|
|
|
| Klik hier om het dagboek van nemi te bekijken (6 pagina's) |
| Start datum: Donderdag 22 Mei 2008 10:22 pm |
| Laatste bewerking: Donderdag 30 Oktober 2008 9:34 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 3087 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
nemi
Kuikentje
Nou, Coco heeft dit nog nooit bij mij gedaan, denk dat dit was omdat ie mijn vriend niet zo goed kent.
Mijn vriend zat zoals ik al zei een beetje te klieren, dat is Coco ook niet gewend, ik doe altijd rustig.
Maar het lijkt erger dan het is hoor, het heeft geen pijn gedaan, al was mijn vriend wel een beetje geschrokken. En Coco zat een paar minuten later relaxed op 1 pootje te dommelen, dus op hem heeft het blijkbaar niet heel veel indruk gemaakt. Hij wilde later gewoon weer bij mijn vriend op zijn hand dus het is nog "aan", haha. |
Donderdag 12 Juni 2008 6:33 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Haahahahaha, de liefde is nog niet over. Dat is al goed. Het was misschien eerder een waarschuwing dan een aanval?  |
Vrijdag 13 Juni 2008 9:38 am |
|
|
nemi
Kuikentje
Nou echt een aanval.. volgens mij viel het wel mee, ik laat hem weleens aan mij lippen knabbelen, en mijn vriend deed dus zijn mond open, en Coco vloog gewoon naar binnen Misschien dacht ie dat er wat lekkers te halen viel, haha |
Vrijdag 13 Juni 2008 5:10 pm |
|
|
|
|
roxyenace
Beginnende vlieger
|
hey wat leuk zeg
maar ik zie ook geen foto  |
Maandag 7 Juli 2008 8:08 pm |
|
|
nemi
Kuikentje
ik was nog bezig, jouw reactie was gewoon heeeel snel
De foto's staan er nu op hoor! |
Maandag 7 Juli 2008 8:14 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wat leuk dat ze elkaar toch wel met rust laten in de kooi, de rest is ook wennen voor hun beide natuurlijk.
Wat is Pino een knapperd trouwens.  |
Maandag 7 Juli 2008 8:27 pm |
|
|
|
|
nemi
Kuikentje
mooi he, ik hoop dat Coco dat ook vind  |
Maandag 7 Juli 2008 8:59 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dat komt wel goed, geef het wat tijd.  |
Maandag 7 Juli 2008 9:01 pm |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
Wat een lief forpusje zeg! Ik had je dagboek nog helemaal niet bekeken Zoo schattig dat ie zichzelf zit te kroelen met die bel Ook dat met z'n kontje in zijn drinkbakje zitten ziet er echt grappig uit
En dat filmpje waar ie recht op je vriend afvliegt die schrok wel volgens mij Dino (mijn blauwe aga'tje) zou zo es een keer in iemands mond kruipen Hij dacht vast: das lekker warm daar
En Pino is ook echt super mooi zeg! En in zo'n mooie kooi moeten ze het ook wel naar hun zin hebben  |
Dinsdag 8 Juli 2008 1:13 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoe is het met Coco & Pino?  |
Dinsdag 19 Augustus 2008 8:50 am |
|
|
nemi
Kuikentje
|
|
|
Gaat hardstikke goed, dank je!
Of ja, goed.. ik had beter gehoopt hoor, Coco en Pino zijn nog steeds geen vriendjes, maar ze laten elkaar met rust.
Coco vliegt somt nogal snel naar Pino toe, Pino vlucht dan van schrik altijd weg. Ik weet niet of Coco dit nu doet om te spelen of kennis met Pino te maken of dat hij agressief is. Pino vlucht weg en soms probeert Coco het nog een paar keer, maar hij doet Pino nooit iets. Als Pino nou eens een keertje niet weg zou vluchten konden ze kennis maken, maarja..
Verder eet Pino eindelijk sinds vorige week zonnebloempitjes uit mijn hand.
Hij was vorige week ontsnapt en moest ik hem vangen (had mijn handschoentjes maar aangetrokken, haha). Dit moet vast heel veel stress voor hem hebben opgeleverd, maar ik denk dat hij mij zg als reddende engel ofzo, want na die tijd was hij een stuk minder bang naar mij toe en eet hij zonnebloempitjes uit mijn hand.
Pino is een heel leuk beestje, alleen (nog) erg schrikachtig. Hij kijkt altijd wel heel nieuwsgierig naar Coco en ook naar mij als ik met Coco speel.
Als Coco nou eens wat minder lompe toenaderingspogingen zou doen...
Coco wordt met de dag aanhankelijker, hij is echt een beetje aandachtziek
Ik heb net een paar weken 2 jonge katjes en vanaf het begin al probeer ik ze aan de vogeltjes te laten wennen en dat gaat erg goed.
Coco haal ik vaak uit zijn kooi maar hij blijft altijd op mij zitten en soms zelfs met de katjes op schoot en ze beginnen er gelukkig al aardig aan te wennen..
Alleen hing 1 van de katjes laatst met zijn neus dicht tegen de tralies en toen heeft Coco hem best hard in zijn neus gebeten. Wetyen de katjes gelij kwaar ze aan toe zijn, Coco is de baas in huis, haha. |
Dinsdag 19 Augustus 2008 5:47 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hoe gaat het ondertussen met jullie?  |
Woensdag 29 Juli 2009 1:06 pm |
|
|
nemi
Kuikentje
uitstekend, dank je
Pino zit al een hele tijd apart omdat Coco hem steeds aanvloog. Nu zitten ze wel veel tegen elkaar te kwetteren en Pino is een stuk minder bang en gestresst. Tam zal hij niet worden maar dat hoeft ook niet.
Coco is en blijft vreselijk aanhankelijk. Inmiddels laat hij zich ook in zijn nek kriebelen.  |
Woensdag 29 Juli 2009 5:50 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoi Nemi,
Wat fijn je te horen. Welkom terug trouwens.
Gaat niet slecht zou ik zeggen. Beetje bij beetje gaat het toch beter lees ik dus dat is toch al positief  |
Woensdag 29 Juli 2009 9:24 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:47 pm
|
|
|
|
|