De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: nemi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van nemi te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Donderdag 22 Mei 2008 10:22 pm
Laatste bewerking: Donderdag 30 Oktober 2008 9:34 pm
Dagboek en dit topic zijn 1115 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
nemi
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 30 Oktober 2008 9:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

wat een schattje Hartje
Bericht Vrijdag 23 Mei 2008 9:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoi, wat leuk dat je ook een forpusje hebt!
Wij hebben Tommy sinds september en het is echt een schatje.
Misschien moet ik je teleurstellen maar het is een vrouwtje. Dit kun je zien aan de kleuren van een forpus. Een mannetje (zoals onze Tommy) heeft fel blauw achter zijn ogen. En ook de rug is wat feller van kleur.
Geniet van je forpusje want het kunnen echt hele leuke vogeltjes zijn. Tommy was bij ons in het begin ook echt niet tam. Alleen maar bijten en niet uit zijn kooi willen. Veel geduld, oefenen en veel pijnlijke beten later is Tommy echt een schatje geworden waarmee we ook weleens kunstjes doen. Kijk maar in ons dagboek als je zin hebt.

Groetjes,
Nancy & Sjoerd
Tommy & Aiko
Bericht Vrijdag 23 Mei 2008 12:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
nemi
Kuikentje

Reageer met quote  

Dank jullie voor je reactie, ik zal zo jouw dagboek even gaan bekijken Smile

Over het geslacht:
Ik twijfel daar ook nog steeds best wel over, maar tussen de vleugels, aan de achterkant (in het midden van de rug tussen de vleugels dus) is het fel blauw. Dat zou dan toch juist weer moeten betekenen dat het een mannetje is? Vrouwtjes hebben daar toch geen fel blauw?
Vanaf zijn ogen naar achteren toe loopt ook wel een iets feller blauwe streep, niet super duidelijik maar hij loopt er wel. Ook de vleugels zijn niet egaal blauw, hier lopen rijen feller gekleurde veertjes doorheen. Al kun je dit op de foto niet zien helaas..
Het maakt me eigenlijk helemaal niks uit of het nou een mannetje of een vrouwtje is, maar het is natuurlijk wel heel leuk om dit zeker te weten... Smile

Gelukkig bijt Coco niet, wel zachtjes, maar dat is meer om te spelen. Alleen als ik hem in mijn handen pak gaat hij (of zij Smile ) bijten maar ook dan is het niet echt hard gelukkig, scheelt een hoop, haha.
Vanmorgen heeft hij al eventjes op mijn arm en hand gezeten dus al een stapje dichterbij mijn vingers, en natuurlijk hoop ik dat hij uit zichzelf op mijn hand wil gaan zitten, zodat ik hem makkelijk en zonder dwang uit zijn kooi kan pakken.

Ik hou jullie hier op de hoogte met nieuwe foto's!
Bericht Vrijdag 23 Mei 2008 6:16 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Nemi, ik zie geen foto's?
Bericht Zondag 25 Mei 2008 8:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
nemi
Kuikentje

Reageer met quote  

Gek, ik heb net even gekeken maar ik zie de foto's wel gewoon...
Bericht Zondag 25 Mei 2008 10:07 am
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sue, ik denk dat het aan jou ligt.
Want ik zie ze ook gewoon. Confused
Bericht Zondag 25 Mei 2008 11:43 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke pagina. Veertje
Coco is een schatje zo te zien en euh, heeft echt leuke speeltjes. Wat een mooie foto's ook met z'n snaveltje zo tussen de tralies door. Hartje
Ja, zo'n bel heb ik ook hangen voor ons grijsje, zie zijn wel echt favoriet hé.

Het ziet er echt een lieverd uit en voelt zich al helemaal thuis. Laughing
Bericht Woensdag 4 Juni 2008 9:47 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat is Coco een mooierd zeg. Hij ziet er bij die ene foto met dat belletje zo lekker punky uit. Zijn veertjes staan helemaal omhoog Hartje
Bericht Zondag 8 Juni 2008 10:28 pm
nemi
Kuikentje

Reageer met quote  

lief he. Dat doet ie vaak bij dat belletje, hij zit dan een beetje met het belletje op zijn koppie te krabbelen. Hij maakt bij dat belletje ook vaak kraaiengeluidjes Hartje
Bericht Zondag 8 Juni 2008 11:05 pm
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

wat schattig Hartje
Bericht Maandag 9 Juni 2008 1:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oooo super dat Coco het zo leuk vond om wel een douchke te krijgen met het hete weer.
Whahahaha, die foto met zijn kontje in zijn drinkbak. Veertje Echt lollig om te zien.
Bericht Dinsdag 10 Juni 2008 2:17 pm
nemi
Kuikentje

Reageer met quote  

ja t is echt een komiek af en toe Hartje Zoals hij ook rond wandelt met grote passen net als een soldaatje ofzo, haha
Bericht Dinsdag 10 Juni 2008 10:41 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, kan het mij zo voorstellen. Onze Jos die kan soms echt sluipen. Ze kunnen je echt aan het lachen brengen. Laughing Laughing
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 9:06 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Jij bent lekker, jij hebt de camera in de hand. Arme vriend Laughing Laughing Hoe zeggen ze dat ook alweer, "er is geen groter vermaak dan leed vermaak" Laughing
Hij wilde in de mond vliegen leek het wel.
De volgende keer mag je vriend filmen Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 6:06 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 3:37 am
  Berichten van afgelopen: