In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
ja lorre is echt mijn pop ik zou hem voor geen goud willen missen.
ik ben heel erg aan hem gehecht toen we op vakantie waren in frankrijk belde ik elke dag naar mijn ouders om te vragen hoe het met hem was.
ik had niet echt heimwee maar van lorre wel.
Donderdag 2 Februari 2006 11:14 am
Patricia Kamikaze piloot
Ohhhh Luna is echt beeldschoon! Nu heb je twee droppies!! en ach wat zien die twee er schattig uit zo samen op de foto. Dus arme Lorre wordt nu al ondergesneeuwd door Luna? tja...zo gaat dat he Geef ze maar lekker veel aandacht samen en het komt vast allemaal goed want het ziet er nu al super uit zo samen!
Woensdag 8 Februari 2006 5:20 pm
marleen Kamikaze piloot
Wat een leuke pagina!!!!!!
Oh en zo lief zijn ze!
En wat een leuke speelboom, echt leuk gemaakt!!
Zaterdag 18 Februari 2006 10:37 pm
Patricia Kamikaze piloot
Ohhh rennie wat goed dat ze al samen kunnen wonen
Dat is echt snel gegaan. Dus ze kunnen het echt goed met elkaar vinden? Wat fijn! Mooi nieuw huis hoor.
Dus Lorre en Luna: Van harte gefeliciteerd met het nieuwe huis. Ik hoop dat het goed blijft bevallen allemaal en wens jullie nog veel samenwoonplezier!
Een hele leuke pagina!!
Vrijdag 10 Maart 2006 5:19 pm
Patricia Kamikaze piloot
hahahha, wat een leuke foto's! Wie geeft wie hier nou computerles?
Ik hoop dat je gauw op het forum wat meer verteld over hoe het nu met Lorre en Luna gaat hoor! De foto's zijn in ieder geval erg leuk
nee ik heb meedere takken gebruikt
1 grote druive tak dat is de dikke uit het midden daar heb ik onder een stuk van afgezaagd zodat de onderkant recht is en je heb vast kunt schroeven op het plateau.
het stuk wat er onder vanaf is gekomen heb ik er weer op de zijkant tegen aan geschroeft (er wel omdenken dat het roestvrijstalen schroeven zijn en dat de scherpe achterkant niet uit steekt)
en ik heb 2 lossen takken gekocht en die heb ik er ook tegen aan geschroefd.
een paar roest vrijstalen haakje gekocht waar het speelgoed aan kan hangen en die er ook in sjeest en natuurlijkwat sisal touw en klaar is kees.
de onderste bak is een waterbak die normaal in de voliere wordt gebruikt om te badderen en ik heb het geheel wat verzwaart door er een beetje beton in te gieten en er overheen beuke snippers te doen zodat wanneer ze vallen ze zich geen pijn doen
het zijn wel speciale takken die een jaar in een bak hebben gelegen met spul zodat alle schimmels eruit zijn en de vogels er veilig op kunnen.
die heb ik gekocht bij pets place.
die meneer van pets place wu zelf ook meteen een maken leuk he.
ik was voor ongeveer 50 euro klaar
Woensdag 26 April 2006 1:17 pm
Patricia Kamikaze piloot
Echt prachtig! Ja kan zien dat deze foto's met een hele goed camera gemaakt zijn. Je fotomodellen zijn echter altijd mooi
Wat een schatjes hebben jullie zeg!!! En wat is Luna mooi...
Ik wou dat mijn twee aga's zo lief voor elkaar waren.... maar nee, die willen niet eens in dezelfde speelboom zitten, laat staan in dezelfde kooi
Zondag 28 Mei 2006 3:49 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Woensdag 8 Oktober 2008 2:24 am