Dagboek van gebruiker: sabina/kippie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hťt papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van sabina/kippie te bekijken (11 pagina's)
Start datum: Donderdag 22 Februari 2007 7:38 am
Laatste bewerking: Donderdag 12 Maart 2009 7:27 am
Dagboek en dit topic zijn 8864 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
sabina/kippie
Ervaren vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 12 Maart 2009 7:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Leuke dagboeken,Sabina
Wat heerlijk dat ze zo lekker buiten kunnen zitten!!!
Bericht Donderdag 22 Februari 2007 3:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Leuk! nog een 'King Parrot' Very Happy
Bericht Zaterdag 24 Februari 2007 3:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

haha dank je ik heb het gedaan met paint shop pro en animation shop had de hele beschrijving hoe je het moest doen inclusief 30 proef programma`s van internet gehaald maar et was moeilijk dan ik dacht haha
Bericht Vrijdag 13 April 2007 11:52 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een mooie roofvogels!!
ik wil ook zo graag 'the bald eagle' van dichtbij zien
Bericht Vrijdag 24 Augustus 2007 4:24 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schitterende kiekjes heb je gemaakt! Is dat een kalkoengier, trouwens?
Bericht Maandag 27 Augustus 2007 2:50 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een lieve kiekjes! Wie is dat op het winkelwagentje? Klaar om jouw taken over te nemen? Razz
Hoe zijn ze eigenlijk in huis, koningsparkieten?
Bericht Zondag 2 December 2007 1:16 pm
sabina/kippie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Op de winkelwagen dat is Kippie ze vindt het ook helemaal geweldig om de winkelwagen leeg te gooien.

Ik vindt een Koningsparkiet een vrij rustige vogel heeft zo nu en dan haar vlieg momenten en als ze vindt dat ze teweinig aandacht krijgen dan kunnen een beetje gaan zeuren. Laughing
Kippie heeft echt een zeur fluitje.
En als het echt te lang duurt kan ze wel eens een schreeuw geven.

Kippie vindt echt iedereen lief maar daarin tegen Jakie (voorheen duckie noemt zichtzelf namelijk Jako of jakie dus moeten we daar maar naar luisteren he) hij vindt niet iedereen even lief maar was natuurlijk ook al ongeveer 3 jaar dat hij bij ons kwam en weet niet wat er in die tussen tijd met hem gebeurt is. Ik kan al heel veel met hem doen.

Ik denk als je ze echt van jongs af aan hebt dat het hele lieve, vriendelijk vogel hebt.

Deze houden alleen niet van aangehaald te worden maar dat verschilt natuurlijk ook per vogel. Kippie houdt wel van kussjes geven en als ze een beetje moe is dan kan ik haar op haar borstje zoenen en een klein beetje aaien maar dan is ze echt moe.

Hoop dat je het nog een beetje hebt kunnen volgen.
Bericht Maandag 3 December 2007 7:08 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha ja, leeggooien vinden ze altijd leuker dan opruimen. Stelletje rotzooischoppers! Hahaha!

Fluiten ze vaak gewoon 'om de gezelligheid' of zijn ze vrij stil verder?

Vinden ze het wel leuk met andere vogels?
Bericht Dinsdag 4 December 2007 11:40 am
sabina/kippie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Kippie hebben we een melodietje geleerd die fluit hij regelmatig. Ze heeft ook een sms toontje geleerd die fluit ze meestal als ze naar de keuken ontsnapt is en dan moet je haar komen halen (ha ha) niet dus he.
Dat fluit ze dan ook heel erg hard dus dan doen je oren echt wel zeer. Dus dan wacht ik meestal tot ze stil is of dat ze overgaat naar het fluitje wat we haar geleerd hebben. Verder fluit ze niet zo heel erg veel.

Jakie kan heel mooi fluiten maar die doet dat alleen als hij alleen in de kamer is. (wil hij ook dat je gewoon komt.)
Heeft ook al toontjes van Kippie geleerd.
Jakie gaat dan eerst fluiten dan heb ik echt zoiets van wat hoor ik nou en dan gaat hij over op praten. Dan heeft hij opeens hele verhalen. Dan hoor je dus ook echt wat je tegen hem gezegd heb. Als je dan de kamer binnenkomt lopen houdt hij op.
Verder fluit hij eigenlijk ook nog niet zo heel veel. Hij schijnt fan van Frans bauer te zijn. Hebben wij nog niets van gemerkt.

Wat betreft andere vogels die kleine ukkies jagen ze weg er is er alleen eentje die zich niet laat weg jager.
Kippie is daar mee in gevecht geweest dus ik er weer tussen.
Nu is het zo alle ander kleintje weg jagen behalve als die ene er aan komt dan is kippie weg.
Jakie jaagt ze ook weg. Kippie zoekt wel toenadering bij Jakie maar hij wil daar nog niet zoveel van hebben.
We hebben boven ook nog vogels zitten die niet tam zijn en Kippie zit als je niet op let regelmatig bij het voeren bij hun in de kooi.

Kippie is een echte goedzak. Laat zich door Jakie ook gewoon weg jagen. Maar dat gaat wel steeds beter hoor. Ze zitten nu regelmatig met zijn tweeŽn in de boom en dat kon eerst niet.
Bericht Woensdag 5 December 2007 7:01 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een sms toontje en dat gebruikt ze zodat jij haar komt halen? Slimme kip! Hahaha!

Jakie is dus ook heerlijk verlegen? Lijkt op Iago. Die maakt bepaalde geluidjes ook alleen maar als hij alleen is.
Bericht Zaterdag 8 December 2007 11:20 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Sabina, wat een leuke kiekjes. Jullie ook nog de allerbeste wensen voor 2008!
Bericht Woensdag 2 Januari 2008 10:24 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sterkte met het verlies van Jako Troosten
Bericht Donderdag 12 Maart 2009 9:40 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heel veel sterkte bij dit grote verlies. We denken aan jullie. Troosten
Bericht Donderdag 12 Maart 2009 10:21 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 19 April 2014 1:34 pm
  Berichten van afgelopen: