Dagboek van gebruiker: ~peggy~

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van ~peggy~ te bekijken (12 pagina's)
Start datum: Dinsdag 23 September 2008 10:07 pm
Laatste bewerking: Woensdag 5 Mei 2010 4:46 pm
Dagboek en dit topic zijn 4608 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé leuk, je wou ons niet meer in spanning houden. Supermooie foto's van je lieverds hoor. Ze zien er stralend uit en genieten overduidelijk Veertje Veertje
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 8:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hihihi, die oren van Sammy - Mr. Green
Je gaaitjes zien er prachitg uit, maar ja - met een jacuzzi is het halve werk al gedaan Mr. Green

Leuke up-date Veertje
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 8:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, was ik te snel, heb sammy niet gezien; Ik ga terug kijken.
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:10 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, snoezig is Sammy zeg. Dat tentje, wat handig zeg. Al zie ik mij met mijn 2 kadetten niet met een tent sleuren, dat zal het voordeel wel zijn van een kleiner hondje. Wel beter voor Sammy dat het tentje meegaat, kan ze lekker schuilen, goed gezien. Veertje Veertje
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:12 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh...die in dat tentje Hartje

Ik was ook te snel Embarassed
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:25 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing we moeten pauze nemen Esjo, we geraken overwerkt straks. We willen te snel zijn. Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:26 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat zal het zijn Sarah - ik ga de ziektewet maar in als het zo door gaat Mr. Green Is de uitkering hier een beetje goed bij fluffies Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:27 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Euh, euh, zou het niet weten. Ik heb dat nog niet aangedurfd. Schijnt een strenge baas te zijn hier Shocked
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:29 pm
~peggy~
Kuikentje

Reageer met quote  

hai allemaal,
wat een super lieve en leuke berichtje's Hulde! Veertje
whaha jah sammy is meer oor dan hond Ooops , ze kan nog net niet vliegen Nanaaa!
jah peggy vind het super om te badderen vandaar die super groote bak Laughing echt een jacuzzi voor haar Mr. Green , en elvis wordt met de dag mooier zijn veren worden nu ook meer zalm kleurig tussen de veren en mooi wit van buiten Engeltje
jah ik zag het tentje dacht neem hem maar mee kijken hoe sam reageert.
maar sam sprong er meteen in en ging snurken whaha Zzz het is wel lekker koel en is de Zon niet te warm voor haar.

nouw zal gauw weer wat van me laten horen,
echt heele leuke berichtje's Hartje
groetjes ons en pootje's
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 9:58 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Was voor ons ook heel erg leuk weer van jullie te horen en te lezen natuurlijk.

Hihihi, Sammy vliegen. De dag dat dat gebeurd, gillen hé, ik kom kijken. Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 10:07 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:57 pm
  Berichten van afgelopen: