|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Mieke te bekijken (14 pagina's) |
| Start datum: Vrijdag 24 November 2006 8:03 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 7 Juli 2008 5:31 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 9043 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Het is absoluut nog niet zeker of er een tweede komt maar omdat een Jardine en een grijsje de 2 waren waar we op twijfelden toen we een gaaitje wilden en voor een grijsje hebben gekozen is een Jardine wel een grote mogelijkheid voor mocht er een tweede komen. Ook een BB-tje is een optie. Het is niet de bedoeling ze samen in een kooi te steken want ze moeten toch op gepaste momenten hun rust kunnen vinden, vind ik. Daarom is een afzonderlijke kooi zeker een feit maar nu willen we eens kijken naar de karakters en de eventuele eenkennigheid van deze 2 mogelijkheden. Onze Jos heeft voor mij gekozen en mijn man kan daar niet veel mee doen maar ook dat is iets wat we overwogen hebben voor we hem kochten maar het zou bij de aankoop van een 2de natuurlijk wel beter zijn een gaaitje te kopen die minder kans heeft op éénkennigheid. Mocht dat toch zo zijn, ja, dan is het zo en zou mijn man daar nu niet om rouwen of zo maar het zou toch leuk zijn mocht hij dan ook veel met het 2de gaaitje kunnen doen. Maar zoals ik al zei, op dit moment bekijken we gewoon de mogelijkheden en kan het best zijn dat er geen komt of dat we nog een tijdje wachten. Maar met info te nemen weten we uiteraard al veel. Voor ons is er geen twijfel. Joske komt van bij Kea en als er nog een gaaitje komt is het terug van bij Kea.  |
Dinsdag 22 Januari 2008 9:26 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Mango klinkt echt als een schat zeg! Heerlijk ondeugend en speels. Zou je je dagboek willen updaten?  |
Dinsdag 22 Januari 2008 12:49 pm |
|
|
|
|
Mieke
Kuikentje
Mango schiet eigenlijk heel goed op met ons allebei. Ze is gesteld op knuffeltjes van ons beiden. Zo lang ze maar aandacht krijgt En Sue, ik ga mijn best doen om daar dringend nog eens werk van te maken. 't Is ondertussen al wel eventjes geleden he Komt mede doordat ik zwanger ben en veel last heb van de misselijkheid en ontzettend veel slaap. Maar ik probeer er spoedig werk van te maken hoor! |
Dinsdag 22 Januari 2008 6:16 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een heerlijke aandachts-spons. Want dat is ze volgens mij!
Het is inderdaad lang geleden sinds dat je hier voor het laatst was.. Hoop echt dat we binnenkort wat kiekjes zullen zien!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoeveel weken ben je al zwanger? |
Dinsdag 22 Januari 2008 10:24 pm |
|
|
|
|
Kea009
Fladderaar
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Joepie nog een baby erbij  |
Woensdag 23 Januari 2008 9:29 am |
|
|
Sarah
Moderator

Mieke,
Alvast van harte met je zwangerschap. Hopelijk is je misselijkheid snel achter de rug en kan je er volop van genieten.
We duimen in elk geval.
|
Woensdag 23 Januari 2008 10:04 am |
|
|
Mieke
Kuikentje
Allemaal alvast bedankt! Wel, de 1ste 10 weken zijn achter de rug. 't Is echt aftellen naar 2 à 3 weken verder; hopelijk gaat het dan een stuk vlotter hoor. En ja hoor kea, terug een pasgeborene in huis. Wat een geluk dat tim, die in z'n hele leven nog maar 1 keer een baby heeft vastgehad, toch al wat heeft kunnen oefenen met Mango he Nu kan hij toch al pap toedienen zonder dat er ééntje z'n tong verbrandt en nadien z'n mondje nog terug proper maken ook nog  |
Woensdag 23 Januari 2008 9:52 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha! Sorry hoor, moest eventjes lachen. Zonder dat 'ie z'n tong verbrand. Mooi geoefend!  |
Vrijdag 25 Januari 2008 12:09 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hoihoi,
Hoe gaat het ondertussen met jullie?  |
Woensdag 22 Juli 2009 7:42 am |
|
|
|
|
Mieke
Kuikentje
Wel Sarah, met ons gaat het nog steeds prima. We beleven nog steeds veel plezier aan ons papegaaitje. Ook al hebben wij er de laatste tijd wat minder tijd voor door de komst van ons dochtertje, ze blijft echt handtam en vraagt alle dagen haar portie knuffeltjes en aandacht. Echt een lief beestje dat we nimmer zouden kunnen missen dus... |
Zondag 26 Juli 2009 4:58 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, wat super dit goede nieuws te lezen. Ach, beetje minder aandacht wil nog niet zeggen dat ze er niet genoeg krijgen. Gaan we vaak al snel denken maar daarom is dat niet zo.
Leuk dat je reageerde. Weet je wat ook heel erg leuk zou zijn? Een update, als je dat ziet zitten natuurlijk want je weet het of weet het niet, we zijn een beetje verslaafd aan updates  |
Zondag 26 Juli 2009 6:02 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:00 pm
|
|
|
|
|