Klik hier om het dagboek van muesly te bekijken (13 pagina's)
Start datum: Maandag 29 Mei 2006 6:51 pm
Laatste bewerking: Woensdag 11 November 2009 10:18 pm
Dagboek en dit topic zijn 5154 keer bekeken
Waardering
(5 met één waardering)
Auteur
Onderwerp
muesly Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Ohhh zooo lief! Muesly is echt t evenbeeld van mijn lieve Guano
aratingas zijn zulke heerlijk clownsvogeltjes...echt geweldig! Heel veel plezier met hem/haar en ik hoop dat we nog heeeelll veel over muesly gaan lezen en zien Oh ja...dat gillen zo nu en dan komt nog wel als hij zich nog meer thuis voelt Maar zelfs dat is lief!
Hallo! Ik vroeg me af hoe het met jullie en Muesly ging. Guano look a likes zie ik verder nml nooit Hopenlijk krijgen we nog eens iets te lezen of te zien.
SUPER!! Wat ontzettend leuk dat je zo snel reageert Ik ben echt heel blij dat t bij jullie ook zo goed gaat . Het ZIJN gewoon ook heel erg lieve leuke vogels als er van ze gehouden wordt (denk tenminste dat gebrek aan aandacht vooral tot vervelend gegil leidt?). Ik moet er zelf niet aan denken dat Guano niet meer bij ons zou zijn
Maar heel erg bedankt voor je snelle reactie hoor! Ik vind t echt erg leuk iets te lezen over Muesly.
Ha, ben nog wat te vroeg voor de foto's zie ik maar ik lees wel dat alles prima gaat met jullie. Hmm, beetje ochtendhumeur??? , ik ook hoor, maar valt wel mee (denk ik) hahahhaa.
Ik vind t zooo leuk weer iets van jou en Muesly te horen...uhmm lezen
Hopenlijk komen er ook nog fotos
Woensdag 11 Februari 2009 2:47 pm
Sue Moderator
Wat een ontzettend mooie Dusky zeg! Ik schrok eerlijk gezegd een beetje bij het zien van de foto's. Moest meteen aan Tommy's Guano denken. (Ik weet niet of je dat verhaal hebt meegekregen?)