Dagboek van gebruiker: Priscilla

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Priscilla te bekijken (5 pagina's)
Start datum: Zondag 5 Oktober 2008 11:29 pm
Laatste bewerking: Maandag 6 April 2009 1:57 am
Dagboek en dit topic zijn 2425 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Priscilla
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 6 April 2009 1:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Priscilla.. Ik zou je vragen eventjes op het forum stellen. Bijvoorbeeld in dit forum: http://www.fluffies.org/nl/alg.....n-vf5.html
Daar krijg je vast meer reactie! Very Happy
Bericht Maandag 13 Oktober 2008 8:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hallo Prisilla,

een tweede gaai is mogelijk, maar is het om een vriendje te geven of om te kweken.
als je gewoon een vriendje wilt geven hoeft het niet perse van hetzelfde ras te zijn. kan ook een ander ras. als je een tweede aanschaft kijk dan eerst hoe ze op elkaar reageren. een andere optie is je vogel mee te nemen naar een kweker en te kijken of het klikt tussen beiden.
ook kunnen ze eerst ieder een eigen kooi hebben en elkaar buiten de lkooi leren kennen om dan mettertijd samen naar 1 kooi te verhuizen.
je kan ze beiden evenveel aandacht geven. is niet zo'n probleem en op het moment dat jij er niet bent, hebben ze lekaar.
heel veel vragen en misschien niet die antwoorden die jij wilt horen maar beetje bij beetje kom je er wel uit.
Bericht Maandag 13 Oktober 2008 12:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Priscilla
Fladderaar

hallo  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by alexandraatje
hallo Prisilla,

een tweede gaai is mogelijk, maar is het om een vriendje te geven of om te kweken.
als je gewoon een vriendje wilt geven hoeft het niet perse van hetzelfde ras te zijn. kan ook een ander ras. als je een tweede aanschaft kijk dan eerst hoe ze op elkaar reageren. een andere optie is je vogel mee te nemen naar een kweker en te kijken of het klikt tussen beiden.
ook kunnen ze eerst ieder een eigen kooi hebben en elkaar buiten de lkooi leren kennen om dan mettertijd samen naar 1 kooi te verhuizen.
je kan ze beiden evenveel aandacht geven. is niet zo'n probleem en op het moment dat jij er niet bent, hebben ze lekaar.
heel veel vragen en misschien niet die antwoorden die jij wilt horen maar beetje bij beetje kom je er wel uit.

Hallo bedankt voor de reactie...

Ik zie bv ook graag eene grijze roodstaart.. De congo en de Timneh zou dit ook mogelijk zijn met een bb'tje want deze zijn toch weer iets groter, maar wel allebei in Afrika afkomstig want dat is ook wel belangijk heb ik mij laten zeggen. Smile
Bericht Maandag 13 Oktober 2008 10:05 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

het maakt in feite niet veel uit waar de vogels vandaan komen. als er chemie tussen ze staat klikt het gewoon. of het afrikaanse,, australiaanse of wat voor vogels dan ook zijn.
een timney og congo is eenleuke vogel en kan ook samen met je bb. kijk gewoon eens rond wat je echt leuk vindt aan vogels en probeer eens of jou gaai het ook leuk vindt. je kan hem mee naar de kweker nemen om te zien hoe of het gaat. bij ons zijn de kaketoes helemaal gek met de amazones. 2 totaal verschillende vogels en wereld delen en het gaat super, dus pin je er niet teveel op vast. alles kan, zolang zij het leuk vinden.
Bericht Woensdag 15 Oktober 2008 9:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een moppie Hartje

Ik heb ook een BB-tje die zeer waarschijnlijk pop is maar Herman heet Mr. Green
Bericht Vrijdag 21 November 2008 11:15 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schatje Hartje
Bericht Vrijdag 21 November 2008 10:22 pm
Priscilla
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wat een moppie Hartje

Ik heb ook een BB-tje die zeer waarschijnlijk pop is maar Herman heet Mr. Green

Dit is echt leuk Herman en Marnik 2 mooie meisjes Very Happy Laughing
Bericht Zaterdag 22 November 2008 4:28 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach wat een schattige foto's! Op die tweede foto zit hij echt in de bedelstand. Hartje
Bericht Zaterdag 22 November 2008 10:35 am
Priscilla
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ach wat een schattige foto's! Op die tweede foto zit hij echt in de bedelstand. Hartje

Ja inderdaad en ik trap altijd in da valleke, dan kijkt ze soms zoo ontzettend lief en dan ben ik weer verloren hé.. Hartje
Bericht Maandag 24 November 2008 1:14 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Moeilijk is dat hé om er niet in te trappen. Laughing Laughing Laughing Laughing Ze weten precies wat ze doen Laughing Laughing
Bericht Maandag 24 November 2008 11:32 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou ehm... Als dat geen Hallo is! Veertje Way to go, Marnik!
Bericht Woensdag 3 December 2008 9:38 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heeft je boom blauw licht? Wat apart zeg! Very Happy
De boom wordt geloof ik ingepikt als klimboom. Razz
Bericht Zaterdag 13 December 2008 8:54 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat een leuke foto's. Die eerste kerst, altijd speciaal nietwaar. Jij vindt die eerste foto's misschien niet zo duidelijk maar ik vind ze anders ook wel iets hebben hoor. Veertje Marnik zit zo mooi in de boom Veertje

Heb trouwens nog gebeld naar Wazoos, nog steeds niets binnen, hij heeft gezegd tegen hun dat hij alles de komende week moet hebben of hij wil het niet meer. Ik hou je verder op de hoogte hoor. Wink
Bericht Zaterdag 13 December 2008 7:18 pm
Priscilla
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja dat zijn idd blauwe lichtjes bedankt haha Marnik heel gefascineerd door de lichtjes. Klimboom ja echt ma hoop van niet Laughing ze zat nog geen 2 seconden erin en viel al een sterretje aan Laughing hing precies niet op zijn plek haha Very Happy
Bericht Zondag 14 December 2008 4:43 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:04 pm
  Berichten van afgelopen: