|
|
|
| Het dagboek van: PeCe is leeg |
| Start datum: Donderdag 4 Oktober 2007 1:14 am |
| Laatste bewerking: Zaterdag 17 Juli 2010 10:47 am |
| Dagboek en dit topic zijn 14520 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4.67 uit 3 waarderingen)
|
|
PeCe
Vlieger
|
Het gaat heel goed.
De vakanties zijn voorbij, uitgezonderd de edels van José (hier geen lid) zijn alle gasten weer naar huis. Was heel gezellig met de grijsjes, roses en extra edels. Is gelukkig ook heel goed gegaan. Mede daarom mag ik in december weer op de grijsjes passen en dan komen er ook 2 caiques mee.
Tot nader order ben ik dus terug naar 3 koppels edelpapegaaien. Twee van mijzelf en de derde van José. Die 6 vliegen geregeld door het huis en accepteren elkaar goed. Alhoewel de beide oudste dames (April en Lucky) wel wat op zichzelf zijn, maar geen vijandelijkheden o.i.d. Wanneer het 3e koppel weg gaat, dat is niet bekend. Die zullen nog wel geruime tijd bij mij blijven. |
Maandag 26 Oktober 2009 6:51 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Best nog druk lijkt me, drie koppels. Wel gaaf hoor en vooral ook omdat ze elkaar accepteren. |
Dinsdag 27 Oktober 2009 4:32 pm |
|
|
PeCe
Vlieger
|
Ik zal binnenkort weer eens een update plaatsen, heb via mijn partner begrepen dat Esjo dat wel weer eens nodig vond. Vooral ook omdat er ondertussen aardig wat is gebeurd. Korte opsomming;
- december 2 caiques en 2 grijsjes te logeren gehad.
- de logees van 16 augustus (Sjakie en Lucky) zijn permanente bewoners geworden. Gevolg de edels zijn nu geen logees meer, maar nu van ons samen. Wat inhoud dat we nu dus 6 edels, 2 grasparkieten en 3 poezen hebben.
- Sjakie en Lucky konden nooit samen, maar na enige tijd hier in Spakenburg zijn ze "om" en delen nu de grand palace. Het tussenschot is weg.
- Begin juni gaan we verhuizen en krijgen de edels een eigen papegaaien kamer.
- April heeft diverse eitjes gehad, zit nu nog op 2 eitjes, maar alles is tot nu toe onbevrucht geweest. Helaas lijkt Iwan nog niet zoveel interesse te hebben. |
Woensdag 19 Mei 2010 6:50 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

quote:
Originally posted by PeCe
Ik zal binnenkort weer eens een update plaatsen, heb via mijn partner begrepen dat Esjo dat wel weer eens nodig vond. .
Gefeliciteerd allebei Behalve elkaar hebben ook jullie Edels er partners bij gekregen
Hoe vinden de poezen al die vogels?
Dat is wel heerlijk hoor - straks een papegaaienkamer - al heel snel eigenlijk, begin juni is nog maar een kleine 2 weken. Succes alvast met de verhuis en als daarom de up-date wat langer duurt - het is je vergeven  |
Woensdag 19 Mei 2010 8:49 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Veel succes met jullie verhuis hoor. Ik weet wat het is, zit er ook midden in dus veel succes. Hoop dat jij niet zo'n afstand moet verhuizen als ik want het is een enorme vermoeiende kwestie aan het worden maar wat leuk joh, de edeltjes erbij. Gefeliciteerd hoor  |
Zaterdag 29 Mei 2010 10:30 am |
|
|
|
|
PeCe
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Sarah
Hoop dat jij niet zo'n afstand moet verhuizen als ik want het is een enorme vermoeiende kwestie aan het worden
Neen, het probleem is eerder dat het te dichtbij is, dus alles wordt lopend verhuisd, het is namelijk maar 4 huizen verder, ongeveer 100 meter verderop.
Jij ook succes met het verhuizen. |
Maandag 31 Mei 2010 11:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hahhahaa, dat is ook iets ja.
Bedankt PeCe. |
Dinsdag 1 Juni 2010 8:20 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Begrijpelijk maar wel jammer - gelukkig weet ik jullie (en jullie foto's) te vinden
Je wordt hier niet uitgeschreven door in-activiteit, dus wanneer je eens tijd en zin hebt - zul je altijd je account hier nog vinden
Heel veel plezier saampjes  |
Zaterdag 17 Juli 2010 10:58 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:54 pm
|
|
|
|