Dagboek van gebruiker: Pluisje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Pluisje te bekijken (18 pagina's)
Start datum: Dinsdag 15 Augustus 2006 2:15 pm
Laatste bewerking: Donderdag 15 April 2010 11:48 am
Dagboek en dit topic zijn 17132 keer bekeken
Waardering     (5 uit 4 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb trouwens enorm gelachen om die ene foto van Atje uit 'de vele gezichten van een Kaketoe' en kom hem nog regelmatig bekijken... groetjes van Swaantje -> http://img.photobucket.com/alb.....gend01.jpg Mr. Green
Bericht Vrijdag 31 Juli 2009 7:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

HA-HA-HA!!!
Shi, deze foto van Swaantje heeft mijn haart getolen!!! Hartje
Bedankt!
(blijf lachen om de foto, schrijf verder Laughing ) ja, Mango knuffelt ook Aphyn terug, volgens mij heb ik een filmpje waar Mango Aphyntje poetst, pagina "Aphyna's zang kunsten en meer", maar dat weet ik niet zeker, kan nu even geen filmpjes kijken (heb even ruzie met mijn computer, maar er wordt aan gewerkt).
Bericht Vrijdag 31 Juli 2009 10:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, hebben ze die ook al voor papegaaien? Leuk zijn die bordjes Veertje
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 10:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Swaantje is mijn meisje Hartje onze eerste (dus op haar heb ik geleerd; de nodige fouten gedaan... en van de drie ook een beetje het probleemkindje qua gezondheid) en volgens mij de eerste huisdier van het vrouwelijk geslacht, dat maakt het allemaal nogal een bijzondere relatie, en ze is zelf ook nogal, eh, apart Laughing

Zo ook met dat knuffelen. Nu krijgt Aphyntje ook zo nu en dan wat terug, maar Aswan is hier de koningin; die wordt alleen maar geknuffeld, maar terug knuffelen, ho maar.

(Tas had wel een tijd terug een opstandige periode en gaf ook zijn koppie voor krauwen... dan zaten ze er zo met die kopjes naar elkaar toe, allebei in verwachting van koppiekrauw en met zo'n uitdrukking van 'huh, vooruit dan!!!' Mr. Green)

Het is interessant, want naar mensen toe is ze bijzonder zacht, maar haar mannelijke harem heeft ze goed kort 'bij de bek'. Echt een meisje Razz, en je kan het ook goed zien aan de foto's... volgens mij heb ik in mijn dagboek ook een paar waar ze die hele meisjesuitdrukking heeft die grijze popjes soms hebben.

Ik heb ook dubbel gelegen om die foto van A'tje. Hai daar, kiekeboe!

Dat bordje zou letterlijk voor ons zijn, zelfs de grijsters kloppen.
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 1:20 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat een leuke pagina's, Pluisje! Vooral die van Mango. Leuk om haar te zien opgroeien. Hartje Jammergenoeg kan je de grappige geluidjes niet horen, want die zijn ook schitterend. Laughing

Is Aphyntje trouwens minder bang geworden? Ik zie haar zowaar knuffelen met haar nieuwe vriendje.
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 5:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Schitterend bordje Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 8:12 pm
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Shi-NaYne

Dat bordje zou letterlijk voor ons zijn, zelfs de grijsters kloppen.

Swaantje is geweldig! Een echte dame zeg maar Very Happy
Ik ga je dagboek ook zo bestuderen Laughing Ik zag wel laatst wat filmpjes maar heb even ruzie met mijn computer over filmpjes, komt zo goed dezer dagen Mr. Green
Dat bordje heb ik van Pet's Place. Leuk, hé Laughing
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 12:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hey wat een leuke pagina's, Pluisje! Vooral die van Mango. Leuk om haar te zien opgroeien. Hartje Jammergenoeg kan je de grappige geluidjes niet horen, want die zijn ook schitterend. Laughing

Is Aphyntje trouwens minder bang geworden? Ik zie haar zowaar knuffelen met haar nieuwe vriendje.

Dank je. Very Happy Ja, die geluidjes Hartje
Aphyntje is een keer de knuffelaar Laughing. Tok moet nog leren dat hij niet als een idioot moet aan komen rennen bij Aphyn, dat met een dame moet je netjes omgaan. Laughing Laughing Laughing Komt goed!
Ik heb trouwens laatst 3 birdies op een boom voor een paar uur "vrede op aarde" gehad. Hier heb ik lang op gewacht. Veertje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 12:36 am
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by vlindertje
Schitterend bordje Laughing Laughing Laughing

Leuk, hé Laughing vond ik ook Laughing
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 12:38 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb die bordjes ergens ontline gezien, waren er volgens mij meer en ook met verschillende soorten en commentaar Smile maar die van jou is echt goed.
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 4:23 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hihi, die kende ik nog niet....
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 6:21 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ha ha.. dat bordje heb ik ook. Hilarisch he! Veertje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 11:17 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die is leuk Veertje Veertje
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 9:37 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:00 pm
  Berichten van afgelopen: