De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: quizzy69

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van quizzy69 te bekijken (1 pagina)
Start datum: Donderdag 14 Februari 2008 11:02 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 15 Februari 2008 1:08 pm
Dagboek en dit topic zijn 271 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
quizzy69
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 1:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Jeej! Gelukt! Wat een lieffies zeg! Hartje
Ik hoop op nog veeeeeeel meer foto's. Very Happy
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 9:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een lieve roodruggetjes! Very Happy Ze hebben nog een donkere snavel? Is dat omdat ze nog jong zijn?
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 10:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
quizzy69
Eitje

Reageer met quote  

nou ik heb ze net van vorig jaar en toen waren deze 6 of 7 weken en de foto's heb ik vorig jaar gemaakt toen ze geloof ik een week of 10 waren maar ze hebben nog steeds donkeren snavel maar of die donkere snavel weggaat weet ik niet daar mijn opaline cinnamons dat ook nog hebben Laughing Wink
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 11:21 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Oh, die opaline cinnemon zijn mooi Hartje
Je anderen ook hoor. Maar die schieten er zo uit met hun kleuren. Prachtig Very Happy
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 8:53 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow, ik had dit soort vogeltjes nog nooit gezien, met zo'n rood 'patroon' in de vleugels. Mooi hoor! Very Happy Hij heeft ook een schattig hoofdje. Very Happy
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 8:58 pm
quizzy69
Eitje

Reageer met quote  

dankjewel nou ik heb met een kweker in zwitserland geschreven via internet en die zei dat ze speciaal gekweekt worden deze kleuren combinaties enne deze heb ik uiteraard bij een kweker in landgraaf gekocht en wat voor pracht exemplaren die man had kon echt niet kiezen hoor maar ja ik vind ze ook heel erg mooi wilde eerst een papegaai maar daar ik maar in de bijstand zit kan ik helaas geen gaai kopen zoveel ze ook kosten dus moest keuze maken vandaar dat ik op de roodrug uitkwam heb 18jaar een dwergpapegaaitje gehad die tam was en ook altijd grasparkietjes dus dit is helemaal nieuw voor mij
Bericht Vrijdag 15 Februari 2008 9:18 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Tja, gaaien zijn helaas erg duur. Sad Pyrrhura's en bonte boeren zijn een stuk goedkoper. Ik meen dat pyrrhura's rond de 70 euro zijn en bonte boeren 150 euro? Het is wel even sparen maar misschien ooit??

Is je dwergpapegaaitje zo oud geworden?! Hoe heette hij?
Bericht Zondag 17 Februari 2008 2:46 pm
quizzy69
Eitje

Reageer met quote  

oooh dat valt dan nog mee he maar er zal zeer zeker nog een papegaai komen ben al sowieso aan het krimpen met poesebeesten er zal dus geen meer bij komen daar er iedere keer mijn poesebeesten worden doodgemaakt Crying or Very sad Crying or Very sad en omdat ik het ook leuk vind om dan de gaai vrij te laten wil ik dan niet dat het een prooi is voor de poesen dus wie weet komt het er wel een keer van enne mijn dwerg papegaaitje heette kana was een groene met een oranje koppie en heb altijd veel plezier van hem gehad Laughing
Bericht Zondag 17 Februari 2008 4:25 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

He? Iedere keer iemand die je poezen iets aandoet? Wie dan? Sad Sommige gaaitjes (de wat kleinere soorten) zijn minder duur.. Very Happy Ze hebben trouwens karakter van een echte gaai. Very Happy
Bericht Maandag 18 Februari 2008 10:45 pm
quizzy69
Eitje

Reageer met quote  

jazekermijn buren van 2 deuren verder ben vorig jaar flink bedreigd worden dat ze mijn poesen deden afmaken en idd mijn vrouwtje citha is vorig jaar zomer niet meer terug gekomen en mijn mannetj smokey ook niet meer die was 8mnd en de buurvrouw zei dat ze mijn poesen in stukken zou snijden en door mijn brievenbus zou stoppen hoe ziek kun je zijn gelijk politie werk van gemaakt maar politie doet er niks aan vind schandalig Crying or Very sad Crying or Very sad
Bericht Maandag 18 Februari 2008 11:05 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

He? Sad Dat zijn nare dingen om te zeggen zeg. Crying or Very sad Vraag dan gewoon of iemand z'n poes in huis wil houden. Rolling Eyes

Wat verschrikkelijk dat je Citha & Smokey daarna niet meer hebt gezien. Crying or Very sad Heb je ooit nog wat van de buren gehoord?
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 10:59 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:00 am
  Berichten van afgelopen: