De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: mi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Het dagboek van: mi is verwijderd
Start datum: Zondag 13 Mei 2007 10:58 am
Laatste bewerking: Zaterdag 9 Februari 2008 12:31 pm
Dagboek en dit topic zijn 548 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
mi
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zaterdag 9 Februari 2008 12:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een schattige vogel, echt schitterend hoe hij komt kijken wat je doet (filmen), mooie kleuren ook Cool

De teks heb ik niet gelezen want ik vond de leet en achtergrond kleur een moeilijke mix. Maar als ik de eerste zinnen goed heb ontcijferd gaat het om speelgoed. Dat is altijd leuk dus vel plezier ermee! Very Happy
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 5:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Cay.. Wat voor brokjes heb je gekregen?
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 6:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mi
Kuikentje

Reageer met quote  

O jee toch niet helemaal duidelijk leesbaar ga ik er wat aan doen... Zou morgen eens kijken hoe mijn brokjes heten, vind het nu nog maar niks, maar mijn vriendinnetje zorgt ervoor dat ik het opbouw dus niet te veel honger krijg en dan leer ik het vast wel... maar vind het maar rare dingen Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 8 Februari 2008 11:27 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ojee, misschien kan je het wat interessanter maken door er zelf wat mee te doen en hem toe te laten kijken? Vaak worden ze dan wel nieuwsgierig!
Bericht Zaterdag 9 Februari 2008 12:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mi
Kuikentje

Reageer met quote  

Dat doe ik ook zeker wel, er staat ook precies in dat boekje hoe ik het aan moet pakken, en zo moet hij het gaan leren... Dus we wachten vol spanning af Very Happy
Bericht Zaterdag 9 Februari 2008 12:27 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Very Happy Succes. Ben benieuwd wanneer 'ie over is.
Probeer met het douchen hem alleen toe te laten kijken. Stoom is vaak ook al goed!
Bericht Zondag 10 Februari 2008 8:10 pm
mi
Kuikentje

Reageer met quote  

Ja dat douche komt vanzelf wel een keer goed hoop ik Shocked Het eten gaat vooruit, hij zit er wel al aan, maar vind het nog een beetje raar volgens mij hihihi Laughing maar hij eet er wel al wat van, morgen krijg hij weer met zaatjes, dan zou hij wel helemaal gelukkig zijn, lekker makkelijk Razz
Bericht Maandag 11 Februari 2008 2:41 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat fijn dat hij er nu al een beetje van eet! Het gaat vast goedkomen. Cool Eet hij het echt of verkruimelt hij het meer?
Bericht Maandag 11 Februari 2008 8:40 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 3:09 am
  Berichten van afgelopen: