Dagboek van gebruiker: rinaldo99

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van rinaldo99 te bekijken (4 pagina's)
Start datum: Zondag 18 December 2005 9:55 pm
Laatste bewerking: Maandag 3 Juli 2006 10:55 pm
Dagboek en dit topic zijn 2354 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
rinaldo99
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 3 Juli 2006 10:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat leuk dat je al een dagboek hebt Driesje!
Ik hoop dat je oogjes snel beter zijn...en ik ben benieuwd naar alle verhalen en fotos die nog volgen. Je hebt t maar getroffen met je nieuwe baasjes...en zij met jou! Very Happy

Groetjes Daphne Wink
Bericht Zondag 18 December 2005 11:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Tof dat 't zo goed gaat met je Driesje. Da's weer een haapy end verhaal zo te horen Razz
Bericht Woensdag 4 Januari 2006 1:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
mirella
Fladderaar

Reageer met quote  

Van mij mag koko ook blijven hoor, want ziet er wel heeel lief uit.. Groetjes
Bericht Dinsdag 4 Juli 2006 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

We hopen op een happy end voor Koko en co Wink
Bericht Woensdag 5 Juli 2006 10:18 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ohh koko is mooi! Very Happy Ik ga hard duimen dat hij bij jullie mag blijven Very Happy (tenzij zn baasjes ook heel lief zijn en ze elkaar erg missen natuurlijk Laughing )
Bericht Woensdag 5 Juli 2006 11:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoihoi,

Hoe gaat het ondertussen met jullie? Wink
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 1:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
rinaldo99
Net uit het ei

Reageer met quote  

Met ons gaat het ondertussen nog steeds heel goed! De vervelende bubbels op Driesje zijn kop zijn volledig verdwenen en hij is een happy vogel!
Denk niet dat hij ooit handtam zal worden, denk dat hij teveel heeft meegemaakt ... dat zullen we nooit weten.
Heb het wel verschrikkelijk druk, zit ondertussen aan 18 verschillende huisdieren .....

Groetjes,
Carina
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 4:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoihoi,

Welkom terug in elk geval. Leuk dat je ons komt vertellen hoe het ondertussen gaat. Vind ik heel erg fijn.

Woei, 18 verschillende dieren, dat is best druk ja. Misschien dat je ons eens kan updaten?
Je weet denk ik wel hoe gek we van foto's en filmpje en verhalen zijn hé Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 4:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

O wat is Koko een lieverd met dat koppie zo.... Hartje
18 Huisdieren???? Allemaal vogels of ook anders pluizig (of minder pluizig) grut erbij?
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 6:23 pm
rinaldo99
Net uit het ei

Reageer met quote  

Lol, onze mini-kinderboerderij gaat over natuurlijk onze grote lawaaimaker KOKO (gepoederde amazone) die maar niet stopt met hardnekkig schreeuwen (kunnen zelfs geen bezoek meer ontvangen, we verstaan elkaar niet!!!), ons bont boertje Driesje, een Berner sennen Raiko van bijna 3 jaar, 2 dwergkonijntjes, Nijntje en Kleintje, onze 2 waterschildpakken, Tom en Tina, onze "bommapoes" Nala van 16 jaar, onze tweeling poezen Mickey en Minnie van 1 jaar, ons klein grut poes van 4 maanden Charley, onze zwerver poes "Zwerver" en natuurlijk onze barbaries Marco, Marca, Muis en Mies, ons mandarijneendje Yargo, en onze goudvis Steve ...

Zal me er eens op toeleggenom foto's te plaatsen zodra ik tijd heb!

Groetjes,
Carina
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 7:05 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veertje Veertje Veertje Veertje Wel een gezellige drukte aan dieren lijkt me, oké, toegegeven, Koko misschien iets minder gezellige drukte als hij schreeuwt maar hij heeft vast andere kwaliteiten.

Een Berner, heb ik zelf ook. Een schat van een meid heb ik, ze wordt komende september 4jaar.

Leuk dat we binnenkort foto's te zien krijgen, kijk er al naar uit. Yeah!
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 9:10 pm
rinaldo99
Net uit het ei

Reageer met quote  

tja, kwaliteiten van Koko ..... ik ben de enige die hij in zijn omgeving wil hebben ik mag hem aaien, douchen en nagels knippen, maar dat geschreeuw ... is daar echt niets aan te doen?
En ja, onze berner is ook een schat, vorig jaar overgenomen van mensen die hem niet mochten houden in hun huurhuis .... Onze eerste berner was net 3 maanden overleden, net geen 11 jaar geworden...
Groetjes,
Carina
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 9:23 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow, wat een beestenboel. Kan me voorstellen dat je daar wel druk mee bent maar ook super gezellig Veertje

Wat hebben jullie al geprobeerd om het schreeuwen te stoppen (voordat ik hier allemaal tips ga neerzetten die jullie al kennen Wink )
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 9:50 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by rinaldo99
tja, kwaliteiten van Koko ..... ik ben de enige die hij in zijn omgeving wil hebben ik mag hem aaien, douchen en nagels knippen, maar dat geschreeuw ... is daar echt niets aan te doen?
En ja, onze berner is ook een schat, vorig jaar overgenomen van mensen die hem niet mochten houden in hun huurhuis .... Onze eerste berner was net 3 maanden overleden, net geen 11 jaar geworden...
Groetjes,
Carina

Ik wacht ook ff op wat jullie reeds probeerden om het schreeuwen te stoppen voor ik er verder op inga.

Jullie Berner, bijna 11 geworden, dat is een mooie leeftijd zeg.
Onze heeft al heel wat meegemaakt en heeft net een revalidatie achter de rug die niet min was van 2 zware operaties, iets meer als anderhalf jaar geen hond mogen zijn, nu is dat gelukkig achter de rug.
Mooi dat jullie deze een kans geven, zal hij of zij vast heel dankbaar om zijn. Ja
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 10:11 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:16 pm
  Berichten van afgelopen: