|
|
|
| Het dagboek van: Odette is verwijderd |
| Start datum: Donderdag 24 April 2008 10:10 am |
| Laatste bewerking: Woensdag 14 Mei 2008 3:13 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1309 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Odette
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Woensdag 14 Mei 2008 3:13 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Wat leuk dat je een dagboek gemaakt hebt. gaan jullie vaak naar buiten? |
Donderdag 24 April 2008 4:23 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een leuke foto, Odette! Jago geniet er zichtbaar van om lekker mee te gaan met je. Gaat hij vaak mee? |
Vrijdag 25 April 2008 7:49 am |
|
|
|
|
Odette
Eitje
Als het mooi weer is gaan we iedere dag wel even naar buiten, al is het maar een kwartiertje.
De ene keer gaan we een stukje lopen, de andere keer zitten we gewoon lekker in de tuin en zet ik zijn speelboom buiten en als ik gewoon lekker de tuid heb, dan zet ik mijn fietsmand op mijn fiest en gaan we een stukje over de dijk fietsen, of we fietsen naar mijn schoonzusje toen en doen daar een bakkie koffie.
Mijn schoonzujes heeft een grijze roodstaart en een geelkuif kaketoe, dus dat is voor Jago ook altijd gezellig. |
Zaterdag 26 April 2008 10:27 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhhhh!!! Wat een schatje was Jago! Nu ook nog hoor, maar babyfoto's zijn altijd zo schattig!
Hij is wel het gaaitje met het grootste hoofd. (vandaar dat hij zo snel leert?) Ben je op dit moment bezig om hem iets te leren? |
Zondag 27 April 2008 7:01 am |
|
|
Tommy07
Beginnende vlieger
Wat een leuke foto's zeg.
Wat gezellig dat hij met je mee gaat op de fiets!
Je kan trouwens de foto's heel makkelijk verkleinen met een programma als PIXresizer. Is een gratis programma die je kunt downloaden.
bij dit programma kun je foto voor foto verkleinen maar je kan ook een hele map ineens verkleinen.
Hier een site in het nederlands waar je hem kunt downloaden:
http://www.sitemasters.be/?pag.....amp;id=269
groetjes,
Nancy & Sjoerd
Tommy & Aiko |
Zondag 27 April 2008 11:19 am |
|
|
|
|
Odette
Eitje
quote:
Originally posted by Sue
Ahhhhh!!! Wat een schatje was Jago! Nu ook nog hoor, maar babyfoto's zijn altijd zo schattig!
Hij is wel het gaaitje met het grootste hoofd. (vandaar dat hij zo snel leert?) Ben je op dit moment bezig om hem iets te leren?
haha wie weet ja,
Het opruimspelletje zijn eigenlijk twee spelletjes. De ene is om figuurtjes door het grote gat te gooien van de kubus en als je de kubus omdraait heb je drie kleine spleetjes waar ze dan kleine rondje figuurtjes door moeten gooien.
Ik ben nu bezig met het spelletje van de spleetjes. Heb het nog maar 1 x gedaan, dus we moeten weer flink gaan oefenen. |
Zondag 27 April 2008 5:27 pm |
|
|
Odette
Eitje
Foto's verkleinen is als het goed is gelukt, ik ga nu kijken of ik ze ook kan plaatsen! |
Zondag 27 April 2008 5:27 pm |
|
|
Tommy07
Beginnende vlieger
Het is goed gelukt met het verkleinen van de foto's!
Leuke foto's zijn het zeg!!!!  |
Zondag 27 April 2008 7:13 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een mooie foto's zeg! Schitterend! Wat is Jago een schatje. Hij houdt wel van een walnoot zo te zien.
(Hij groet trouwens ook netjes! Zegt hij er nog iets bij?)
De foto van 'lekker onder de douche geweest' is echt geweldig! Wat kijkt Jago daar beledigd zeg.  |
Maandag 28 April 2008 8:34 am |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Odette
Foto's verkleinen is als het goed is gelukt, ik ga nu kijken of ik ze ook kan plaatsen!
Hoi Odette, mocht je geen zin hebben om ze te verkleinen, dan kan je ook het
foto-album
gebruiken.
Tommy07: Bedankt voor de tip. Ik heb 'm toegevoegd: http://www.fluffies.org/nl/vie.....p;start=45 |
Maandag 28 April 2008 8:36 am |
|
|
Odette
Eitje
quote:
Originally posted by Sue
Wat een mooie foto's zeg! Schitterend! Wat is Jago een schatje. Hij houdt wel van een walnoot zo te zien.
(Hij groet trouwens ook netjes! Zegt hij er nog iets bij?)
De foto van 'lekker onder de douche geweest' is echt geweldig! Wat kijkt Jago daar beledigd zeg.
Jago eet eigenlijk alles! Een hele makkelijke vogel dus. Banaan vind hij alleen een beetje vreemd.
Hij groet heel leuk ja, maar hem leren praten lukt me niet. Ik zeg wel 50 x per dag hallo, maar tot nu toe nog geen resultaat
Bij het douchen kijkt hij inderdaad heel beledigd, maar hij vind het echt geweldig, raar he! |
Maandag 28 April 2008 11:15 am |
|
|
|
|
Odette
Eitje
quote:
Originally posted by Tommy07
Het is goed gelukt met het verkleinen van de foto's!
Leuke foto's zijn het zeg!!!!
Bedankt!
Hij vind het geluid wat het toestel maakt ook helemaal tegek. Zodra ik het fototoestel pak, hoor ik hem dat geluid al maken. |
Maandag 28 April 2008 11:18 am |
|
|
Tommy07
Beginnende vlieger
haha... wat leuk dat hij het geluid na kan maken.
je hebt zeker wel heel erg veel foto's vanhem gemaakt... als hij het geluid kan nadoen  |
Maandag 28 April 2008 11:48 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Odette, wat heb je geupdate?
Fijn dat Jago zo makkelijk is met eten. Banaan plakt vast te veel aan z'n pootjes.  |
Woensdag 14 Mei 2008 7:38 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:52 pm
|
|
|
|
|