Dagboek van gebruiker: Punkie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Punkie te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Zondag 24 Februari 2008 4:29 pm
Laatste bewerking: Zondag 15 Juni 2008 1:59 pm
Dagboek en dit topic zijn 488 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Punkie
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Lukt het met je dagboek? Smile Mocht het niet lukken, misschien is het foto-album dan wat gemakkelijker?
http://www.fluffies.org/nl/aan.....t9353.html
Bericht Zondag 24 Februari 2008 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat slim gemaakt zeg! Ik ga het gelijk aan mijn vriend laten zien, misschien kan hij voor onze gaaitjes ook zoiets maken. Het lijkt me erg ideaal en het is een stuk goedkoper! Very Happy
Bericht Zondag 23 Maart 2008 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Knap gemaakt hoor. Helemal super.
En wat fijn dat het douchen zo goed ging zeg. zo zie je maar...elke keer kom je weer een stap verder Veertje
Bericht Zondag 23 Maart 2008 9:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Ik ben dan ook ontzettend trots op die mooie stok (die met liefde door mijn vader is gemaakt {zo'n stok vind je dus ook nergens}) en op mijn gaaitje die ineens zo'n enorme stap vooruit heeft gedaan.
Ze zit letterlijk en figuurlijk te stralen; ze is in de rui en zag er vanmorgen heel rafelig uit maar sinds het douchefestijn lijkt het wel of ze extra kleur heeft gekregen en zien haar veren er heel strak uit.
Bericht Zondag 23 Maart 2008 10:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Punkie,

Erg mooi gemaakt hoor. Veertje Veertje

Kun je misschien vertellen waar je die zuignappen hebt gekocht. Hulde!
Bericht Donderdag 27 Maart 2008 12:54 am
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Gewoon bij de Xenos € 1,00 dus dat kost de kop niet!!
Bericht Donderdag 27 Maart 2008 6:57 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik heb je voorbeeld hier gezet: http://www.fluffies.org/nl/ber.....tml#200250
Denk dat veel mensen je idee erg handig zullen vinden!
Bericht Vrijdag 11 April 2008 8:17 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh ze hebben clickertraining binnen de kortste keren door hoor. Onderschat ze niet! Laughing
Succes met de training! Cool Probeer iets kleins te vinden wat gemakkelijk weghapt. Very Happy
Bericht Zondag 15 Juni 2008 2:03 pm
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb wat zaadjes in een 'belongingsdoosje' gedaan; het is klein en haar buikje zit niet direct vol (ze eet meestel pellets maar dat vult wel) zo kunnen we wat langer trainen en heeft ze toch het idee dat ze een beloning krijgt!
Bericht Zondag 15 Juni 2008 2:22 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat ben je goed bezig zeg. Heel knap wat je (jullie) nu al bereikt hebt.
En ze is super mooi, prachtig Laughing
Bericht Zondag 15 Juni 2008 9:15 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat bedoel je met beloningsdoosje? Smile
Bericht Zondag 15 Juni 2008 9:30 pm
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Het beloningsdoosje is een klein blikje waar wat zaadjes en kleine stukjes gedroogde vrucht in zitten die Punkie lekker vindt. Als ze iets goed doet pak ik uit dat doosje een zaadje of vruchtje als beloning.
Bericht Zondag 15 Juni 2008 10:53 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm sorry, ik had het anders opgevat. (I don't know what I was thinking.. Rolling Eyes Embarassed )
Bericht Maandag 16 Juni 2008 4:38 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wees gerust, je bent goed bezig en ook op de kooi is vrij hoor zolang je gaaitje zich maar goed voelt. Onze Jos die zit voor 90% op zijn kooi als hij vrij is of bij mij op mijn arm of schouder omdat dat de plaatsen zijn waar hij het liefst zit. Niet elke gaai loopt graag over de grond of zo, ook de mijne niet. Het is wennen voor een gaaitje buiten de kooi maar eens ze het door hebben is het echt zalig voor ze. Die clickertraining is iets wat ze snel doorhebben, wees gerust. Zoek iets wat je gaaitje echt lekker vind en leer zo de clicker aan. Click, lekkers geven, moet je maar eens zien hoe snel dat gaat. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 9:51 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 5:41 pm
  Berichten van afgelopen: