik ga nog op vakantie dus dan moet ik iemand anders hem laten voeren, lijkt me ook niet heel handig... |
Vrijdag 27 Juli 2007 6:58 am |
|
|
|
|
mirella
Fladderaar
hoi, nee das waar, ik begrijp het wel hoor... prettige vakantie! |
Vrijdag 27 Juli 2007 8:17 am |
|
|
Janina
Vlieger
|
quote:
Originally posted by mirella
Groetjes
Ik wil toch even dit verhaal naar boven halen, namelijk dat eruit halen en voeden voor een innige band echt niet nodig is, je kunt agaatjes er ook uithalen en een band op bouwen en het voeden aan de ouders overlaten.  |
Vrijdag 27 Juli 2007 9:19 am |
|
|
Ziya
Moderator

Leuke fotos! |
Vrijdag 17 Augustus 2007 2:51 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 2:43 am