Dagboek van gebruiker: Peppi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Peppi te bekijken (4 pagina's)
Start datum: Zondag 28 September 2008 1:34 pm
Laatste bewerking: Maandag 29 December 2008 9:09 pm
Dagboek en dit topic zijn 1843 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Peppi
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 29 December 2008 9:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk is het toch om dat jonge grut te zien opgroeien.
Bericht Zondag 28 September 2008 3:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha wat kunnen ze toch heerlijk geduldig zijn als je pap aan het maken bent he? Laughing
Bericht Zondag 28 September 2008 4:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja leuk heh die capriolen Laughing geniet er maar goed van! Veertje
Bericht Zondag 28 September 2008 4:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Peppi
Net uit het ei

Ja maar..;-)  Reageer met quote  

Leuk die Capriolen..en de pap...vandaag is ze begonnen aan het ware sloopwerk..Hahahaha..grrrrrrrrrr
Bericht Zondag 28 September 2008 6:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Ja maar..;-)  Reageer met quote  

Ojee, leuk is dat he als ze slopen ontdekken? Rolling Eyes Twisted Evil Laughing
Bericht Zondag 28 September 2008 7:31 pm
Peppi
Net uit het ei

Nou..Lachen! ;-)  Reageer met quote  

Kijk..dat ze wat slopen ok..maaaaaaaaaaaaaaaaaaar waarom nou net dat enige ding waar je zoveel waarde aan hecht? Stom! Stom! Peppi is een schatje..Peppi is een schatje..Peppi is een schatje..Peppi is een schatje..Peppi is een schatje.. Wink
Bericht Zondag 28 September 2008 8:45 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihihi, dat is echt een negeerpose. Wat leuk om te zien. Veertje Laughing Laughing
Bericht Donderdag 2 Oktober 2008 9:08 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Re: Nou..Lachen! ;-)  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Peppi
Kijk..dat ze wat slopen ok..maaaaaaaaaaaaaaaaaaar waarom nou net dat enige ding waar je zoveel waarde aan hecht? Stom! Stom! Peppi is een schatje..Peppi is een schatje..Peppi is een schatje..Peppi is een schatje..Peppi is een schatje.. Wink

Whahahahaha, is het zo erg???????? Laughing Laughing Laughing Wat heeft Peppi uitgestoken dan? Rolling Eyes
Bericht Donderdag 2 Oktober 2008 9:09 pm
Peppi
Net uit het ei

Nou...  Reageer met quote  

Ik had zo een mooie Thaise parasol..weet je...prachtige schilderingen erop..van vuurvogels....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal aan flarden...Hahahahaha...ze vind hem gewoon niet mooi denk ik...het ligt ook op haar aanvliegroute naar de pap hoor...dus een hapje voor onderweg denk ik.. Twisted Evil
Bericht Donderdag 2 Oktober 2008 11:24 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oeioeioei, maar volgens mij vond ze hem juist héél erg mooi en wou ze er juist leuk mee spelen Twisted Evil . Ja, daar zijn ze dan weer sterk in natuurlijk. aiaiaiai, wat is het volgende??????? Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 3 Oktober 2008 8:49 am
Peppi
Net uit het ei

Bestelling onderweg  Reageer met quote  

Nou..we hebben besloten om ons huis maar om te bouwen tot een "papagaaienspeelpaleis"Wink dus we hebben een berg met speeltjes besteld waar ze echt niet onderuit kan..Hahahaha..en ze had er al zoveel! Confused
Bericht Vrijdag 3 Oktober 2008 11:18 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha er wordt gezamelijk gegeten zie ik? Gezellig hoor!

Even een opmerking: Speeksel van honden is niet zo goed voor papegaaien vanwege een bacterie.. Ik zou eerst Peppi laten eten en daarna pas de hond. Wink Of Peppi een apart bordje geven??
Bericht Zaterdag 4 Oktober 2008 8:48 am
Peppi
Net uit het ei

En bedankt weer!  Reageer met quote  

Staat genoteerd! Dank je!
Bericht Zaterdag 4 Oktober 2008 10:32 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoiii,

wat een schattige gaai is Peppi zeg Very Happy
Heel erg mooi!

Hoe lief hoe ie dat spaghettisliertje in z'n pootjes heeft Laughing

Groetjes, Tara
Bericht Zaterdag 4 Oktober 2008 10:45 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:58 pm
  Berichten van afgelopen: