Dagboek van gebruiker: Nancy1974

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Nancy1974 te bekijken (3 pagina's)
Start datum: Vrijdag 10 September 2010 12:51 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 17 September 2010 12:50 pm
Dagboek en dit topic zijn 1351 keer bekeken
Waardering     (4 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Nancy1974
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk is dat baby-speelgoed hé. Hier zijn ze daar ook helemaal gek van en in het kringloop of zoals je zegt rommelmarkt kost het amper iets en vaak gaat het nog het langst mee ook vind ik.

Katoen gebruik ik niet. Tenzij het bio-katoen is maar hier zijn ze het meest gek van henneptouw en sissal.

Katoen verteren ze niet en blijft in de krop. Wou ik gewoon ff meegeven. Ik heb zo eens een mail gehad van een gaaitje die hieraan gestorven is en hier geen katoen meer, was vreselijk wat ze er uitgehaald hebben.
Bericht Vrijdag 10 September 2010 2:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

leuke foto's en leuke tips
In de kringloopwinkel hier in het dorp,weten ze al dat ze rammelaars apart moeten houden voor me gaaitjes Veertje
Heb alleen een vraagje aan je

Kan de inkt in de tijdschriften geen kwaad?
Bericht Vrijdag 10 September 2010 3:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Assie
leuke foto's en leuke tips
In de kringloopwinkel hier in het dorp,weten ze al dat ze rammelaars apart moeten houden voor me gaaitjes Veertje
Heb alleen een vraagje aan je

Kan de inkt in de tijdschriften geen kwaad?

Hoi Assie,

Dat is handig zo'n kringloopwinkel in de buurt die rammelaars voor je gaaitjes apart houdt. Ik moet zelf op pad op zoek naar speeltjes Wink

Tegenwoordig is het inkt dat ze gebruiken voor tijdschriften niet giftig meer. Je moet alleen geen tijdschriften met glanzend papier gebruiken.

Groet,

Nancy
Bericht Maandag 13 September 2010 9:33 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk dat je dat hebt gezocht over de inkt, bedankt hiervoor.

Je bent wel een handig iemand hoor, dat laatste speeltje is weer een succes denk ik.
Bericht Maandag 13 September 2010 10:58 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Leuk dat je dat hebt gezocht over de inkt, bedankt hiervoor.

Je bent wel een handig iemand hoor, dat laatste speeltje is weer een succes denk ik.

Graag gedaan.

Ik ben inderdaad nogal crea Wink maar vind het ook erg leuk om te doen. Het valt inderdaad erg in de smaak, Indy zit er de hele ochtend al in te schommelen en aan de kralen te knagen.
Bericht Maandag 13 September 2010 11:03 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heerlijk joh. Ik probeer het ook wel eens hoor maar mijn eigenwijze kippen weten precies dat het mijn knutselwerk is en hebben liever dat mams er zich blauw moet aan betalen Stom! Stom!
Bericht Maandag 13 September 2010 11:05 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Dat is wat minder....kost je inderdaad dan een hoop knaken. Gelukkig kunnen ze hier mijn "knutsels" wel waarderen.
Bericht Maandag 13 September 2010 11:12 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, zeg dat wel maar hoe dan ook halen ze niet altijd gelijk hoor. Ik maak dan iets los van hun oude speelgoed die verder niet veel meer voor kan stellen en dan verstop ik die houtjes of kralen gewoon, vinden ze ook leuk en zo zijn ze toch bezig zonder dat ik direct nieuw moet kopen.
Ze zouden wel willen
Bericht Maandag 13 September 2010 11:15 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Ze zijn vaak met kleine simpele dingetjes al heel zoet. Een leeg wc rolletje, een leeg doosje gevuld met wat lekkers, doppen van de frisdrank etc.
Bericht Maandag 13 September 2010 11:22 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik heb trouwens nog 2 leuke links met heel veel ideeen om zelf speelgoed te maken:

http://www.ikbengeenhuisdier.n.....1%20mg.pdf

http://www.ikbengeenhuisdier.nl/PEABV2.pdf
Bericht Maandag 13 September 2010 11:28 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, die links zet ik ook ff tussen mijn favorieten, bedankt hoor. Veertje
Bericht Maandag 13 September 2010 11:49 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

graag gedaan!
Bericht Maandag 13 September 2010 11:55 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mooi hoor. Zo breng je de natuur binnen en heb je een sloopmachine die dan ook nog eens gratis voor de snippers gaat zorgen. Veertje Laughing
Bericht Woensdag 15 September 2010 11:01 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Nou echt snippers maakt hij er niet van....de takken vliegen om je oren. Laughing

Het ruikt wel lekker natuurlijk in je huiskamer.
Bericht Woensdag 15 September 2010 8:19 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:46 pm
  Berichten van afgelopen: