In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Woensdag 29 Augustus 2007 9:32 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat een leuke pagina en wat een schatjes heb je. Weet je hoe je je gaaitjes kan leren om te skateboarden? Ik heb Iago pas leren steppen.
Hoop vaak verhalen van je gaaien te lezen op het forum.
jazeker hoor alles gaat super hij is al erg groot geworden en is erg speels wat super leuk is haha. ook is ie al enige tijd helemaal zelfstandig met eten enzo. wel erg kieskeurig met eten. ook gaat het erg goed tussen hem en mijn andere papegaai luna. wie weet worden ze nog eens grote vrienden. haha
zeker zielig ja hoe kun je in hemels naam zoiets laten gebeuren. je laat een kind toch niet zomaar wat rotzooien met zo levend dier. ik snap dat niet en kan me er ook zo boos over maken. zulke mensen verdien het niet om zulke mooie dieren in huis te hebben.
ja was inderdaad nog jong had nog een bruine kop in plaats van een wiite. die zijn echt super groot die vogels. en o zo gaaf.
Donderdag 30 Augustus 2007 9:06 am
Fluffy Sue Site Admin
Ja groot zijn ze zeker! En inderdaad super supergaaf!
Mijn harddisk is gecrashed anders had ik vandaag of morgen ook foto's kunnen plaatsen van die vogels..
Donderdag 30 Augustus 2007 5:06 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:08 am