Dagboek van gebruiker: Odette

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Het dagboek van: Odette is verwijderd
Start datum: Donderdag 24 April 2008 10:10 am
Laatste bewerking: Woensdag 14 Mei 2008 3:13 pm
Dagboek en dit topic zijn 1308 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Odette
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hoi Odette, wat heb je geupdate?

Fijn dat Jago zo makkelijk is met eten. Banaan plakt vast te veel aan z'n pootjes. Laughing

Hoi,
Ik had een nieuw dagboekpagina aangemaakt, maar toch ook weer verwijderd. Ik denk dat dat de reden is.

Het weekend wil ik weer nieuwe foto's plaatsen.

Ik heb trouwens je filmpjes bekeken. Echt ontzettend leuk hoe hij op die step heen en weer gaat. Waar kan ik die bestellen?

Ik ben vorig weekend in een winkel in Den Haag geweest (vogelkelder) en daar hadden ze het niet. Wel heb ik daar weer een ander leuk spelletje meegenomen. Een blokje met 4 uitsteksels waar hij vier verschillende kleuren ringen omheen moet doen. Ik heb het nog niet geprobeerd, want we zijn nog bezig met het oefenen van iets anders, maar het zit in het vooruitzicht.

Groetjes, Odette
Bericht Donderdag 15 Mei 2008 9:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat jammer dat je de pagina hebt verwijderd. Stond er iets in? Heb je problemen met het plaatsen van foto's omdat je ze moet verkleinen? Want dan kan je ze ook in je foto album zetten. (Daar hoef je niets te verkleinen. Mr. Green )

De step heb ik hier gekocht: http://www.parrotsandprops.com/Products.php

Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht bij de vogelkelder, want volgens mij heb ik dat speeltje nog niet gezien.
Waarmee ben je nu aan het oefenen?
Bericht Donderdag 15 Mei 2008 9:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Odette
Eitje

Reageer met quote  

Ik was misschien wat onduidelijk met mijn omschrijving van het nieuwe spelletje.

Dit is het:

http://www.de-vogelkelder.nl/w.....rodid=3337

En we zijn nu nog druk aan het oefenen met dit spelletje:

http://www.de-vogelkelder.nl/w.....rodid=3331

Bedankt voor de site met info waar je de step vandaan hebt, dat wordt denk ik het volgende spelletje.

Groetjes!
Bericht Donderdag 15 Mei 2008 4:02 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat gaaf! Dat is echt een superspeeltje. Heb je mijn Iago al gezien met het bovenste speeltje? Ik heb een filmpje in mijn dagboek staan.
Ook met het onderste speeltje. Mr. Green
Bericht Zondag 18 Mei 2008 9:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Odette
Eitje

Reageer met quote  

Hoi,

Ik heb het weekend gekeken naar je filmpjes. Echt ontzettend leuk om te zien. Zo zie je maar hoeveel ze op elkaar lijken!

Bij het eerste speeltje lukt het Jago nog niet om ze door de gleuvjes te doen. Hij legt ze er gewoon op. Heb je misschien een tip waardoor hij het wel gaat doen zoals het hoort?
Bericht Woensdag 21 Mei 2008 7:56 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Very Happy Bedankt voor je compliment. Ben blij dat je de filmpjes leuk vond. Misschien heb je wat ideetjes opgedaan?

Misschien kan je het zelf eerst voordoen: Doe maar zelf zo'n fiche in één van de gleufjes en juich dan hard. Iago let altijd heel goed op en probeert het dan na te doen. Ook kan je hem helpen door de box zó te manoeuvren dat het muntje erin valt. Daarna kan je het beste meteen stoppen. (Nadat je hem natuurlijk een héle grote noot ofzo hebt gegeven)
Het werkt vaak heel goed om te stoppen op het hoogtepunt. (ook al heeft de trainingssessie heel erg kort geduurd)
Bericht Woensdag 21 Mei 2008 8:42 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:52 pm
  Berichten van afgelopen: